STP Timișoara Forum: Piste pentru biciclete in Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (38 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Piste pentru biciclete in Timisoara Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#401 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 noiembrie 2013 - 21:42

Da, depinde de primar. :rad_masa: Daca alegeti unul fan biciclete, acolo ajungem.
0

#402 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 08 noiembrie 2013 - 14:32

Bulevardul Dragalina astazi:

Imagine atasata: Piste pt biciclete - Dragalina - 2013.11.08 - 1.jpg Imagine atasata: Piste pt biciclete - Dragalina - 2013.11.08 - 2.jpg
0

#403 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 noiembrie 2013 - 18:19

O simpla linie de demarcatie nu era suficienta?
0

#404 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 noiembrie 2013 - 18:39

Stratul acesta lucios de vopsea aluneca destul de tare. Va fi distractiv de vazut cum vor pica unii cu bicicletele pe acolo. :Facepalm_emote_gif:
0

#405 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 noiembrie 2013 - 19:11

Mai ales cand e ud... Simulator de patinoar.
0

#406 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 11 noiembrie 2013 - 18:30

:up_arow: :up_arow: Macar nu au pus un gard cu tepuse linga pista...


Pe celalalt trotuar, pista incompleta (deocamdata):

Imagine atasata: Piste pt biciclete - Dragalina - 2013.11.11 - 1.jpg Imagine atasata: Piste pt biciclete - Dragalina - 2013.11.11 - 2.jpg
0

#407 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 noiembrie 2013 - 21:23

Parca avem de-a face cu niste idioti...Trebuie neaparat sa avem cei 2-3 cm denivelare?...Oamenii astia care fac sau proiecteaza pistele, nu umbla cu bicicleta. Sunt niste idioti si isi bat joc de aceste investitii, si asa de "lasa-ma sa te las"...
3

#408 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 09 decembrie 2013 - 20:05

Ceva nou în domeniu:


1

#409 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 18 decembrie 2013 - 00:47

Initiativa laudabila a Cristestilor, pina o sa fie gata skatepark-ul, skaterii si biciclistii pot sa se antreneze intr-o sala (inca) neinchiriata de la Timco (6 martie):

Imagine atasata: Sala skate si biciclete - 2013.12.16.jpg
1

#410 Useril este offline   bwalexander 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 29 octombrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 decembrie 2013 - 21:35

Vezi postareaDoppler, la 18 decembrie 2013 - 00:47, a spus:

Initiativa laudabila a Cristestilor, pina o sa fie gata skatepark-ul, skaterii si biciclistii pot sa se antreneze intr-o sala (inca) neinchiriata de la Timco (6 martie):

Atasament Sala skate si biciclete - 2013.12.16.jpg

Este super tare acolo, mai ales ca fiul lui Cristescu se da cu skateul
0

#411 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 06 ianuarie 2014 - 20:49

La Timisoara au aparut primele locuri de parcare pentru biciclete, intre masini, fara rastele.

Citeaza

Biciclistii din Timisoara isi pot “parca” mijloacele de transport pe 2 roti chiar intre masini, asa cum isi lasa motociclistii motoarele. Primaria Timisoara a marcat primele locuri de parcare pentru biciclete. Exista o problema insa: bicicletele nu pot fi legate, pentru ca cei care au amenajat locurile de parcare nu au pus rastele.

Primele parcari pentru biciclete intre masini au fost amenajate in Piata Sfantul Gheorghe din centrul orasului, unde nu au putut fi trasate prea multe locuri de parcare pentru masini, din cauza copacilor, asa ca spatiul pierdut a fost transformat in… parcari de biciclete.

Este greu de crezut insa ca timisorenii isi vor lasa bicicletele acolo, dintr-un singur motiv: de frica hotilor, pentru ca nu au de ce sa lege vehiculele.

“Pai cum sa-mi las bicicleta aici, de ce s-o leg? Imi deconteaza Primaria daca mi-o fura cineva? Eu cred c-au vrut sa faca locuri de parcare pentru motoare, dar n-au avut sablon de motor si cred c-au pus de bicicleta. Ca la noi, la nimeni”, ne-a spus un biciclist care ne-a asigurat ca mai bine isi leaga bicicleta de un stalp, decat s-o lase in locul de parcare amenajat de Primarie.
OT
0

#412 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 ianuarie 2014 - 02:34

Sens giratoriu suspendat pt biciclisti:

Imagine postata

Evident nu in Timisoara. Nici macar in Romania. E intr-o tara in care nu este rusine sa mergi cu bicicleta:

Citeaza

Olanda este în continuare ţara cu cei mai mulţi ciclişti, 99,1% (16.5 milioane de biciclete la 16.6 milioane de locuitori). 27% din totalul călătoriilor din Ţările de Jos sunt făcute cu acest tip de mijloc de transport, acest procent ajungând până la 60% în oraşele mari. Infrastructura cuprinde benzi de biciclete pe şosea, piste pentru ciclişti, separate de carosabil, fietstraten, străzi de biciclete, unde cicliştii au prioritate în faţa celorlalte mijloace de transport, sau fietssnelwegen, autostrăzi de biclete, pentru drumuri mai lungi şi pedalat mai rapid. Chiar şi aşa însă, traficul este în continuare aglomerat şi, nu de puţine ori, blocat de numărul mare de ciclişti.

Autorităţile din Eindhoven au luat prima măsură pentru a decongestiona traficul pe biciclete, în 2010, când au realizat Berenkuil, un dublu sens giratoriu, format din două cercuri concentrice, cel exterior, pentru autovechicule, iar cel interior, sub nivelul străzii, pentru biciclete. La intrarea în oraş dinspre Veldhoven, în noul cartierul Meerenhoven, sensul giratoriu era suprasolicitat din cauza dezvoltării periferiei şi a numărului tot mai mare de navetişti. În 2008, edilii au luat decizia să separe traficul auto de cel pe două roţi şi au hotărât construirea unui nou sens giratoriu, de data aceasta deasupra şoselei.

mediafax


8

#413 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 24 februarie 2014 - 15:33

Situație critică în Olanda: Bicicletele sufocă Amsterdam-ul

Citeaza

La nici 2.000 de kilometri spre nord-vest de România, se desfășoară o planetă diferită de cotidianul zilnic cu care ne-am obișnuit aici. Cifrele sunt seci, atât de mari încât eclipsează capacitatea de a le transpune în fapte reale: 2 milioane de kilometri pedalați zilnic, 500.000 de călătorii zilnice, alte sute de mii de biciclete și 60% din deplasările urbane zilnice realizte pe bicicletă. Asta dacă este să ne rezumăm doar la cele mai importante referințe. Însă olandezilor nu le ajunge. Mai vor.

Autoritățile locale din Amsterdam au conchis că infrastructură acutală a devenit insuficientă. Pistele de biciclete sunt prea înguste, parcările prea aglomerate. Nu e o glumă. Până în 2040, se plănuiește cheltuirea a 200 de milioane de euro pentru piste mai largi și parcări mai spațioase. Edilii nu prea au de ales. Se preconizează o creștere de încă 10% pentru deplasările în oraș și de 25% între zonele rezidențiale și gări. Parcările au devenit deja neîncăpătoare.

Mersul pe bicicletă rentează. „Am economisit 20 de milioane de euro prin restrângerea transportului în comun pentru că oricum nu prea era folosit și încă 20 de milioane privind infrastructura pentru automobile căci nici aceastea nu prea sunt folosite pe aici” declară Alderperson Maarten van Poelgeest, inginerul de trafic al Amsterdam-ului. Și toate acestea, într-un loc destul de aproape fizic, dar complet străin ca mentalitate. Aproape extraterestru!
freerider.ro
La noi pe când?

Aceasta postare a fost editata de Andy: 24 februarie 2014 - 15:33

2

#414 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 februarie 2014 - 18:05

La noi sint probleme si cu magazinele de biciclete. Am dorit sa cumpar un cauciuc anumit model (pentru ca am gasit doar o bucata la alt magazin) si la toate magazinele imi spuneau cu senintate ca nu este sezon si ca trebuie sa astept pina in luna martie cind se vor aproviziona. Unii ma invitau sa imi cumpar schiuri, ca doar e sezon, acum la 15 grade ziua... :rad_masa:
3

#415 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 februarie 2014 - 19:38

Citeaza

Am economisit 20 de milioane de euro prin restrângerea transportului în comun pentru că oricum nu prea era folosit și încă 20 de milioane privind infrastructura pentru automobile


Citeaza

se plănuiește cheltuirea a 200 de milioane de euro pentru piste mai largi și parcări mai spațioase


...si unde-i logica? Au economisit 40 de milioane, dar vor cheltui 200? :coolspeak:
0

#416 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 februarie 2014 - 23:45

Au economisit si cu asigurarile de sanatate, biciclistii sint mai sanatosi ca conservarii...
1

#417 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 februarie 2014 - 00:47

Daca ar fi asa, chinezii nici nu ar mai trebui sa aiba spitale sau asigurari de sanatate. :D Aia au pe un singur bulevard atatia biciclisti cat in toata Olanda.
2

#418 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 februarie 2014 - 15:10

Si pe acelasi bulevard masini cat toata Europa...
0

#419 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 martie 2014 - 12:44

Intamplator am trecut pe Torontalului (colt cu Timis) si nu m-am putut abtine sa nu fac o poza-doua...M-au deranjat si ma deranjeaza cei cativ centimetri intalniti pe mai toate traseele de piste pentru biciclete. Iar aceasta lucrare a fost executata relativ recent...




Imagine atasata: 11.jpgImagine atasata: 10.jpgImagine atasata: 09.jpg
1

#420 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 martie 2014 - 19:34

Te referi la denivelarea dintre pista si carosabil, banuiesc... :intrebare:
0

Arata acest topic


  • (38 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi