Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1141
Postat 29 ianuarie 2014 - 23:41
#1142
Postat 30 ianuarie 2014 - 00:38
In vremea comunismului pentru ca bateriile erau scumpe si nu prea rezistau unele locomotive au fost echipate cu motoare de tractor U650 care asigura puterea electrica necesara porniri motorului diesel principal...
Unele masini ( la operatori privati) inca il mai au si in prezent... e folosit daca se stationeaza mai mult (pentru a se face economie de combustibil chiar daca o locomotiva cara si 6 tone de motorina dupa ea...) pentru a mentinerea motorul diesel cald si a presiuni aerului comprimat necesar la defranarea garnituri la plecare....
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 30 ianuarie 2014 - 00:45
#1146
Postat 02 februarie 2014 - 20:22
Traxx 001 în teste prin România cu IR370/371 Timișoara - Budapesta - Timișoara [octombrie 2012]
Traxx 005 la prima cursă în România cu acest autocolant pe ea [mai 2013]
Două filmări din aprilie 2013:
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 02 februarie 2014 - 20:30
#1147
Postat 02 februarie 2014 - 20:24
Acum câteva poze:



Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 02 februarie 2014 - 20:32
#1150
Postat 03 februarie 2014 - 23:22

#1151
Postat 06 februarie 2014 - 20:34
In acest moment se mai circula in conditii de iarna pe anumite sectii .
Locomotiva 060-DA-748 a depoului Ploiesti garata la linia 4 a Statiei CF Urziceni, 04.02.2014

Locomotiva 060-DA-748 impreuna cu WPZ 106 a sectie L6 Ploiesti, 04.02.2014

Locomotiva 060-DA-926 a depoului Targu Mures izolata la linia 1 a Statiei CF Urziceni, dupa ce a venit dinspre Rusetu Hm., 04.02.2014

060-DA-926 in Statia CF Urziceni, 04.02.2014
DE 621 EGM 1133 a depoului Bucuresti Calatori repartizata la R 7044 Urziceni - Bucuresti Nord, 04.02.2014

Statia CF Urziceni ocupata, 04.02.2014

In data de 03.02.2014 a avut loc un incident pe sectia 701: "La ora 12,30, trenul 8133 (Ploiesti Sud - Urziceni) intalneste zapada abundenta cazuta de pe versantul unei vãi intre statiile Draganesti Prahova - Ciorani. Se internive cu plug de zapada si locomotiva de ajutor care retrage garnitura trenului in statia Draganesti (ora 14,30), apoi trenul se indruma la statia Ploiesti Sud. In continuare se actioneaza cu echipe de interventie si plug de zapada pentru indepartarea zapezii." \
Din aceasta cauza sa decis sa se tina in permanenta la Urziceni un tren de dezapezire format din 060-DA-748 & WPZ 106



Vedere cu trenurile garate in Statia CF Urziceni, 04.02.2014

Vedere din spate cu R 7040 & R 7044, 04,02,2014

Manevra cu EGM 1060 in Statia CF Urziceni, 04.02.2014
Iar inchiere vin cu o filmare de pe M 700 intre Halta Odaile - Mogosoaia, 04.02.2014
#1152
Postat 08 februarie 2014 - 00:54
#1153
Postat 08 februarie 2014 - 09:06


#1154
Postat 08 februarie 2014 - 10:09