STP Timișoara Forum: Masini pe alese - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (60 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Masini pe alese

#721 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 februarie 2014 - 09:50

Te cred si iti urez sa te tina cat mai mult si sa nu ai probleme. Din pacate, multi colegi care s-au orientat spre diesel, nu au avut acest noroc. La fel au patit si colegi care au acelasi motor, dar pe Symbol. Problemele cele mai des constatate au fost, pompa Delphi si injectoare . In rest, nu am auzit de probleme deosebite.
0

#722 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 februarie 2014 - 13:42

La majoritatea motorizarilor Diesel injectoarele sunt o problema. Eu am un Ford Focus si am ales un motor benzina, 1.6 @74kW. Se stie ca la modelele focus atat 1 cat si 2-ul pe la 150.000 -200.000km vei avea probleme cu injectoarele iar cand trebuie sa repari motorul, poti sa iti iei adio de la bani pe care i-ai economisit. Tot ce imi place la Diesel este consumul simtitor mai mic atat in oras cat si afara iar daca distributia este pe lant, asta considera un avantaj, sigur te va tine mai mult decat una obisnuita. Plus, mai sunt si turbo-urile acelea lenese, care intra tarziu si numai te enervezi.
Depinde acum si de stil de condus si etc. In momentul de fata as prefera un diesel (chiar si motor de 2000cm3) care are un consum de ~7 in oras.

Iar daca tot vorbim de Dacia, pot sa zic ca si mie imi plac (pornind de la Logan pana la Duster) - dar Logan 1 mi se pare o prostie, e ieftin dar e zgomotoasa (din cauza izolatiei) scaunele atat sofer cat si pasager zici ca sunt din tabla de Timiş 2, roşii iar plasticurile acelea folosite pe bord sunt absolut scârboase... până şi zgomotul pe care le scoate majoritatea ventilatoarelor (clima/căldură) este enervant. Si spun asta din cele cateva Logan-uri cu care m-am plimbat si chiar condus.

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 16 februarie 2014 - 13:43

1

#723 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 februarie 2014 - 18:36

Un diesel la 2000 cmc si cam 150 CP, consuma 9-10 l/100 km in oras. La fel si unul de 1800 cmc montat pe o caroserie mai grea, asa cum are Fordul RATT-ului pe care il conduc si care are doar 75 CP.
0

#724 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 februarie 2014 - 19:11

Nu chiar, ex. VW Passat (B5-ul) cu un motor 1.9 TDI are un consum de ~7 in oraş.
1

#725 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 februarie 2014 - 21:16

Sincer, nu am crezut niciodata miturile astea. Am condus mii de kilometri, masini diesel, chiar noi-noute (intr-adevar, nu VW, dar tot marci germane) si nu s-au dovedit sparwunder, cum ar zice neamtu'. -_- La un stil de condus normal, nici ca mosii, nici super-sport, consumul e comparabil cu cele pe benzina, plus ca motorina e mai scumpa.
0

#726 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 februarie 2014 - 21:26

In afara orasului consunul este cam acelasi ca si la un benzinar de capacitate si putere aproximativ identica. In schimb in oras, consumul este simtitor mai mic. ;)
0

#727 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 16 februarie 2014 - 22:09

Am uitat sa vorbim de filtrul de particule, alta inventie ecologica la motorul diesel, in cazul multor drumuri scurte, doar in oras fara o calatorie in afara, filtrul nu se autocurata si o sa duca la o reparatie scumpa.
0

#728 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 februarie 2014 - 22:34

Fara catalizator de ultima generatie si filtru de particule, un diesel nu mai are ce cauta prin majoritatea oraselor din Germania, de cand s-a introdus placheta de mediu. De atunci au inceput sa ne invadeze SH-urile diesel, luate la preturi de nimic de acolo si vandute pe bani buni aici, basca taxa de poluare care le favorizeaza, pe ideea ca sunt vechi si nu mai apuca sa polueze prea mult... :crazy: Unele, mai au inca pe parbriz, placheta rosie sau galbena, care demonstreaza clar acest lucru.
0

#729 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 februarie 2014 - 22:40

Aici am si eu un caz concret. Laguna din 2005 motor de 2.0 cu 174cp, are consum de 7.3-7.5 mix.
0

#730 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 20 februarie 2014 - 23:55

Mondeo-ul meu Euro 4 fara FAP are placheta verde. Oare o sa fie deplachetizat in viitor? Asa ar fi normal...

Masina omului paianjen: :rad_masa:


0

#731 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 februarie 2014 - 00:18

E posibil, la cum evolueaza lucrurile...
0

#732 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 februarie 2014 - 12:22

:up_arow: Pai daca tu vrei sa-ti vinzi "rabla", ea nu va iesi din sistem ci va avea doar alt proprietar si va circula in continuare pe sosele, fie urbane sau interurbane...

Structura parcului auto s-ar modifica pozitiv doar daca ai duce-o la fier vechi pentru casare...


Personal nu-mi fac atatea griji in ceea ce priveste numarul mare al masinilor vechi. Atata timp cat abia mai vezi cate o Dacie 1300 pe strazi, inseamna ca stam bine.

Mai mult ma deranjeaza faptul ca orice miscare o facem, trebuie neaparat s-o facem cu masina. Pana si baietii care merg la sala (de muschi) se duc mai tot timpul cu masina. Mi se pare un non-sens... :Facepalm_emote_gif:
1

#733 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 22 februarie 2014 - 13:02

Nu inteleg care este imoralitatea de a avea o masina veche. Poluarea este mai mare doar la diesel-urile vechi, un benzinar cu catalizator in Germania are vigneta verde chiar si daca este euro 2. ITP-ul ar trebui sa fie pe bune, nu (cum se zice ca) este in prezent..
0

#734 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 februarie 2014 - 14:20

Pai, sti care e imoralitatea? Blocarea vanzarii de masini noi, chiar daca la prima vedere nu pare. Eu, de exemplu, daca as putea vinde masina din 2006, pe un pret bun, nu unul aberant de mic datorita taxei pe care ar trebui sa o plateasca cumparatorul, mi-as lua una noua, dar in conditiile actuale nici nu se pune problema. O sa-i poluez pe astia de la mediu pana le iese pe nas sau pana-i cad rotile din cauza ruginei. :04: Pe de alta parte, ma voi gandi foarte bine daca sa mai iau vreo masina noua, la care sa-mi inventeze astia o taxa retroactiv, atunci cand as vrea sa o vand. :censored:
0

#735 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 februarie 2014 - 15:14

Total de acord, insa nu ii poluezi pe cei de la mediu, ci pe noi, si la urma urmei asta ar trebui sa fie telul principal, sa avem o tara cu mai putine noxe. Dar la noi...
0

#736 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 februarie 2014 - 19:03

Vezi postareaNDY, la 22 februarie 2014 - 15:14, a spus:

Total de acord, insa nu ii poluezi pe cei de la mediu, ci pe noi, si la urma urmei asta ar trebui sa fie telul principal, sa avem o tara cu mai putine noxe. Dar la noi...

Pai tocmai de asta am cheltuit in 2006 10.000 € pe o masina noua, care corespundea atunci unor standarde ridicate de poluare. Ma astept la mici avantaje cand fac asta, nu sa fiu taxat (cica taxat e cumparatorul, dar el imi da pe masina cu mult mai putin, datorita acestei taxe) ca si cand s-ar fi intalnit hotu' cu prostu'. Deci, in loc sa iau alta noua, poluez in continuare, daca asa vor guvernantii. A, sigur, daca as avea salariul la nivel de U.E., altfel ar sta treaba, "dar la noi..."
P.S. Totusi, abia ce am terminat ratele la ea. Nu poti avea pretentia sa o duc la fier vechi. -_-

Scuze pentru off-topic. Promit sa nu mai "poluez" topicul. :)
0

#737 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 februarie 2014 - 21:24

N-am acuzat cu nimic, doar incompetenta celora care nu isi dau seama ca prin actiunile lor nu imbunatatesc nimic, ci din contra :) Gata cu off-topic-ul, m-am simtit obligat sa lamuresc lucrurile.
0

#738 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 februarie 2014 - 23:53

Pai, vad ca moderatorii au mutat discutia aici, deci nu suntem off-topic. :)

Guvernantii nostri au impresia ca i-am votat sa lupte impotriva noastra pana ne lichideaza. Astea cu "poluarea, grija pentru mediu", etc., sunt doar gargara. De fapt, interesul e sa-l jupoi cat mai complect pe fraierul care te-a ales si sa-l lichidezi pe ala care nu a facut-o. Masurile actuale nu contribuie cu nimic la inoirea parcului si asta se vede deja foarte bine, uitandu-ne la inmatricularile de masini noi si raportul intre aceaste si cele SH importate.
0

#739 Useril este offline   smartapp 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 09 februarie 14
  • Sexul:masculin
  • Interese:Ai nevoie de un SRL, PFA, ONG? Iti completam GRATUIT dosarul de acte. Vino pe http://www.smartapp.ro

Postat 24 februarie 2014 - 01:11

Pentru guvernanti e foarte simpla strategia taxei de poluare:

1. O stabilim aplicand o regula ce contrazice normele europene. Taxam un numar de "X" ghinionisti
2. Ne decidem ca nu a fost corect ce am facut. Restituim taxa la "Y" norocosi, fiindca multi nu se mai obosesc sa o ceara inapoi.
3. O luam de la capat

Atata timp cat Y<X, statul castiga. Matematica elementara de clasa a 2-a.
0

#740 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 februarie 2014 - 13:59

Nu pot decit sa sper ca o sa intram in normal, sa nu existe taxe de inmatriculare, masina care nu renteaza sa fie reaprata sa fie casata, sa existe impozit dupa poluarea reala (de exemplu dieselurile vechi, sa zicem euro 2 sau sub, sa fie taxate iar orice motor cu benzina si catalizator sa fie taxat lejer), romanii sa poata sa isi cumpere masina dupa buget, chiar si "rabla"de 500-1000 de euro ATIT TIMP cit trece pe bune ITP-ul.

Ah, si sa nu uitam de taxarea excesiva a motoarelor mari.
0

Arata acest topic


  • (60 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi