
Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#661
Postat 16 decembrie 2013 - 23:02
Exact asta am observat si eu: la Continental e teroare... exact ca inainte de a se inchide podul.

#663
Postat 17 decembrie 2013 - 23:38
Mai, am incremenit azi: am trecut pe la ora 16 prin santier si am vazut din nou peste 10 muncitori la treaba!
Ce i-o fi apucat?!
Ce i-o fi apucat?!
#664
Postat 18 decembrie 2013 - 08:30
Eu am trecut duminica pe la 12:00 si erau 4 muncitori care lucrau la cofrare.
#672
Postat 03 februarie 2014 - 19:28
Intreb si eu... La americani am vazut ca fierul beton e acoperit cu un strat subtire (sau mai gros, in unele cazuri) de plastic/rasina/vopsea.
Tehnica se numeste "fusion-bonded epoxy coating" (FBE)
La noi, nu ar putea sa fie macar vopsit, tinand cont ca e o lucrare importanta?
Tehnica se numeste "fusion-bonded epoxy coating" (FBE)
La noi, nu ar putea sa fie macar vopsit, tinand cont ca e o lucrare importanta?

Citeaza
Concrete corrosion is a problem of extreme severity from both a safety and economic perspective. Reinforcing steel bar corrosion has been identified as the primary form of degradation in reinforced concrete structures worldwide.
#677
Postat 15 februarie 2014 - 14:03
cred ca asteapta ca vremea sa fie cu plus atat ziua cat si noaptea pentru a turna betonul peste grinzi......si apoi vor scoate pamantul de sub grinzi(pasaj), se putea si mai repede............
Aceasta postare a fost editata de udar: 15 februarie 2014 - 14:04
#680
Postat 02 martie 2014 - 23:04
E cumva vreo tehnologie noua, in care trebuie tinuta armatura sa se oxideze vreo luna, inainte de a turna betonul?