STP Timișoara Forum: Masini pe alese - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (60 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Masini pe alese

#701 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 februarie 2014 - 14:43

Cum sa nu ne aducem aminte... :coolspeak:
0

#702 Useril este offline   montalbano 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 13 octombrie 08
  • Sexul:masculin

Postat 11 februarie 2014 - 11:30

Pentru prietenii marcii Skoda si nu numai, va rog
http://www.flickr.co...ars/pool/page9/
0

#703 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 13 februarie 2014 - 10:35

Nu pot sa inteleg de ce toate masinile din prezent bipaie enervant la orice avertizare in loc sa vorbeasca. Cit ar costa in prezent sinteza vocala?

Bine ca Renault 11 a putut sa aiba, evident optional, avertizare vocala:



Sau Renault 25:


0

#704 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 februarie 2014 - 13:27

Chiar nu te-ar enerva? Deci eu l-as scoate din functiune dupa 2 monologuri ca in clip :rad:
0

#705 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 13 februarie 2014 - 13:51

Nu vorbeste asa des, in clip pentru a face demonstratie a pus doar contactul si evident erau aprinse toate avertizarile posibile. In plus in locul unui barbat ar putea sa vorbeasca o femeie sexy, chiar cu voce de 89 89....


De exemplu iarna nu poti sa stii daca bipul este pentru avertizare de polei, pentru ca esti pe rezerva sau poate chiar pentru ca nivelul lichidului de spalat parbrizul a scazut.
0

#706 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 februarie 2014 - 20:14

Are colegul meu o Laguna care ii spunea in germana ca haionul nu e inchis, dar a aflat asta dupa ce m-a sunat pe mine si mi-a pus telefonul langa difuzor ca sa aud ce bolborosea "steluta". :rad_masa: Un led care lumineaza un simbol sugestiv e perfect si suficient, restul e ... cancan.

Stire: Dacia, cel mai bine vandut autoturism in Bulgaria, in 2013. :hooray:
0

#707 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 februarie 2014 - 16:29

Citeaza

Ce ar insemna plecarea Renault de la Dacia Pitesti pentru economia Romaniei si cat de real este acest pericol



Pro TV
0

#708 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 14 februarie 2014 - 18:55

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 13 februarie 2014 - 20:14, a spus:

...
Stire: Dacia, cel mai bine vandut autoturism in Bulgaria, in 2013. :hooray:


Sa vezi statistici cind romanii o sa inceapa sa isi inmatriculeze loganii in Bulgaria... :rad:
0

#709 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 februarie 2014 - 21:38

Vanzarile Dacia in Germania au crescut cu 25%, fata de cresterea intregii piete auto de acolo, care a fost de 8%.

Vezi postareacseh_17, la 14 februarie 2014 - 16:29, a spus:


Cine mai crede ceva din aberatiile chiorului.
0

#710 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 februarie 2014 - 22:01

Apropo de Germania, stim cu totii ca ei sunt nebuni dupa combi... Egal ce masina e. Acuma decand si Logan-ul s-a lapadat de MCV si trecut la un combi adevarat, numarul daciilor a crescut vizibil cu ochii. A si inca ceva. Pe piata din DE Dacia participa cu Logan MCV, Sandero, Docker, Duster si Lodgy. Berlina nu exista. Pentru taxi exista doar Dokker si Lodgy direct echipate din fabrica.

Imagine postata
Imagine postata
1

#711 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 14 februarie 2014 - 23:35

In Germania Logan 1 nu il cumpara nici :devil:. Conform KBA Logan 2 place in Germania. Evident ca Sandero este lider.

Fata de primii ani de export in UE, acum Dacia trimite masini cu trenul. Cu toate astea, cu 2 modele fabricate doar in Maroc, cu o noua fabricuta in Algeria, cu niste vinzari "extraordinare" pe piata din RO, viitorul Daciei de la Mioveni suna chiar foarte bine... In cel mai bun caz o sa raminem cu productia de Logan si Duster.

Cit despre ce zice :crazy:, inca de dinainte de deschiderea fabricii din Maroc s-a auzit ceva de extinderea capacitatii de productie a fabricii de la Mioveni?
0

#712 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 februarie 2014 - 23:55

Vezi postareaDoppler, la 14 februarie 2014 - 23:35, a spus:

In Germania Logan 1 nu il cumpara nici :devil:.

Pai, era clar ca trebuie ceva timp pana sa intre pe o astfel de piata, normal ca pe vremea aceea (2005), inca nu inspira incredere. Cand s-au schimbat lucrurile a aparut si facelift-ul. Cand a aparut MCV-ul, piata era deja formata.
Ce e ciudat, e ca desi multi din Europa cumpara asa ceva, multi romani nici nu vor sa auda de Dacia, chiar daca n-au cndus la viata lor decat SH-uri germane rupte toate cand au ajuns pe meleagurile noastre. Romanu' e boier, las' sa circule altii cu Dacia... -_-
0

#713 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 15 februarie 2014 - 02:23

In iulie 2005 am vazut intr-un mall din Munchen expuse mai multe Dacia Logan (era probabil chiar lansarea pe piata lor) si nu prea era nimeni curios de el. Am cautat poze de atunci dar din pacate nu am facut.

Adevarul este ca sedanurile nu au mare cautare in vest, doar romanul vrea portbagaj mare dar fuge de combi, cica e pentru taranii care vor sa care marfa la piata... :wacko:

Culmea e ca Mondeo ani de zile in Germania nu s-a vindut in varianta sedan, ci doar Break si limuzina cu haion (Hatchback).

Cit despre Logan, am condus un dci si pot sa fiu fericit ca nu am cumparat, pe linga pozitia la volan ca pe scaunul din casa, motorul era prea zgomotos. :blink:

Nu vad ce atita tam-tam cu masinile sh? In vest nu este rusine sa cumperi masina sh si oricum numarul de masini sh este de peste 10 ori mai mare decit cele noi.
0

#714 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 februarie 2014 - 10:43

Nu e problema cu masinile SH, daca nu sunt niste "pantofi vechi" aruncati la gunoi de cei din vest. Problema e mentalitatea si desigur, asta a dus si la taxe aberante, care nu fac decat sa scada inmatricularile de autovehicule noi, in detrimentul celor SH. Diesel-ul de la Dacia, nu-mi place nici mie. (zgomot, vibratii, fiabilitate proasta, etc) Cel mai interesant e motorasul de 1.2 (benzina) turbo, de 125CP, care in prezent se regaseste doar pe Duster.
P.S. In variantele mai rasarite (Laureate, de exemplu) ai reglaj pe inaltime si chiar lombar, pentru scaunul soferului. Mie imi pare extrem de comod si am facut drumuri de mii de kilometri, nu doar pana in piata. :) Scaunul Fordului de la serviciu e asa cum spui, dar pentru drumuri prin oras e ok si acela.
0

#715 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 15 februarie 2014 - 11:02

In Romania problema este ITP-ul. In Germania iti respinge masina si daca furtunurile de frina sint imbatrinite. Au o lista lunga de lucruri care sint verificate pe bune...

In vest se cumpara Dacia pentru ca masinile lor sint mult mai scumpe decit la noi. In 2010 am vrut sa cumpar un Sandero si cu dotari optionale ajunsese pe la vreo 10,000 de euro numai ca vinzatorul tot insista sa imi cumpar Clio in acei bani, refuza mai mult decit evident sa imi vinda Dacia. Evident ca asa avea instructiuni, Sandero se vindea bine in vest iar importatorul avea curtea plina de Clio. M-am interesat si de Duster dar sarea de 14,000 de euro asa ca intr-un final am ajuns la... Golf care era vindut la noi cu vreo 5,000 euro mai ieftin decit pretul de pe siteul vw.de

Alt exemplu de atunci, la noi Polo incepea pe la 11.500 de euro iar in Germania era vreo 15,000. Atunci cred si eu ca Dacia care costa in vest cu doar vreo 500 de euro mai mult ca la noi este sonder angebot. Acum cu transportul asigurat pe cale ferata poate ca pretul e si mai apropiat.
0

#716 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 februarie 2014 - 11:51

Un Duster mai dotat (4x4, motor potent, etc), imi pare deja prea scump, iesind din tiparul de "masina ieftina" (dar cu care iti faci bine treaba). Nici nu-i prea vad rostul, daca nu-i folosesti capabilitatile 4x4 si il iei doar pentru fite.
Apropo de masini cu hayon (vorbeai tu de combi), cand am scapat de SuperNova, am jurat ca masina cu hayon nu mai cumpar, nici daca e Mercedes. :rad_masa:
0

#717 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 februarie 2014 - 23:41

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 15 februarie 2014 - 10:43, a spus:

[...] Diesel-ul de la Dacia, nu-mi place nici mie. (zgomot, vibratii, fiabilitate proasta, etc) [...]

Intr-adevar, e un pic mai zgomotos la viteze mari (peste 120km/h), in schimb, randamentul motorului diesel este superior motorului pe benzina. Atat la consum, cat si la fiabilitate. Un cuplu mare la o turatie mica face toti banii. :)
0

#718 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 februarie 2014 - 00:32

Motorul in sine, probabil e ok, dar anexele (pompa injectie, injectoare, turbina, etc) sunt prea putin fiabile si costa enorm.
1

#719 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 16 februarie 2014 - 01:28

Exact. Eram fan diesel, acum am un diesel si un benzinar lesinat (fara turbo) si doar norocul a facut ca pina acum la diesel sa nu pice un injector sau pompa de injectie. Oricit de economic ar fi un diesel exista pericolul (doar o chestiune de timp) pina cind cel putin injectoarele o sa cedeze si la pretul lor anuleaza orice economie anterioara.

Partea proasta e ca si motorul cu benzina se indreapta spre aceeasi prapastie, motoarele devin tot mai mici si mai "fortate" (dowsizeingul lui peste, pina la urma o sa se impoziteze puterea si nu capacitate cilindrica) cu turbine, prezentul e placut la buzunar si conducere dar viitorul nu prea suna bine.

Cei din vest au rezolvat simplu: majoritatea masinilor diesel sint cumparate de firme in leasing si la un rulaj inca tentant pt revinzare sint date inapoi si exportate deobicei in tarile mai din est ca Romania... La ei impozitul la diesel este mai mare si nu merita sa isi cumpere.
0

#720 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 februarie 2014 - 08:55

Eu la diesel-ul meu Logan de 90CP, de 6 ani de zile n-am avut nici o problema. In afara de reviziile periodice, nu a trebuit sa-i schimb absolut nimic.
Dar probabil, altfel ar sta treburile daca l-as fi cumparat la SH, cu vreo 180000km la activ.
0

Arata acest topic


  • (60 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi