Infrastructura tramvaielor
#461
Postat 18 noiembrie 2013 - 14:30
#462
Postat 18 noiembrie 2013 - 21:47
Florin.B RATT, la 15 noiembrie 2013 - 14:36, a spus:
Iata o poza a dispozitivului care converteste impulsul primit de la sania de comanda in impuls de joasa tensiune, facand si separarea galvanica intre reteaua de contact si aparatura elecronica prin intermediul fibrei optice:

Un optocuplor nu rezolva mai elegant problema ? Plus ca e mult mai ieftin...

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 18 noiembrie 2013 - 21:51
#463
Postat 18 noiembrie 2013 - 21:54
#464
Postat 18 noiembrie 2013 - 22:03
Florin.B RATT, la 18 noiembrie 2013 - 21:54, a spus:
Scuzati-ma ca va intreb, Dar exista FIBRA OPTICA din PLASTIC ?
Iar fibra optica care este mai mare in diametru nu este cumva MM (Multi Mode) ?
#466
Postat 18 noiembrie 2013 - 22:17

Avantajul e ca nu trebuie sa-i sudezi nimic la capat, mai groasa fiind si nici nu trebuie mare stiinta sa o tai (o tai cu un simplu cuter).
Noi trimitem prin ea lumina unui LED, aprins constant, nu sunt impulsuri de mare viteza sau alte semnale complexe.

#467
Postat 20 noiembrie 2013 - 01:06
#469
Postat 20 noiembrie 2013 - 21:06
#470
Postat 20 noiembrie 2013 - 21:40
Florin.B RATT, la 20 noiembrie 2013 - 09:32, a spus:
@ weg_mann4ratt Vatmanul da comanda prin intermediul saniei de comanada, dar comanda este retinuta de catre PLC pana in momentul in care vagonul intra in zona de blocare a macazului. Doar atunci se executa aceasta comanda.
De ramarcat distanta mare, de sa zicem 50 de metri, dintre sanie si macaz.
#471
Postat 24 noiembrie 2013 - 03:07
Poti te rog sa detaliezi un pic ?
#472
Postat 24 noiembrie 2013 - 10:39
#474
Postat 03 decembrie 2013 - 20:59
#475
Postat 03 decembrie 2013 - 22:23
#478
Postat 04 decembrie 2013 - 10:16
Pana in 1975 linia de tramvai, sensul catre str. Alba Iulia era in stanga statuiei, iar dupa 1975 pana in 1989 era in dreapta statuiei. Asa putem afla perioada de cand era linia.
#479
Postat 04 decembrie 2013 - 11:01
S-a mai vorbit (scris) pe larg despre acea legatura din Piata Libertatii intre liniile principale (1,2,6) si cele "secundare" la acea vreme, 4 si 5,....Au fost postate si poze...
#480
Postat 04 decembrie 2013 - 15:48
