Despre tramvaie in general
#2161
Postat 04 ianuarie 2014 - 12:08
#2162
Postat 11 ianuarie 2014 - 19:43
LE: Un lucru interesant azi dimineata pe care l-am vazut sper sa fie adevara, si anume ca 3511 avea garnituri nou la geamuri si usi.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 11 ianuarie 2014 - 19:43
#2163
Postat 11 ianuarie 2014 - 20:22
#2164
Postat 25 ianuarie 2014 - 18:37



Acum peste 10 ani imi aduc aminte din presa ca s-a organizat o actiune cu radarul pentru a verifica daca vatmanii respecta limitarea de viteza pe strada Nemoianu (parca 15km/h). Cei "trasi pe dreapta" s-au scuzat - pe buna dreptate - ca nu au cum sa estimeze viteza cu care circula din moment ce tramvaiele nu au vitezometru, acum nu imi aduc aminte daca era vorba de Timis sau de cele nemtesti.
#2165
Postat 25 ianuarie 2014 - 20:42
Limita aia de viteza e OK in conditiile in care urmeaza o trecere de pietoni importanta si foarte frecventata. Mai ales ca vizibilitatea este foarte scazuta datorita cladirilor.
Dar nu cred ca vatmanii respecta limita de viteza acolo oricum
Aceasta postare a fost editata de Dunn91: 25 ianuarie 2014 - 20:44
#2166
Postat 25 ianuarie 2014 - 21:36
#2167
Postat 25 ianuarie 2014 - 22:02
In plus eroarea intentionata a unui vitezometru este de 5 km/h (in plus) la viteze sub 50km/h, la viteze mai mari deviatia este si mai mare. Unde mai pui ca nu stiu care vitezometrul incepe cu 5km/h.
#2168
Postat 25 ianuarie 2014 - 22:52

#2169
Postat 25 ianuarie 2014 - 23:19
Florin.B RATT, la 25 ianuarie 2014 - 22:52, a spus:

"zeitatea" pietonului vine din simplu fapt ca nu exista inventata o forma legala prin care poti interzice unei persoane dreptul de a merge pe jos....cel mult ii dai o amneda care va fi platita sau nu...dar nu ai ce carnet de pieton sa ii suspenzi...asadar soarta...mai bine ne concentram pe cei carora le putem ingradi alte drepturi (cum ar fi cel de a conduce un vehicul) si care sunt muuult mai deschisi spre spaga si negocieri...unui pieton ce ii poti lua? boii de la bicicleta?
si ca sa raman in "nota" domnului Florin...quod licet Iovis non licet bovis..cine stie cunoaste

Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 25 ianuarie 2014 - 23:23
#2170
Postat 26 ianuarie 2014 - 00:12
Vreau sa spun ca oricum vatmanii mergeau cu atentie pe acea strada si nu era nevoie de o asemenea limitare de viteza.
#2171
Postat 26 ianuarie 2014 - 13:32
Pe anumite sectoare de drum, tinând seama de împrejurari si de intensitatea circulatiei, administratorul drumului, cu avizul politiei rutiere, poate stabili si limite de viteza inferioare, dar nu mai putin de 10 km/h pentru tramvaie si de 30 km/h pentru toate autovehiculele.
Legislatie rutiera-Sectiunea 2-Articolul 49
Deci indicatorul acela si plus cele de la Banatul(L9 si L7) sunt aberatii si plus de asta chiar daca ai vrea sa mergi cu tramvaiul cu 5k/h nu poti sa mergi doar cu atat. Daca pui maneta doar pe primul contact si il lasi sa mearga doar pe acela va avea o viteza de cel putin 10-12km/h.
Plus de asta, daca ai merge cu viteza aceea pe cele doua tronsoane(cazul de fata si Banatul) unde sunt incrucisari cu firele de la troleibuze, risti ca patograful sa se agate intr-una dintre ele sa se dea peste cap si sa rupa firul.
#2172
Postat 26 ianuarie 2014 - 13:37
Daca tramvaiul intra cu 10km/h in dreptul semnului de circulatie, "coada" o sa treaca in 30 de secunde prin intersectie (exagerez putin) si masinile care au verde o sa astepte degajarea intersectiei.
Amenda se da la o depasire de 10km/h a limitarii de viteza.
5km/h este viteza unui pieton. Este o limitare abentanta.
#2173
Postat 26 ianuarie 2014 - 13:55
Pietonul, sa caste bine ochii si sa deschida urechile, ca nu e in camp. (pana si acolo trebuie sa ai grija unde si in ce calci)
#2174
Postat 05 februarie 2014 - 02:04

#2175
Postat 05 februarie 2014 - 09:16

#2177
Postat 05 februarie 2014 - 15:50
#2178
Postat 05 februarie 2014 - 16:07


Conform regulamentului rutier, semaforul pentru tramvaie poate sa indice rosu ("bara" orizontala) sau verde inainte, dreapta sau stinga. Solutia din imagine, 2 semafoare cu semn aditional nu stiu cit de regulamentara este.

Unde mai pui ca noaptea poate sa nu se vada semnul aditional.
#2179
Postat 05 februarie 2014 - 16:28
Doppler, la 05 februarie 2014 - 16:07, a spus:


Conform regulamentului rutier, semaforul pentru tramvaie poate sa indice rosu ("bara" orizontala) sau verde inainte, dreapta sau stinga. Solutia din imagine, 2 semafoare cu semn aditional nu stiu cit de regulamentara este.

Unde mai pui ca noaptea poate sa nu se vada semnul aditional.
Problema e intr-adevar ca unul din ele e total in plus si redundant acolo.
Dar probabil undeva cineva si-a marit profitul din toata afacerea asta...
Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 05 februarie 2014 - 17:23
#2180
Postat 05 februarie 2014 - 17:45