STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1121 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 ianuarie 2014 - 22:15

Locomotiva diesel-electrica de 2900CP (2200kW) construita in ani 70 in Ucraina pentru Caile Ferate Germane (GDR) cunoscuta si sub denumirea de Ludmilla...
La noi se ocupa exclusiv de tractarea trenurilor de marfa ale operatorilor privati (DB Schenker)

Mai multe detalii desprea ea aici.
3

#1122 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 18 ianuarie 2014 - 02:39

Multumesc pentru informatii. Mi-am adus aminte ca in aprilie 1990 am pozat in Uniunea Sovietica (atunci inca era) o locomotiva. Dupa o cautare a negativului si scanare:

Imagine atasata: Locomotiva URSS 1990 - 1.jpg Imagine atasata: Locomotiva URSS 1990 - 2.jpg

Spre deosebire de Romania, la vagoanele lor (am calatorit cu vagon de dormit) nu se deschidea decit un singur geam, si acela daca era descuiat de insotitorul de vagon. Am fost atent sa nu mai vada cineva ca pozez.
4

#1123 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 ianuarie 2014 - 23:58

In poza ai prins 2 locomotive electrice duble (o locomotiva este alcatuia din 2 unitati, fiecare cu o singura cabina de conducere care sunt cuplate permanent) daca le pot spune asa... La rusi nu e ceva iesit din comun avand in vedere tonajul trenurilor lor si lungimea acestora...
Oricum liniile electrificate sunt putine daca ne raportam la reteaua lor, asa tot tractiunea diesel e la baza iar ca locomotiva cele din seria 3TE (locomotiva compusa din 3 unitati) e destul de raspandita...



Si la noi la Eletroputere Craiova s-a construit o locomotiva compusa din 2 unitati, (fiecare unitate fiind motorizata de un motor ALCO de 2600 CP ) pentru calea ferata iraniana... Cum aceasta a fost refuzata, a ramas la stadiul de prototip si cele 2 unitati contruite circula separat ca locomotive industriale la CET Isalnita (Craiova)

3 poze cu una din unitati - Link
3

#1124 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 19 ianuarie 2014 - 10:58

Spre rusinea mea, nu stiam ca locomotivele diesel au motor in 2 timpi, ca vapoarele... :eusa_think:

Totusi la noi nu fac asa fum, la ei merg cu "altceva".
0

#1125 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 ianuarie 2014 - 12:27

Si totusi, nu exista niste norme de poluare si pentru astia de la calea ferata? E la liber? Adica obligi camioanele sa aiba norme E6, cu filtre de particule si alte fineturi, dar astia polueaza cat o autostrada in 100 de ani. -_-
0

#1126 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 19 ianuarie 2014 - 13:16

Daca practic este un motor naval montat pe o locomotiva, poate merge cu combustibil de slaba calitate, pacura sau asa ceva, dupa cum a fost un scandal acum vreo 2 ani, cu motoarele navale, se preconiza ca in apropierea tarmului vapoarele sa mearga cu combustibil mai putin poluant (si evident mai scump).
0

#1127 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 ianuarie 2014 - 14:53

Nu toate motoarele diesel de locomotive sunt in 2 timpi... sunt multe si in 4 .

In cazul CFR doar pe locomotivele diesel din seriile 63 si 65 sunt motoare diesel in 2 timpi montate la reconstructia lor la Electroputere unde in locul motorului Sulzer de 2100 CP (cilindree 270 litri) s-a montat un motor General Motors tot de 2100 CP (90 litri).

Imagine postata


Revenind la locomotivele rusesti la ei normele sunt mai permisive... dar asta nu e o scuza pentru poluarea ce o fac - e plin YouTube-ul cu clipuri cu masini diesel care fumega la fel ca o locomotiva cu abur...
Motivele pentru acest fenomen sunt destul de simple: constructia deficitatra a motoarelor ce echipeaza aceste locomotive, uzura rapida a segmentilor motorului datorita calitatii precare a acestora, mententata slaba duc la functionarea defectuasa a parti de supraalimentare (turbo) plus ulei ce ajunge in camera de ardere - rezultatul e evident...


In cazurile mai grave se ajunge la ardere externa:



Oricum masinile astea circula doar in tarile fostului bloc sovietic find limitate acolo datorita ecartamentului in primul rand...
3

#1128 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 23 ianuarie 2014 - 20:46

R2024 Timisoara Nord - Tirgu Jiu inainte de plecare :

Imagine atasata: DSCN5888.JPG
6

#1129 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 26 ianuarie 2014 - 11:56

Imagine atasata: Revizia de vagoane - 2014.01.26.jpg Imagine atasata: 80-0437-6 - 2014.01.26 - 1.jpg Imagine atasata: 80-0437-6 - 2014.01.26 - 2.jpg
3

#1130 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 26 ianuarie 2014 - 17:45

Asteptand linistit in Balota :

Imagine postata
IR 72-1 in snow by Vlad0012, on Flickr
8

#1131 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 26 ianuarie 2014 - 21:37

25 iunie 2004, Ottawa, Canada:

Imagine atasata: Ottawa - 2004.06.25 - 2.jpg Imagine atasata: Ottawa - 2004.06.25 - 3.jpg Imagine atasata: Ottawa - 2004.06.25 - 4.jpg Imagine atasata: Ottawa - 2004.06.25 - 5.jpg


Se pare ca in toata lumea gara este un magnet pentru hoti. In parcarea garii:

Imagine atasata: Ottawa - 2004.06.25 - 1.jpg
5

#1132 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 ianuarie 2014 - 01:36

Doar eu am acel feeling de gara ieftina si ciudata? :eusa_think:
0

#1133 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 27 ianuarie 2014 - 01:54

Explicatia e simpla: aproape nimeni nu merge cu trenul. Majoritatea au masina. La gara asteptam 2 studenti romani aflati la master in Canada care nu aveau masina. Dupa ce s-au stabilit in SUA si-au luat si ei masina si sigur nu au mai mers cu trenul... :04:

Imi pare rau ca nu am facut poze si in gara, parcarea cu taxiuri.
0

#1134 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 28 ianuarie 2014 - 17:59

La bariera din Sag. Imi place felinarul cu petrol electrificat:

Imagine atasata: Bariera Sag - 2014.01.28 - 1.jpg Imagine atasata: Bariera Sag - 2014.01.28 - 2.jpg Imagine atasata: Bariera Sag - 2014.01.28 - 3.jpg Imagine atasata: Bariera Sag - 2014.01.28 - 4.jpg Imagine atasata: Bariera Sag - 2014.01.28 - 5.jpg

IR-7689 Stamora Moravita - Timisoara Nord:

Imagine atasata: R-7689 - 2014.01.28 - 1.jpg Imagine atasata: R-7689 - 2014.01.28 - 2.jpg Imagine atasata: R-7689 - 2014.01.28 - 3.jpg Imagine atasata: R-7689 - 2014.01.28 - 4.jpg
Imagine atasata: R-7689 - 2014.01.28 - 5.jpg Imagine atasata: R-7689 - 2014.01.28 - 6.jpg Imagine atasata: R-7689 - 2014.01.28 - 7.jpg



Scuze pentru tremuraturi (sa zicem de frig :crazy: ). Am dorit sa las si sunetul initial dar a ramas dezavtivat de la ultima editare...
2

#1135 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 ianuarie 2014 - 18:53

Nu stiu daca ati mai vazut asa ceva :crazy:


0

#1136 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 28 ianuarie 2014 - 19:03

Urmarea faptului ca Germania a deschis piata muncii pentru romani? :crazy:

Am mai vazut clipul, parca tot pe forumul RATT. :eusa_think:
0

#1137 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 ianuarie 2014 - 19:24

Cred ca e o linie provizorie, dar totusi... -_-

Posibil sa mai fi fost. Nu imi aduc aminte.
0

#1138 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 ianuarie 2014 - 21:05

Linia aia e provizorie si e exclusiv industriala.... e mai bine asa decat sa ai o armata de camioane care la un moment dat ies pe o sosea cu rotile pline de noroi...
0

#1139 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 ianuarie 2014 - 21:26

Trenul regio 9573 Caransebeș - Timișoara Nord la plecarea din Timișoara Est, pe ninsoare
Ianuarie, 2014

[media][\media]
4

#1140 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 ianuarie 2014 - 23:07

Frumos, ai prins si marfarul tras de LDE 2100 ce a plecat cam cu 10 minute inaintea trenului regio spre Timisoara Nord ?

O situatie mai ciudata am vazut astazi deoarece am vazut marfarul asteptand la semnal sa intre in Timisoara Nord iar trenul regio era in spatele lui la nici 60 m... situatie care cred ca cam contravine regulamentelor feroviare...

Vezi postareaDoppler, la 28 ianuarie 2014 - 17:59, a spus:

IR-7689 Stamora Moravita - Timisoara Nord:

Automotorul Desiro circula pe relatia Timisoara Nord - Stamora Moravita - Varset (Serbia) si retur...


Si 2 clipuri cu pornirea motorului diesel la locomotivele noastre. (clipurile de mai jos nu-mi apartin)

Pornire locomotiva diesel electrica 2100 CP

Motorizare Sulzer 2100 CP (~ 270000 cmc) - motor in 4 timpi




Acea-si locomotiva in varianta modernizata la Electroputere cu remotorizare - Motor General Motors 2100 CP (~ 92000 cmc) - motor in 2 timpi


Aceasta postare a fost editata de Bobby: 29 ianuarie 2014 - 23:08

3

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi