La Multi Ani in primul rand si bine v-am regasit!
N-am mai trecut de mult timp pe aici si am dat de acest topic interesant.
Eu inca mai adun documentatie pentru realizarea tramvaielor in 3D dar vad ca deja a luat-o cineva inainte

.
Citisem in unul din post-uri ca se doreste introducerea lor in MSTS sau Trainz.
Initial cu ideea asta pornisem si eu, dar pentru MSTS.
Legat de export in simulator (MSTS) se poate dar in anumite conditii cum ar fi:
- sa fie un fisier editabil gen 3DS pentru a putea fi importat in editor.
- pana la export acesta trebuie sa aiba o ierarhie foarte bine aranjata din punct de vedere al denumirii obiectelor si numarul de poligoane pentru fiecare obiect in parte(nu mai mult de 2500/2800 de poligoane) ce compune vehiculul si prioritatea acestora.
- si da ierarhia mama nu are voie sa aiba mai mult de 64 de sub-ierarhii inclusiv cu cea mama.
- retexturare.
- este nevoie de animatii speciale, gen rotirea osiilor, ridicarea-coborarea pantografului, inchiderea-deschiderea usilor, ceea ce este posibil.
- una din cele mai cruciale ramane numarul de poligoane acceptat, in cazul acesta maximum 50 000 de poligoane.
- dupa un export cu succes, acel vehicul mai are nevoie de: cabina, sunete si parametri fizici.
Uitandu-ma la modele, cu siguranta au cu mult mai mult peste 50 000...
Aceasta este o locomotiva facuta recent de mine si exportata pentru simulator, cert e ca nu este inca gata (mai ales pe partea de texturare) dar nu depaseste 50 000.
http://postimg.org/i...8spfanz6b/full/
http://postimg.org/i...o2pahuuoj/full/
http://postimg.org/i...ityuxq1n7/full/
http://postimg.org/i...6hvyk8dsj/full/
http://postimg.org/i...olyz4vbgz/full/
http://postimg.org/i...saoo4clhv/full/
http://postimg.org/i...jpqqzflxv/full/
Aceasta postare a fost editata de Elektriska: 10 ianuarie 2014 - 02:35