Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus
#241
Postat 25 februarie 2014 - 18:08
In eventualitatea in care PNL va iesi din coalitia de guvernamant, nu ar trebui sa fie perturbate deloc aceste proceduri.
#243
Postat 25 februarie 2014 - 23:05
#244
Postat 25 februarie 2014 - 23:52

#245
Postat 26 februarie 2014 - 18:10
devizah, la 25 februarie 2014 - 15:14, a spus:
Ca de obicei banuiesc ca se va insista aici in partea centrala iar zonele marginase for fi din nou neglijate.
Totusi poate cu aceste dale ridicate de aici vor amenaja alte portiuni unde pereul nu a fost inca amenajat.
Daca aveam buget mai limitat si trebuia sa fac economie eu as fi lasat portiunea asta asa cum este si nu as fi spart-o deloc decat pentru amenajarea statiei de vaporetto.
Sa speram ca totul va fi mai bine si ca specialistii stiu ce fac.
Personal nu-mi pare rau pentru dalele scoase. In multe locuri erau lasate sau inclinate sau exfoliate de la apa si ger. Nici nu era placut sa circuli cu bicicleta pe ele decat cu 2 km/h!
Insa ma intreb cu ce vor fi inlocuite. Actualele dale au rezistat vreo 40 de ani. Oare va rezista tot atata si noua lucrare? Ma indoiesc!
#247
Postat 26 februarie 2014 - 19:07

Temerea mea era sa nu se sparga si sa se dea total peste cap cea mai frumos amenajata zona a Begai in detrimentul celorlalte zone marginase unde chiar ar fi mult mai mult de amenajat si de investit.
Mai e mult pana departe... Sa speram ca la final totul va fi bine si ca vom avea o Bega cu maluri minunate.
Sincer sunt multumit de cum au avansat lucrarile pana acum.
Aceasta postare a fost editata de devizah: 26 februarie 2014 - 21:21
#248
Postat 26 februarie 2014 - 20:53

Si pe mine ma deranjeaza nespus de mult ca reabilitarea malurilor este tratata diferit, in functie de zona. Mai mult decat atat, in zonele marginase lucrarile nu se finalizau mai niciodata sau nu erau intretinute deloc daca cumva investitia era dusa oarecum la capat....
#250
Postat 26 februarie 2014 - 21:46

Mi-au sarit in ochi malurile abrupte (pe verticala) de langa apa, si nu inclinate din cauza carora ambarcatiunile nu pot trage langa mal...
Apoi zidul care desparte plaja de sosea, respectiv face intr-un mod placut diferenta de nivel dintre acestea...Superb! La ei!
#251
Postat 26 februarie 2014 - 22:23
#254
Postat 27 februarie 2014 - 12:02
#257
Postat 01 martie 2014 - 01:41
Pe de alta parte, legat de zona centrala, pe partea cu Catedrala, treptele par neatinse, desi sunt intr-o stare JALNICA, pe alocuri chiar periculoasa... Sper ca nu va ramane asa. In proiect nu am observat (paote din cauza ochiilor amatori pentru asa ceva) mobilier stradal nou, cu toate ca bancile vechi vad ca sunt aruncate deja.
#260
Postat 01 martie 2014 - 16:16
Pana la Golf n-am observat nici o schimbare semnificativa, asa ca nici n-am mai facut poze.
In schimb am realizat cateva poze intre Golf si Podul Modos, pentru comparatie pe viitor intre stadiul actual si proiectul final.








Pe sub podul Modos, traversarea va fi cam complicata.





Pe aici sigur nu se va trece cu bicicleta

Statia de vaporeto de la Podul Modos.
Din pacate nu va fi cu 2 statii, precum a pozat Mile aici si aici in noiembrie 2013. In momentul respectiv s-au facut sapaturi in 2 locuri apropiata, iar la una dintre ele, pamantul a fost pus la loc.



O cladire veche interesanta, in care pe viitor s-ar putea amenaja o mica terasa cu bauturi racoritoare pentru cei care trec pedaland pe acolo.



La un momentdat a aparut o haita ce caini maidanezi, asa ca m-am carat rapid de acolo.


Cu ocazia am reusit sa fac si o pana la roata din fata-dreapta la masina.
