
Masini pe alese
#703
Postat 13 februarie 2014 - 10:35
Bine ca Renault 11 a putut sa aiba, evident optional, avertizare vocala:
Sau Renault 25:
#704
Postat 13 februarie 2014 - 13:27

#705
Postat 13 februarie 2014 - 13:51
De exemplu iarna nu poti sa stii daca bipul este pentru avertizare de polei, pentru ca esti pe rezerva sau poate chiar pentru ca nivelul lichidului de spalat parbrizul a scazut.
#706
Postat 13 februarie 2014 - 20:14

Stire: Dacia, cel mai bine vandut autoturism in Bulgaria, in 2013.

#710
Postat 14 februarie 2014 - 22:01


#711
Postat 14 februarie 2014 - 23:35

Fata de primii ani de export in UE, acum Dacia trimite masini cu trenul. Cu toate astea, cu 2 modele fabricate doar in Maroc, cu o noua fabricuta in Algeria, cu niste vinzari "extraordinare" pe piata din RO, viitorul Daciei de la Mioveni suna chiar foarte bine... In cel mai bun caz o sa raminem cu productia de Logan si Duster.
Cit despre ce zice

#712
Postat 14 februarie 2014 - 23:55
Doppler, la 14 februarie 2014 - 23:35, a spus:

Pai, era clar ca trebuie ceva timp pana sa intre pe o astfel de piata, normal ca pe vremea aceea (2005), inca nu inspira incredere. Cand s-au schimbat lucrurile a aparut si facelift-ul. Cand a aparut MCV-ul, piata era deja formata.
Ce e ciudat, e ca desi multi din Europa cumpara asa ceva, multi romani nici nu vor sa auda de Dacia, chiar daca n-au cndus la viata lor decat SH-uri germane rupte toate cand au ajuns pe meleagurile noastre. Romanu' e boier, las' sa circule altii cu Dacia...

#713
Postat 15 februarie 2014 - 02:23
Adevarul este ca sedanurile nu au mare cautare in vest, doar romanul vrea portbagaj mare dar fuge de combi, cica e pentru taranii care vor sa care marfa la piata...

Culmea e ca Mondeo ani de zile in Germania nu s-a vindut in varianta sedan, ci doar Break si limuzina cu haion (Hatchback).
Cit despre Logan, am condus un dci si pot sa fiu fericit ca nu am cumparat, pe linga pozitia la volan ca pe scaunul din casa, motorul era prea zgomotos.

Nu vad ce atita tam-tam cu masinile sh? In vest nu este rusine sa cumperi masina sh si oricum numarul de masini sh este de peste 10 ori mai mare decit cele noi.
#714
Postat 15 februarie 2014 - 10:43
P.S. In variantele mai rasarite (Laureate, de exemplu) ai reglaj pe inaltime si chiar lombar, pentru scaunul soferului. Mie imi pare extrem de comod si am facut drumuri de mii de kilometri, nu doar pana in piata.

#715
Postat 15 februarie 2014 - 11:02
In vest se cumpara Dacia pentru ca masinile lor sint mult mai scumpe decit la noi. In 2010 am vrut sa cumpar un Sandero si cu dotari optionale ajunsese pe la vreo 10,000 de euro numai ca vinzatorul tot insista sa imi cumpar Clio in acei bani, refuza mai mult decit evident sa imi vinda Dacia. Evident ca asa avea instructiuni, Sandero se vindea bine in vest iar importatorul avea curtea plina de Clio. M-am interesat si de Duster dar sarea de 14,000 de euro asa ca intr-un final am ajuns la... Golf care era vindut la noi cu vreo 5,000 euro mai ieftin decit pretul de pe siteul vw.de
Alt exemplu de atunci, la noi Polo incepea pe la 11.500 de euro iar in Germania era vreo 15,000. Atunci cred si eu ca Dacia care costa in vest cu doar vreo 500 de euro mai mult ca la noi este sonder angebot. Acum cu transportul asigurat pe cale ferata poate ca pretul e si mai apropiat.
#716
Postat 15 februarie 2014 - 11:51
Apropo de masini cu hayon (vorbeai tu de combi), cand am scapat de SuperNova, am jurat ca masina cu hayon nu mai cumpar, nici daca e Mercedes.

#717
Postat 15 februarie 2014 - 23:41
Florin.B RATT, la 15 februarie 2014 - 10:43, a spus:
Intr-adevar, e un pic mai zgomotos la viteze mari (peste 120km/h), in schimb, randamentul motorului diesel este superior motorului pe benzina. Atat la consum, cat si la fiabilitate. Un cuplu mare la o turatie mica face toti banii.

#718
Postat 16 februarie 2014 - 00:32
#719
Postat 16 februarie 2014 - 01:28
Partea proasta e ca si motorul cu benzina se indreapta spre aceeasi prapastie, motoarele devin tot mai mici si mai "fortate" (dowsizeingul lui peste, pina la urma o sa se impoziteze puterea si nu capacitate cilindrica) cu turbine, prezentul e placut la buzunar si conducere dar viitorul nu prea suna bine.
Cei din vest au rezolvat simplu: majoritatea masinilor diesel sint cumparate de firme in leasing si la un rulaj inca tentant pt revinzare sint date inapoi si exportate deobicei in tarile mai din est ca Romania... La ei impozitul la diesel este mai mare si nu merita sa isi cumpere.
#720
Postat 16 februarie 2014 - 08:55
Dar probabil, altfel ar sta treburile daca l-as fi cumparat la SH, cu vreo 180000km la activ.