STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1081 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 05 decembrie 2013 - 14:49

Primul tren care vine pe cale europeană în Moldova

Imagine atasata: giurgiulesti_958de1f3db.jpg

După 16 ani, avem o cale ferată cu ecartament îngust.

La Giurgiuleşti, a fost dat în exploatare primul tronson de cale ferată cu ecartament european din Republica Moldova. Acesta va asigura conexiunea pe calea ferată a Portului Internaţional Giurgiuleşti şi comunitatea europeană, la frontiera cu România.

Primul tren care a traversat frontiera Republicii Moldova cu România pe ecartament european a venit din Galaţi, ieri, la ora 12.00, fiind întâmpinat în gara Giurgiuleşti de către oficiali din ambele ţări. Acesta a făcut câteva manevre şi s-a întors de unde a venit pe linia îngustă de tip european. Segmentul va fi practicabil în realitate peste două luni, iar între timp se vor face unele ajustări. Căile ferate din Basarabia, după 1944, au fost reconstruite după modelul rusesc, cu ecartament de 1.524 mm, mai larg decât cel european, de 1.435 mm.

Ieri, a fost repusă în exploatare, după reconstrucţie, şi linia de cale ferată Giurgiuleşti-Cahul, după ce în iunie 2012 circulaţia pe acest tronson a fost sistată din cauza avarierii pe unele porţiuni. Ministrul Transporturilor, Vasile Botnari, a anunţat, în context, că până la finele anului CFM intenţionează să lanseze cursa de tren pentru pasageri Giurgiuleşti- Galaţi, cu frecvenţă zilnică, iar la anul viitor urmează să fie instituită ruta de pasageri Cahul- Giurgiuleşti-Galaţi, aşteptată de către locuitorii din regiune. Acesta însă se va deplasa pe calea ferată largă, de tip sovietic. De asemenea, autorităţile îşi propun să dezvolte şi ramura de transport a mărfurilor pe aceste curse. Aceasta va fi o platformă de transbordare a mărfurilor lichide în vrac atât de pe ecartament european, cât şi de pe cel rusesc. Dacă, până în prezent, mărfurile erau transportate pe căile auto, după darea în exploatare a noii linii cu ecartament european, mărfurile aduse în port cu navele maritime vor putea fi încărcate în vagoane şi transportate către ţările Uniunii Europene.

Fluieră un tren în gara Giurgiuleşti

După ce primul tren a plecat spre Galaţi, al doilea a pornit din Zona economică Liberă Giurgiuleşti spre Chişinău pentru a fi încărcat cu cereale. Această garnitură a fost direcţionată pe segmentul Giurgiuleşti-Cahul. "Relansarea circulaţiei pe această cale a fost aşteptată de mult timp de către agenţi economici, care suportau cheltuieli suplimentare enorme din cauza că erau nevoiţi să transporte încărcăturile pe căi alternative. Voi fi tot atât de consecvent şi în alte acţiuni planificate", a spus Vasile Botnari, ministrul Transporturilor şi Infrastructurii Drumurilor. Tronsonul Cahul-Giurgiuleşti nu a fost practicabil timp de 15 luni, investindu- se în ultimele reparaţii aproximativ un milion de lei.

Planuri comune de viitor

"Astăzi aţi văzut cum se dezvoltă în realitate transportul modal. Este important că vom putea dezvolta ceea ce avem în Gara Giurgiuleşti. Sper că, începând de acum, să contribuim atât la dezvoltarea Giurgiuleştiului, cât şi a Galaţiului", a declarat Andrei Damaşcan, director CFM, în cadrul unei conferinţe de presă susţinută chiar pe peronul Gării Giurgiuleşti. "Acest eveniment este de apreciat pentru faptul că a putut fi realizat în condiţii de criză economică.

Colaborarea bilaterală este esenţială pentru integrarea infrastructurii feroviare din România în reţeaua de cale feroviară interoperabilă transeuropeană, care trebuie să includă şi conexiunile transfrontaliere, în primul rând cu Republica Moldova", a menţionat Jan Nicolaus, director de Strategie şi Relaţii Internaţionale la Compania Naţională de Căi Ferate CFR-SA.

"Avem deja un număr de companii din România, Europa şi R. Moldova, care sunt interesate de transportarea mărfurilor prin portul nostru. Suntem bucuroşi că putem facilita comerţul între R. Moldova şi comunitatea Europeană", a declarat Thomas Moser, preşedintele consiliului de administrare Danube Logistics, operatorul portului.

Sursa: http://www.evz.ro/de...l#ixzz2mbQwcnUS

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 05 decembrie 2013 - 14:50

4

#1082 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 10 decembrie 2013 - 23:33

Vezi postareaBobby, la 17 noiembrie 2013 - 02:16, a spus:

Un clip cu noua rama Hyperion a celor de la Softronic Craiova iesita la teste.
Rama este un prototip si daca totul merge cum trebuie vor urma si altele.



Datele ei tehnice se gasesc aici pe site-ul celor de la Softronic.


Citeaza

Trenul de mare viteză este construit în premieră de firma Softronic din Craiova şi atinge 160 de kilometri pe oră. Asta înseamnă un drum Bucureşti-Constanţa în aproximativ două ore. Are două camere care transmit imagini în timp real mecanicului de locomtivă. Garnitura este formată din două vagoane motoare şi două purtătoare, iar capacitatea acestora este de 180 de locuri.
....
-trenul este vopsit în multe culori, din fabrică pentru a scăpa de grafitti

Citeste mai mult: adev.ro/mxl1bj
0

#1083 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 12 decembrie 2013 - 15:53

De mentionat ca postul de conducere care apare in linkul pus de Doppler este a unei locomotive Transmontana(ca aceea ce a ars) si nu a ramei nou construite.
0

#1084 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 12 decembrie 2013 - 16:09

Pana in data de 10.12.2013 in Romania au circulat numai Traxx-urile 01 , 02 , 03 , 04 , 05 si 06 dar se pare ca au mai dat drumul la cel putin doua(07 si 08) in Romania iar pe 07 am avut norocul sa il pozez la Lugoj chiar la primul drum in tara noastra :

Imagine postata
Traxx 007 first time in Romania by Vlad0012, on Flickr
1

#1085 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 13 decembrie 2013 - 15:55

Imagine postata
IR 73-2 arriving in Timisoara by Vlad0012, on Flickr
2

#1086 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 17 decembrie 2013 - 17:44

Inca o data voi comenta desi pe aici vad ca se practica cenzura. Aceasta poza este horor merita un mare dislike.
0

#1087 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 17 decembrie 2013 - 17:47

Vezi postareazofei.2006, la 05 decembrie 2013 - 14:44, a spus:

Transbanana dupa flambare :))) =))) . Sincer sunt dezamagit la ce flacari avea pe ea si cat de usor a scapat dupa incendiu.

Atasament vcv.jpg
Atasament 1g.jpg

Multumesc adysoft pentru poze .


Sa revenim la Banana flambata sa descoperit ca a luat foc din cauza amsamblarii defectuase la Softronic, eu unul ma asteptam sa fie Softronicu de vina pentru ca sunt incepatori in ale locomotivelor.
0

#1088 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 decembrie 2013 - 18:59

Vezi postareazofei.2006, la 17 decembrie 2013 - 17:44, a spus:

Inca o data voi comenta desi pe aici vad ca se practica cenzura. Aceasta poza este horor merita un mare dislike.

La mine se vede destul de bine, sa nu ai o problema cu setarile monitorului (prea mult contrast sau lumina). Nefiind un topic despre fotografii, am considerat ca criticile privind calitatea pozelor nu-si au locul in topic. Evitarea conflictului intre membri/participanti la discutie se numeste moderare nu cenzura.

Mi-am permis sa corectez putin poza lui Alexandru, :down: poate asa se vede mai bine. Oricum, locomotiva are un banner deschis la culoare (alb) in care se reflecta soarele, de aici si acest aspect al pozei:

Imagine atasata: 11352999283_f94a5e485f_b-2.jpg
0

#1089 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 18 decembrie 2013 - 01:41

Parca e altceva acuma .
0

#1090 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 19 decembrie 2013 - 18:48

IR73 pe str. Demetriade:

Imagine atasata: IR73 - 2013.12.19 - 1.JPG Imagine atasata: IR73 - 2013.12.19 - 2.JPG
5

#1091 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 21 decembrie 2013 - 18:11

Imagine postata
480 009-4 with IR 73 by Vlad0012, on Flickr
3

#1092 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 decembrie 2013 - 22:32

Conditii extreme de lucru la CFR Infrastructura. Cam depasiti stalpi metalici... :eusa_think:



Cum se curata linia de contact de un strat consistent de chiciura. (Flama lipseste pentru ca drezina e actionata de un motor diesel iar pantograful e ultilizat doar pentru verificarea geometriei liniei de contact el fiind izolat de masina.)



Ambele clipuri sunt in zona Fetestisi nu-mi apartin
3

#1093 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 decembrie 2013 - 22:41

"Linia de Contact" a mai fost postat si anul trecut parca.
0

#1094 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 decembrie 2013 - 22:52

La noi sigur nu, l-ai vazut in alta parte probabil.
0

#1095 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 decembrie 2013 - 23:22

Doar primul l-am vazut, al doilea e nou.
1

#1096 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 decembrie 2013 - 20:35

O poza a celei mai mari gari pentru trenuri de marfa din Europa "Rangierbahnhof Maschen" , langa Hamburg:

Imagine atasata: 1.jpg Foto: dpa- Focus Online.

Locatie Google Earth: Fisier atasat  Rangierbahnhof Maschen.kmz (717bytes)
Number of downloads: 80
2

#1097 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 decembrie 2013 - 01:21

Ca tot ai adus in discutie acel triaj...

O filmare a unui pasionat din Germania - trainfart

Vagoanele sunt inpinse cu locomotiva peste un mic deal denumit "cocoasa de triere" iar apoi sunt dezlegate si fiecare vagon sau grupa de vagoane este trimis la linia unde trebuie pentru a forma o noua garnitura.
Sincronizarea e un factor esential aici...



Si un clip in fullHD


Aceasta postare a fost editata de Bobby: 25 decembrie 2013 - 01:54

4

#1098 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 30 decembrie 2013 - 10:51

IR 1692 sosit timpuriu in Baile Herculane dar cam gol din fericire pentru mine ca am stat singur in compartiment :))

Imagine postata
IR 1692 in Baile Herculane by Vlad0012, on Flickr
6

#1099 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 30 decembrie 2013 - 12:01

Vezi postareaThe Legend, la 30 decembrie 2013 - 10:51, a spus:

IR 1692 sosit timpuriu in Baile Herculane dar cam gol din fericire pentru mine ca am stat singur in compartiment :))



...si din nefericire pentru CFR Calatori...

Daca lucrurile vor continua asa, peste cativa ani in loc sa calatoresti intr-un compartiment gol, vei merge cu autobuzul sau cu masina proprie, etc.,...Adica vor disparea trenurile... :eusa_think:
1

#1100 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 31 decembrie 2013 - 15:35

In aceasta perioada nu circula lumea dar in rest trenu asta e plin ochi cu minim 6 vagoane. Ieri IR 73-2 avea 8vagoane pline...abia astept sa vad trenurile care ajung in Timisoara pe data de 5 ianuarie :))
2

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi