Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus
#85
Postat 19 noiembrie 2013 - 02:10
Sincer bravo tuturor factorilor implicati!
@ sorinm, multumim mult pentru materiale. Sunt aproape sigur ca nu esti un insider
PS: multam tuturor pentru efortul de a aduce imagini.
#86
Postat 19 noiembrie 2013 - 10:38
#87
Postat 19 noiembrie 2013 - 12:37
#88
Postat 19 noiembrie 2013 - 13:09
mile, la 17 noiembrie 2013 - 13:56, a spus:
La aceasta "curba" ma refeream...Pistele de biciclete ne se fractureaza prin unghiuri ci prin raze...
#89
Postat 19 noiembrie 2013 - 13:35
sorinm, la 18 noiembrie 2013 - 14:17, a spus:
https://mapsengine.g...Ik.kl_NM7kUftdk
@mile
Fiecare statie trebuie sa aiba puncte de vanzare pentru bilete, altfel nu se pot imbarca calatorii.
offtopic: Operatorul de transport nu se poate dezvolta fara sa aiba nici un venit. Primaria poate subventiona intr-un procent mai mic sau mai mare dar nu 100%.
Trebuie impus ca fiecare calator sa plateasca bilet sau ...
Merci mult pentru noile capturi...
Daca cineva crede ca va fi un aflux atat de mare catre vaporase, eu cred ca se inseala. Traseul vaporaselor nu se intersecteaza cu alte cai si nici nu sunt semafoare pe traseu insa viteza de deplasare este ceva mai mica (cam 10 km/h) iar pe de alta parte nici nu avem foarte multe obiective publice pe maluri catre care sa se indrepte calatorii, pentru ca acestea nu s-au construit pur si simplu de-a lungul canalului. Apoi nu putem vorbi de o obisnuinta a timisorenilor in "a se plimba" pe apa. "Peisajele" vazute de pe apa nu sunt tocmai dintre cele mai frumoase...
Noua chioscuri de bilete pe doua ture inseamna 18 persoane plus cate doua persoane (membri echipajului) pe fiecare ambarcatiune si pe doua ture (4 persoane/zi/ambarcatiune)...Iar daca se vine si cu un bilet de minim 5 lei (ceea ce ar fi prea putin pentru transportator), nereusita este garantata.
Iar daca transportul pe uscat va fi gratuit, atunci putem vorbi de faliment inainte de-a demara acest transport pe apa...
PS Daca primaria va oferi transport gratuit pe raza orasului, inseamna ca vorbim de subventie 100%. Daca vaporasele vor intra sub administrarea RATT-ului, ele vor putea beneficia de acelasi regim ca si tramvaiele, firobuzele sau autobuzele...
Eu altfel nu vad functionarea transportului cu vaporase...
Deci, trebuie sa avem mare grija cum demaram acest proiect unic (deocamdata) in Romania!...
#90
Postat 19 noiembrie 2013 - 13:35
MHN, la 19 noiembrie 2013 - 02:10, a spus:
@ sorinm, multumim mult pentru materiale. Sunt aproape sigur ca nu esti un insider
@MHN
Poti sa fii sigur !
Asa cum am mai mentionat, sursa pentru documentatie este :
Contract de executie a lucrarilor de reabilitare a zonei Canalului Bega în cadrul proiectului
"Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega"
http://www.e-achizit...id_anunt=439299
Scopul meu este sa am informatii primare despre proiectele care ma intereseaza.
Te rog sa stergi mesajele mele daca aceste capturi depasesc scopul sau genereaza orice fel de probeleme acestui forum.
Doc pentru acostare ambarcatiuni si rampa pentru interventii de urgenta - in apropierea podului Muncii
Aceasta postare a fost editata de sorinm: 19 noiembrie 2013 - 13:36
#91
Postat 19 noiembrie 2013 - 13:41
LE Cred ca si MHN este de aceeasi parere!
#92
Postat 19 noiembrie 2013 - 15:36
mile, la 19 noiembrie 2013 - 12:37, a spus:
Se pare ca veti fi surprins sa aflati ca in Köln se aplica amenzi la cei care circula pe contrasens CU BICICLETA. Egal ca vorbim de bulevard cu 6 benzi sau de strada cu 1.
#95
Postat 21 noiembrie 2013 - 09:39
Citeaza
Era o constatare...retorica...
Nu ma deranjeaza dislike-uri pe opinii contrare, diferite, pe temeiul unei logici...insa cele afirmate de mine sunt o constatare de la "fata locului"...Nu se poate intra intr-o depasire a unui alt biciclist lent, si in mod sigur ne vom lovi de situatii de acest gen pentru ca unii doar isi vor pierde timpul cu bicicleta pe maluri iar altii vor merge cu elan catre o directie...Si apoi daca se fac si sensuri unice pentru biciclisti pe cele doua maluri, atunci chiar ca vor fi niste "probleme" in sensul ca va trebui sa mergi pana la urmatorul pod ca sa-l traversezi si sa te intorci inapoi acolo unde ai o treaba oarecare...
Oricum, discutia este inutila pentru ca toate acestea nu se vor respecta conform proiectului iar pana la amenzi ca in Germania date biciclistilor pentru aceste incalcari ale regulamentelor va trece foarte multa apa pe Bega...PUNCT!
cseh_17, la 18 noiembrie 2013 - 22:30, a spus:
De unde ai dedus acest lucru?...
#99
Postat 23 noiembrie 2013 - 18:06
...si alte fotografii de azi...Comentariile sunt de prisos, lucrarile merg conform proiectului chiar daca acesta are si parti extrem de proaste...

Ajutor













