Masini pe alese
#721
Postat 16 februarie 2014 - 09:50
#722
Postat 16 februarie 2014 - 13:42
Depinde acum si de stil de condus si etc. In momentul de fata as prefera un diesel (chiar si motor de 2000cm3) care are un consum de ~7 in oras.
Iar daca tot vorbim de Dacia, pot sa zic ca si mie imi plac (pornind de la Logan pana la Duster) - dar Logan 1 mi se pare o prostie, e ieftin dar e zgomotoasa (din cauza izolatiei) scaunele atat sofer cat si pasager zici ca sunt din tabla de Timiş 2, roşii iar plasticurile acelea folosite pe bord sunt absolut scârboase... până şi zgomotul pe care le scoate majoritatea ventilatoarelor (clima/căldură) este enervant. Si spun asta din cele cateva Logan-uri cu care m-am plimbat si chiar condus.
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 16 februarie 2014 - 13:43
#723
Postat 16 februarie 2014 - 18:36
#724
Postat 16 februarie 2014 - 19:11
#725
Postat 16 februarie 2014 - 21:16

#726
Postat 16 februarie 2014 - 21:26

#727
Postat 16 februarie 2014 - 22:09
#728
Postat 16 februarie 2014 - 22:34

#729
Postat 16 februarie 2014 - 22:40
#730
Postat 20 februarie 2014 - 23:55
Masina omului paianjen:

#732
Postat 22 februarie 2014 - 12:22

Structura parcului auto s-ar modifica pozitiv doar daca ai duce-o la fier vechi pentru casare...
Personal nu-mi fac atatea griji in ceea ce priveste numarul mare al masinilor vechi. Atata timp cat abia mai vezi cate o Dacie 1300 pe strazi, inseamna ca stam bine.
Mai mult ma deranjeaza faptul ca orice miscare o facem, trebuie neaparat s-o facem cu masina. Pana si baietii care merg la sala (de muschi) se duc mai tot timpul cu masina. Mi se pare un non-sens...

#733
Postat 22 februarie 2014 - 13:02
#734
Postat 22 februarie 2014 - 14:20


#735
Postat 22 februarie 2014 - 15:14
#736
Postat 22 februarie 2014 - 19:03
NDY, la 22 februarie 2014 - 15:14, a spus:
Pai tocmai de asta am cheltuit in 2006 10.000 € pe o masina noua, care corespundea atunci unor standarde ridicate de poluare. Ma astept la mici avantaje cand fac asta, nu sa fiu taxat (cica taxat e cumparatorul, dar el imi da pe masina cu mult mai putin, datorita acestei taxe) ca si cand s-ar fi intalnit hotu' cu prostu'. Deci, in loc sa iau alta noua, poluez in continuare, daca asa vor guvernantii. A, sigur, daca as avea salariul la nivel de U.E., altfel ar sta treaba, "dar la noi..."
P.S. Totusi, abia ce am terminat ratele la ea. Nu poti avea pretentia sa o duc la fier vechi.

Scuze pentru off-topic. Promit sa nu mai "poluez" topicul.

#737
Postat 23 februarie 2014 - 21:24

#738
Postat 23 februarie 2014 - 23:53

Guvernantii nostri au impresia ca i-am votat sa lupte impotriva noastra pana ne lichideaza. Astea cu "poluarea, grija pentru mediu", etc., sunt doar gargara. De fapt, interesul e sa-l jupoi cat mai complect pe fraierul care te-a ales si sa-l lichidezi pe ala care nu a facut-o. Masurile actuale nu contribuie cu nimic la inoirea parcului si asta se vede deja foarte bine, uitandu-ne la inmatricularile de masini noi si raportul intre aceaste si cele SH importate.
#739
Postat 24 februarie 2014 - 01:11
1. O stabilim aplicand o regula ce contrazice normele europene. Taxam un numar de "X" ghinionisti
2. Ne decidem ca nu a fost corect ce am facut. Restituim taxa la "Y" norocosi, fiindca multi nu se mai obosesc sa o ceara inapoi.
3. O luam de la capat
Atata timp cat Y<X, statul castiga. Matematica elementara de clasa a 2-a.
#740
Postat 24 februarie 2014 - 13:59
Ah, si sa nu uitam de taxarea excesiva a motoarelor mari.