Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus
#184
Postat 01 februarie 2014 - 01:22
#185
Postat 01 februarie 2014 - 02:08
Citeaza
În proximitatea podului auto propus la Spl Morarilor, se va putea amplasa un accent cu înălţimea maximă de 30m, în zona marcată pe planşa de reglementări, care va ocupa maxim 2% din suprafaţa subzonei.
...
Anexa 2
(Pagina 8)
Este evident un document care nu are o legatura cu proiectul reabilitarii.
#186
Postat 01 februarie 2014 - 10:10
#187
Postat 01 februarie 2014 - 12:53
Chagall, la 01 februarie 2014 - 00:09, a spus:
Poate sorinm poate sa ne dea mai multe detalii.
Este vorba de rampa amonte pentru interventii de urgenta. Pe rampa vom avea o macara mobila si o magazie (probabil pentru macara).
Poate avem printre noi pe cineva de la facultatea de hidrotehnica care vrea sa descarce documentatia de aici (http://www.e-achizit...id_anunt=439299) si vrea sa ne ofere mai multe explicatii in cunostinta de cauza.
Aceasta postare a fost editata de sorinm: 01 februarie 2014 - 14:03
#188
Postat 01 februarie 2014 - 19:40
devizah, la 14 ianuarie 2014 - 06:55, a spus:
In proiect este inclus amenajarea malului propriuzis pe toata lungimea lui(in oras desigur) si pe ambele parti? Din tot ce am vazut pana acum vad ca se lucreaza la coronament cum ar veni...
Partea de sus a malului este cea care se amenajeaza care e proximitatea strazi unde se amenajeaza trotuarele si pistele pt biciclisti.
In ultima poza pe care am atasat-o este cum imi imaginam eu ce inseamna acest proiect de refacere a malurilor Begai...
Proiectul include refacerea completa a malurilor efectiv sau vor ramane si portiuni din acestea haotice neamenajate la final cum sunt in primele doua poze pe care le-am atasat?
Chagall scuze ca ti-am mazgalit niste poze.
Decolmatarea si lucrarile la pereu s-au facut acum 3-4 ani.
Am cautat prin plansele de pe e-licitatie si am gasit o singura mentiune legata de refacere pereu si grinda pe taluz langa statiile de vaporetto. Din pozele postate de Chagall si Doppler se vad lucrari doar la taluz.

© Lrk
#189
Postat 01 februarie 2014 - 20:59
sorinm, la 01 februarie 2014 - 19:40, a spus:
Decolmatarea si lucrarile la pereu s-au facut acum 3-4 ani.
Am cautat prin plansele de pe e-licitatie si am gasit o singura mentiune legata de refacere pereu si grinda pe taluz langa statiile de vaporetto. Din pozele postate de Chagall si Doppler se vad lucrari doar la taluz.
Decolmatarea asta nu trebuia sa fie mai de amploare adica inclusiv pe margini si nu doar pe mijlocul canalului?
Sa inteleg ca doar s-a gadilat nisipul de pe mijloc iar bolovanii ce erau mai greu de scos i-au lasat la margine?
La o cautare pe net gasim mai ales in Europa o sumedenie de orase similare care sunt strabatute de canale sau rauri si acolo nu vedem acesti bolvani, insulite de pamant sau stufaris pe margini. Pe de alta parte e adevarat si ca nivelul Begai e mai scazut acum decat alta data.
Nu stiam ce inseamna pereu si i-am cautat definitia pe care am sa o pun aici ca sa stie si altii:
PERÉU, peree, s. n. Strat de piatră care căptușește un taluz, un șanț sau o suprafață înclinată de teren pentru a împiedica surparea pământului sau eroziunea lui de către ape. – Din fr. perré.
Practic daca acest pereu nu va fi amenajat sau daca nici nu este inclus in proiect nici nu putem vorbi despre reabilitarea malurilor.
Pare a fi mai degraba vorba despre lucrari la splaiuri, piste si trotuare.
Acest pereu la margini e inexistent iar central unde a fost candva reabilitat vedem in foarte multe locuri ca acum e extrem de deteriorat.
Eram foarte incantat cand au inceput lucrarile si chiar cred ca s-a avansat destul de bine cu ele dar pe zi ce trece incep sa fiu tot mai pesimist si sa cred ca acest proiect este departe de cum mi-l imaginam eu sau cum si l-ar fi dorit majoritatea timisorenilor.
Aceasta postare a fost editata de devizah: 01 februarie 2014 - 21:05
#190
Postat 01 februarie 2014 - 21:35
Am sa incerc sa fac o lista cu argumente pro si contra pentru solutiile alese.
#191
Postat 02 februarie 2014 - 15:38
devizah, la 01 februarie 2014 - 20:59, a spus:
Sa inteleg ca doar s-a gadilat nisipul de pe mijloc iar bolovanii ce erau mai greu de scos i-au lasat la margine?
La o cautare pe net gasim mai ales in Europa o sumedenie de orase similare care sunt strabatute de canale sau rauri si acolo nu vedem acesti bolvani, insulite de pamant sau stufaris pe margini. Pe de alta parte e adevarat si ca nivelul Begai e mai scazut acum decat alta data.
Eram foarte incantat cand au inceput lucrarile si chiar cred ca s-a avansat destul de bine cu ele dar pe zi ce trece incep sa fiu tot mai pesimist si sa cred ca acest proiect este departe de cum mi-l imaginam eu sau cum si l-ar fi dorit majoritatea timisorenilor.
Bine ai venit in clubul celor dezamagiti! Si eu am sperat ca se va face mult mai mult decat atat. Insa m-am inselat. S-au alocat multi bani (mai ales europeni) ca sa se "vopseasca gardul" si cam atat. Problemele importante raman neschimbate...
Daca vei (re)citi topicul Bulevardul Bega vei vedea ca de 3 - 4 ani atrageam atentia autoritatilor cam cum ar trebui sa se desfasoare lucrurile de reabilitare a malurilor prezentand exemple de prin alte parti si asta fara sa fiu profesionist in domeniu. Insa nu s-a intamplat nimic. Probabil ca proiectele au fost batute in cuie de proiectanti paraleli cu acest domeniu in special si cu Timisoara in general.
De curand mi-am facut cont pe FB pentru ai deschide ochii primarului punctual pe niste probleme observate de mine insa tot nu s-a intamplat nimic...
Foarte multi dintre timisoreni se vor trezi dezamagiti dupa ce lucrarile vor fi incheiate...
#193
Postat 05 februarie 2014 - 22:18
Inca trebuie sa ma obisnuiesc cu modalitatile de postare, deci daca ar trebui sa apara altfel postat, atunci sa reposteze altcineva
#194
Postat 05 februarie 2014 - 23:35
Citeaza
Cu toate ca deja se contureaza cele 9 statii in cadrul proiectului de reamenajare a malurilor Begai, pe fonduri europene, vaporasele nu se numara pe lista primarului Nicolae Robu, care cuprinde cele mai importante proiecte pentru Timisoara pana in anul 2020.
...
Uneori este suficient sau cel putin mai rapid sa citesti doar o parte din articol.

Ajutor

















