sorinm, la 18 noiembrie 2013 - 14:17, a spus:
Statiile pentru Vaporetto
https://mapsengine.g...Ik.kl_NM7kUftdk
statii_vaporetto.jpg
@mile
Fiecare statie trebuie sa aiba puncte de vanzare pentru bilete, altfel nu se pot imbarca calatorii.
offtopic: Operatorul de transport nu se poate dezvolta fara sa aiba nici un venit. Primaria poate subventiona intr-un procent mai mic sau mai mare dar nu 100%.
Trebuie impus ca fiecare calator sa plateasca bilet sau ...

Merci mult pentru noile capturi...
Daca cineva crede ca va fi un aflux atat de mare catre vaporase, eu cred ca se inseala. Traseul vaporaselor nu se intersecteaza cu alte cai si nici nu sunt semafoare pe traseu insa viteza de deplasare este ceva mai mica (cam 10 km/h) iar pe de alta parte nici nu avem foarte multe obiective publice pe maluri catre care sa se indrepte calatorii, pentru ca acestea nu s-au construit pur si simplu de-a lungul canalului. Apoi nu putem vorbi de o obisnuinta a timisorenilor in "a se plimba" pe apa. "Peisajele" vazute de pe apa nu sunt tocmai dintre cele mai frumoase...
Noua chioscuri de bilete pe doua ture inseamna 18 persoane plus cate doua persoane (membri echipajului) pe fiecare ambarcatiune si pe doua ture (4 persoane/zi/ambarcatiune)...Iar daca se vine si cu un bilet de minim 5 lei (ceea ce ar fi prea putin pentru transportator),
nereusita este garantata.
Iar daca transportul pe uscat va fi gratuit, atunci putem vorbi de faliment inainte de-a demara acest transport pe apa...
PS Daca primaria va oferi transport gratuit pe raza orasului, inseamna ca vorbim de subventie 100%. Daca vaporasele vor intra sub administrarea RATT-ului, ele vor putea beneficia de acelasi regim ca si tramvaiele, firobuzele sau autobuzele...
Eu altfel nu vad functionarea transportului cu vaporase...
Deci, trebuie sa avem mare grija cum demaram acest proiect unic (deocamdata) in Romania!...