A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#2401
Postat 09 ianuarie 2014 - 03:43
Jurnalistul a cerut acordul.
#2403
Postat 22 ianuarie 2014 - 00:10
Citeaza
...
Ca si in cazul altor constructii de acest fel ridicate pe drumurile din Timis, fie de oameni de afaceri plimbati pe la muntele Athos, care au dorit sa ramana anonimi, fie de cetateni cuprinsi de evlavie care au valorificat niste donatii de la soferii enoriasi, autoritatile n-au putut decat sa asiste smerite la aparitia noii cruci.
...
sursa: opinia timisoarei
#2407
Postat 31 ianuarie 2014 - 12:21
Citeaza



DC65, vedere spre nod Izvin

Nod Izvin






Autorul pozelor: dorum - peundemerg.ro
#2410
Postat 08 februarie 2014 - 20:01

Uitandu-ma mai atent pe informatiile de pe panou, pare sa contina cateva inadvertente:
- denumirea proiectului: varianta de ocolire a Timisoarei la standard de autostrada
- contributia de la bugetul de stat, care este cu mult peste cei 15%
- data inceperii proiectului: 29 oct 2012
- data finalizarii proiectului: 10 iulie 2016 ?!?
Se pare ca perioada de finalizare a proiectului va depasi perioada limita impusa de UE, iar tot ce nu se va rambursa pana la data limita, va fi suportat din bugetul Statului Roman.
Alta explicatie n-am pe moment.

#2411
Postat 09 februarie 2014 - 22:08

#2413
Postat 10 februarie 2014 - 17:51
Citeaza
Pe placuta sunt trecute valorile si data din momentul in care s-a semnat contractul de finantare dintre CNADNR si AMPOST. 126/29.10.2012
Contractul s-a semnat pe Tm- Lugoj lot 1 + lot 2
Valoare totala este 1.303.930.842 lei
Val eligibila 1.058.671.695
Sprijin nerambursabil 899.870.941
Datele de pe tabel nu au nici o treaba cu contractul cu Tirrena Scavi (423.356.307,3)
Aceasta postare a fost editata de dorum: 10 februarie 2014 - 17:52
#2414
Postat 18 februarie 2014 - 14:38
Citeaza
...
Lotul spre Nădlac are deja un constructor, este vorba de asocierea dintre Astaldi şi Max Boegl. Iar imaginile arată că utilajele au ieşit pe teren, ceea ce nu poate decât să bucure.
...
tion
#2415
Postat 18 februarie 2014 - 19:06

#2416
Postat 24 februarie 2014 - 20:59
Citeaza
Uniunea Europeană obliga societatea sa mediatizeze aceasta lucrare, sa arate pasii pe care ii faci, imagini si info utile, dat fiind faptul ca s-au accesat fonduri europene.
...
Click
Textul complet nu este asa important. Deci este chiar in interesul constuctorilor/beneficiarilor sa fotografiem santierele finantate din fonduri UE, mai ales ca este gratis.
#2418
Postat 24 februarie 2014 - 23:10
Citeaza
Tot mai multe utilaje in organizarea de santier. Este trasa conducta de gaz in organizarea de santier, probabil a contat mult cand s-a ales locatia aceasta folosita de Alpine pentru lotul Pecica-Arad.


Cei de la Max Bogl au terminat de montat statia de betoane. Pot incepe lucrul la poduri.

Primele miscari pe teren, se incepe efectiv lucrul.

Sfarsit.

Sursa: peundemerg.ro
#2420
Postat 01 martie 2014 - 16:45

Interesant cum ultimul lot solutionat dupa contestatii este si primul inceput.
Pacat ca nu vedem acelasi lucru si pe loturile 2,3 si 4 de pe Lugoj-Deva. Am o presimtire ca UMB va fi cea mai mare dezamagire de data asta.
