Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#181
Postat 16 ianuarie 2014 - 16:17
#182
Postat 17 ianuarie 2014 - 10:29
#183
Postat 18 ianuarie 2014 - 17:40
Aceasta postare a fost editata de radub: 18 ianuarie 2014 - 17:40
#184
Postat 31 ianuarie 2014 - 12:19
- Electroputere VFU Pascani in parteneriat cu Astra Vagoane Calatori Arad
si
- Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca
http://ziuadecj.real...eo--122884.html
#185
Postat 31 ianuarie 2014 - 19:02
Citeaza
Acum se modernizeaza doar 10 tramvaie?
Obs: despre ce sistem de ticketing se vorbeste?
#186
Postat 31 ianuarie 2014 - 21:24
Nea omu' de la Remarul 16 Februarie recita, pentru a impresiona, chestiuni prevazute in caietul de sarcini (l-ai citit?), deci inclusiv echiparea tramvaiului pentru a fi compatibil cu sistemele la care sunt conectate vehiculele RATT.
Aceasta postare a fost editata de radub: 31 ianuarie 2014 - 21:38
#187
Postat 31 ianuarie 2014 - 23:09
#188
Postat 01 februarie 2014 - 18:35
#189
Postat 01 februarie 2014 - 19:14
#193
Postat 02 februarie 2014 - 00:32
#194
Postat 02 februarie 2014 - 20:13

PS: cred ca sigur l-ai suparat acuma pe agentul de vanzari...

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 03 februarie 2014 - 10:49
#195
Postat 03 februarie 2014 - 14:29
cseh_17 a spus:
Modernizare se numeste, n-ai proprietatea termenilor!
"Chestia aia de la Iasi" functioneaza fara probleme zilnic, de dimineata pana seara (mai putin cand sunt vatmanii liberi si cand sunt programate revizii). Dar, ce stii tu in afara de batut campii...
cseh_17 a spus:
Tu pana la ora asta n-ai priceput ca tramvaiul ala este al Electroputere VFU Pascani, nu al RATP Iasi, si ca a fost facut pentru portofoliu?! Demonstreaza cu el ca sunt capabili sa modernizeze tramvaie si ca produsul lor se afla in exploatare normala. Experienta se castiga, nimeni nu s-a nascut cu ea. Cat despre comandat pentru Iasi, asta se va intampla cand municipalitatea va avea bani. Deocamdata nu are, pentru ca in oras sunt in derulare o groaza de proiecte cu finantare europeana (marea majoritate implicand si reabilitarea liniei de tramvai, care se apropie deja de 85% din totalul retelei) pentru care a trebuit asigurata cofinantarea. Si din alte motive ce tin de chestii urgente care trebuie puse la punct, pentru ca in timpul guvernarii jegosilor portocalii municipiul Iasi fost tinut in subfinantare CRANCENA, drept pedeapsa politica.
cseh_17 a spus:
Csehu' tot cseh ramane...
Intelege, mai baiete, ca bati campii ingrozitor pe o multime de teme si vezi-ti de treburile pe care stii si esti capabil sa le faci cum trebuie!
#196
Postat 03 februarie 2014 - 14:36
Gygyman6, la 02 februarie 2014 - 20:13, a spus:
Daca prin asta intelegi "radub" (caz in care iti dau virtual un sul de hartie igienica, sa-ti stergi mizeria - scuipata sub forma de ironie ieftina - de la bot), atunci sa fii convins ca ai dreptate! Prostia si ticalosia sunt teribil de enervante.
Aceasta postare a fost editata de radub: 03 februarie 2014 - 14:42
#197
Postat 03 februarie 2014 - 15:02
Gygyman6, la 02 februarie 2014 - 20:13, a spus:
PS: cred ca sigur l-ai suparat acuma pe agentul de vanzari...

Punct ochit, punct lovit! Chiar vroiam sa-l rog sa ne raspunda el lasand deoparte acel 75% dintr-o postare de al lui in care ne jigneste, si etc. si sa concentreze in acei 25% informatii importante ceea ce are de spus, dar n-ai cu cine.
radub, la 03 februarie 2014 - 14:29, a spus:
Csehu' tot cseh ramane...
Intelege, mai baiete, ca bati campii ingrozitor pe o multime de teme si vezi-ti de treburile pe care stii si esti capabil sa le faci cum trebuie!
Stii ce stiu eu sa fac? Sa am o pasiune, si sa priovesc lucrurile cu ochii unui pasionat si cetatean al orasului, care cu anumite cunostinte paote decide fara sa aibe temeri politice sau bani in carca ceea ce ar fi mai bine pentru el ca si calator sau ei ca si oras.
Cat despre bot... Spre deosebire de matale, noi nu cotrobaim cu botul prin c*cat politic pentru a realiza ca din toata afacerea asta, egal cine castiga licitatia, doar RATT si prin urmare calatorii vor iesi pierzatori.
Firma castigatoare va incasa un munte de bani + va adauga la CV cateva puncte de experienta
Robu va inchide gura celor care se plang de situatia actuala a tramvaielor, paote va castiga si cateva voturi
Goia isi va adauga in CV o achizitie si un act de caritate in al II-lea mandat
Insa RATT pe de alta aprte se va pricopsi cu 1 in cel mai fericit caz, si 30 in cel mai nefericit caz, de tramvaie de 60 de ani, imbracate in haine noi, care dupa maxim 10 ani vor ajunge mai rele decat sunt acum...
#198
Postat 03 februarie 2014 - 15:21
Pentru ca macar tu ai inteles perfect ce s-a facut cu tramvaiul modernizat la Pascani, explica-le si tu puiutilor de pe forum, poate pe tine te vor crede, si zi-le si cat de ingrozitor e nenea ala de la PPDD care zice ca la Pascani s-a facut doar o cosmetizare!
In alta ordine de idei, zice ca e bine sa se ia 5 tramvaie pe an si in 10 ani s-ar reface asa intregul parc. Pai, nene, si diferenta pana la necesarul zilnic de vagoane cum il acoperi in astia 10 ani?! Cu vagoanele actuale, in stare din ce in ce mai precara?! Si cum faci calatoria cu tramvaiul mai placuta in astia 10 ani in felul asta?! In plus, stie nenea asta ce probleme sunt cu tramvaiele noi in perioada post-garantie in conditiile de exploatare si intretinere actuale? Daca nu, sa se duca sa vada la cei care se confrunta deja cu problemele astea... Nu e mai inteligent sa faceti lucrurile in ordinea fireasca?!
Pe de alta parte, si primarele si-a ales un exemplu prost de tot cu Viena, care nu a modernizat (ma rog, cu unele exceptii, si alea neesentiale prin prisma modificarilor aduse) tramvaiele vechi, ci doar le-a intretinut in uriasele ateliere de reparatii pe care le are Wiener Linien. Insa asta are legatura cu o multime de aspecte, ce au tinut inclusiv de specificul orasului. Avea insa zeci de alte exemple la indemana, pentru ca, da, pe principiul asta s-a mers in multe orase din Vest in privinta tramvaielor. In mod surprinzator pentru un politician, replicile primarului din materialul de mai sus sunt in regula, mai putin aiurelile cu Viena.
Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 03 februarie 2014 - 18:21
#199
Postat 03 februarie 2014 - 15:27
In loc sa asteptam 10 ani cu 2-3 tramvaie pe an, si sa avem 30 la sfarsit, vom astepta 8 ani si vom avea 30 carpite... Asta da afacere...

#200
Postat 03 februarie 2014 - 15:28