... si un desen ca sa vedeti ce detalii implica un amarat de semnalizator:
Desene
#463
Postat 19 decembrie 2013 - 10:53
In zona aceea, cu toate ca am desenat un arc de cerc perfect, programul il scoate cam colturos, de parca nu ar sti sa faca anti-aliasing ca lumea, daca la asta te referi.
#465
Postat 19 decembrie 2013 - 21:26
#466
Postat 19 decembrie 2013 - 21:47
Am lucrat dupa o schita de pe net, schita care avea toate dimensiunile. Respectand distanta intre axe, latimea usii (1300mm) si lungimea caroseriei, asta a iesit.
(posibil sa fi fost ceva eronat in schita respectiva)
#472
Postat 23 decembrie 2013 - 14:46
Eh, acuma ca v-ati mai incalzit cu ale desenului 3D, ce zicei ceva asemanator cu ce ati postat adineaori, nu ar sta bine ca si header la forum?
Poate aveti putin timp liber in plus si ne aduce Mosu ceva
Poate aveti putin timp liber in plus si ne aduce Mosu ceva
#477
Postat 03 ianuarie 2014 - 11:57
A fost mai mult de lucru (o saptamana), dar detaliile arata bine (am si avut o poza buna, in care am vazut multe detalii). Ma bucur ca va place.
#478
Postat 03 ianuarie 2014 - 12:50
Faine pozele! 108 nu e unul dintre cele care circulau pe vechea linie 5 ("Ronat Express")?
#480
Postat 03 ianuarie 2014 - 13:53
Ce misto! Aveau chiar si perdele la geamuri! Cand le-am prins eu pe linia 5 bineinteles ca perdelele disparusera de mult. Si totusi era mult mai fain "sa te dai" cu unul din alea decat cu un Timis. Si mai aveau un avantaj: Erau atat de incete incat puteai urca/cobori din mers. Pacat ca nu le-au restaurat cum au facut portughezii cu ale lor. Am fi avut o linie istorica care in mod sigur ar fi atras si turisti.

Ajutor















