STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1061 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 10 noiembrie 2013 - 22:50

Burn baby BURN :crazy: :devil:
0

#1062 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 10 noiembrie 2013 - 23:27

Parca as vedea un troleibuz din lotul Lausanne din Elvetia, achizitionat de primaria Ploiesti. :Facepalm_emote_gif:
0

#1063 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 noiembrie 2013 - 23:27

Locomotiva e noua si e in garantie, iar daca sasiul nu e deformat sub greutatea componetelor din sala masinilor se poate repara. Problema e ca ca operatorul maghiar are o locomotiva mai putin in dotare, fapt ce-i aduce ceva pierderi.

Nu prima si nici ultima care ia foc... insa aici avem o masina noua, nu una veche cu zeci de ani in spate.


Cazul acesta imi aduce aminte de EA-ul 791 al CTV care a loc luat foc la putin timp de la modernizarea la Remarul Cluj Napoca. Fiind recent vopsita a ars ca o torta, plus ca a luat foc intr-o zona greu accesibila (Valea Jiului)

11.05.2011 in Cluj Napoca - Poza nu-mi apartine

Imagine postata

In Petrosani adusa dupa eveniment (cauza incediului a fost subdimensionarea unor cabluri de forta)

Pozele nu-mi apartin


Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata Imagine postata

Locomotiva a fost din nou reparata capital si circula din nou, desi dupa cum arata parea compromisa.

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 15 noiembrie 2013 - 00:18

2

#1064 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 noiembrie 2013 - 12:34

O singura rugaminte!

pe cat poti, incearca sa postezi pozele pe serverul forumului din min. 3 motive:

1. Se pastreaza o perioada aproape infinita, spre deosebire de site-urile de photosharing unse sunt incarcate si apoi dispare
2. La unii utilizatorii de pe smartphone, sau tablete, redirectionarea poate crea probleme
3. La utilizatorii care folosesc un PC mai vechi, poza apare distorsionata din cauza rezolutiei impuse de site

Mersi!



In rest multam de informatii. O poza cu el dupa RK nu ai? :eusa_think:
0

#1065 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 noiembrie 2013 - 21:37

Pozele din postul meu de mai sus nu-mi apartin si din respect pentru autori lor nu le-am incarcat pe forum. Daca erau ale mele nu aveam nici o problema sa le uploadez si pe serverul forumului RATT.
Pozele cu masina de dupa eveniment sunt cam singurele de calitate buna care exista iar autorul lor a facut un drum de cateva ore pentru ele.

Ele sunt gazduite pe Photobucket care e un site de image hosting destul de serios spre deosebire altele gen ImageShack.
Pozele raman acolo atata timp cat autorul lor nu le sterge sau nu-si inchide contul. Eu am cont la ei de peste 6 ani nu mi s-a pierdut nici o poza din cele peste 3600...

Revenind la 791 cam asa arata dupa ce a fost reparata capital (Poza: AndreiStefan)

Imagine postata
3

#1066 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 noiembrie 2013 - 22:29

Vezi postareamile, la 08 noiembrie 2013 - 08:59, a spus:

Ultimele doua poze sunt facute cu "zoom" si din acest motiv "distantele" se comprima...

Mie mi-au sarit in ochi stalpii care sustin linia electrica...

Am vazut asemenea stalpi (poate si mai subtirei) in Spania si ma intrebam de ce la noi s-a ales solutia cu stalpi din beton si foarte butucanosi (grosi) cand se puteau pune stalpi metalici mai subtirei si eleganti ca doar aveam combinate melalurgice si siderurgice?...

Iata ca acum se folosesc stalpi metalici insa cu siguranta sunt ... din import !!!... :Facepalm_emote_gif:


Stalpi din reteaua CFR, cei din beton armat sunt goi pe dinauntru, iar majoritatea au fost montati o data cu electrificarea liniilor din ani '60 - '70.

Ca o paranteza linia de contact a CFR nu are inbinari ale firelor cum e la linia de contact a tramvaielor, fiecare fir nou porneste de la un stalp merge 2 -3 stalpi pe langa firul vechi dupa care preda "stafeta" mai deaprte, firul vechi terminund-se la un alt stalp si intins cu contra greutatii (peste 200 Kg), Pe langa aceasta el trebuie sa suporte si o tensiune de 27 kV si 500A iar acest lucru implica o sectiune care numai usoara nu e, fiecare m de fir avand peste 1 kg, de aici si supradimensionarea aparenta a stalpilor de sustinere.

Vezi postareamile, la 08 noiembrie 2013 - 08:59, a spus:

Deasemenea sunt curios daca traversele de la linia veche au fost scoase sau ... au ramas ingropate sub noul strat de piatra sparta. Este posibil ca vechile traverse de beton lasate la fata locului sa "intareasca fundatia" noii linii?...


Linia la finalizarea lucrariilor va fi apta de 160 km/h, se schimba absolut tot, nu se recupereaza nimic de la vechea linie.

Mai multe detalii despre acesta lucrare care face parte dintr-un proiect mai mare se poate citi accesand linkurile:
- Link 1
- Link 2

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 15 noiembrie 2013 - 22:29

4

#1067 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 noiembrie 2013 - 15:39

Hai ca asta e buna! Nu oi fi eu expert in ale caii ferate, insa in acelasi timp cat la altii liniile modernizate si construite de la 0 sunt capabile de viteze 200km/h +, la noi o linie luata de la 0 este capabila de 160 km/h.... :blink:

DAFQ!? Imi mai scapa mie ceva inafara de faptul ca traim in RO?
0

#1068 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 noiembrie 2013 - 02:16

Un clip cu noua rama Hyperion a celor de la Softronic Craiova iesita la teste.
Rama este un prototip si daca totul merge cum trebuie vor urma si altele.



Datele ei tehnice se gasesc aici pe site-ul celor de la Softronic.

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 17 noiembrie 2013 - 02:23

4

#1069 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 noiembrie 2013 - 19:48

La noi singura linie pe unde se poate circula cu 200Km/h e inelul de testare de la Faurei si atat.

Pentru o linie de 200 km/h sau mai mult sunt nevoie de investii foarte mari, nu prea merge reconstructia liniei vechi. Linia trebuie sa aibe curbe cu raze mari, cea ce inseamna ca in multe locuri trebuie sa renunti la traseul vechi si sa caulti alternative.

Multe din liniile de mare viteza de la alti sunt contructii noi (trasee noi) de la 0 nu sunt linii vechi care au fost reparate capital cum e cazul la noi.

Si pe langa asta CFR-ul are foarte putin material rulant apt si de 160 km/h...

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 18 noiembrie 2013 - 02:02

4

#1070 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 noiembrie 2013 - 19:56

Excursie feroviara.

https://www.youtube....h?v=W18tN-R7lgk
1

#1071 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 21 noiembrie 2013 - 11:39

Material rulant apt de 160 km/h chiar avem mai mult decat credeti. Locomotivele clasa 41, locomotivele clasa 45, Transmonta, Phoenixu-urile, locomotivele clasa 47, iar ca vagoane sunt toate cumparate de la astra arad vagoane, plus cateva din cele aduse la mana a doua din germania. Putem asigura destule trenuri de mare viteza, liniii sa avem. Sa nu uitam sa investim foarte mult in material rulant pe cand in infrastructura sunt foarte mici investitile.
0

#1072 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 noiembrie 2013 - 23:54

Locomotive din seria 41 sunt cam 150, din seria 45 sunt cam 25, Transmontana e 1-a iar Phoenixu-urile si celelalte din seria 47 sunt in jur de 50. (Vb de cele din parcul CFR Calatori)
Cate crezi ca din cele din seria 41 si 45 mai circula si cate crezi ca mai corespund dpdv tehnic pentru a circula cu 160 km/h ? Sunt destule limitate la 120km/h din diferite motive (bandaje, etc). Si din 47 multe au limitare la 140...
Sa nu mai vb ca CFR Calatori inchiriaza masini proaspat iesite de la revizii privatiilor, masini bune. Privatul nu iti ia chiar orice, lui ii trebuie o masina buna, nu una care sa il lase dupa 50 km.

Tare mie frica ca mie ca se baga un car de bani in linia asta iar marfarele privatilor cu roti patrate o vor face praf in cateva luni..

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 22 noiembrie 2013 - 23:55

2

#1073 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 24 noiembrie 2013 - 20:34

La 120km/h noi stam pe geam si facem poze :

Imagine atasata: DSCN5572.JPG

Chiar daca nu sunt un mare fan a acelui tip de locomotiva schema de vopsire chiar mi se pare reusita :

Imagine atasata: DSCN5594.JPG
3

#1074 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 26 noiembrie 2013 - 18:44

Imagine postata
IR 73 in Baile Herculane by Vlad0012, on Flickr
2

#1075 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 noiembrie 2013 - 20:55

Asta e super reusita! :coolpics:
1

#1076 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 01 decembrie 2013 - 22:01

IR 72 in statia Balota asteptand sa treaca IR 1692. Sper ca la mijlocul saptamanii sa postez si poze noi cu ceva mai autohton.

Imagine postata
480 003-7 with IR72 by Vlad0012, on Flickr
1

#1077 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 02 decembrie 2013 - 22:35

Sa lasam deoparte Traxul care a inceput sa dea defectari la greu mai ales pe timp ploios ;) . Cu ocazie zilei de 01.12.2013 in Bucuresti Nord au avut loc 2 evenimente importante:

Trenul R 15073 Bucuresti Nord - Urziceni - Galati ,de specificat ca este prima zi cand operatorul Transferoviar Calatori cand circula pe linia CF 700 intre Bucuresti si Galati prin Urziceni - Faurei. Dupa 8 ani avem tren Regio direct pentru Galati.

Imagine atasata: R 15073 Bucuresti Nord - Urziceni - Galati garat la linia 12 in Bucuresti Nord, 0112.2013.jpgImagine atasata: Trenul R 15073 Bucuresti Nord - Urziceni - Galati, 0112.2013.jpgImagine atasata: VT624 a operatorului Transferoviar Calatori, 01.12.2013.jpg

Prima zi pe linia CF 700 a operatorului privat Transferoviar Calatori, 01.12.2013

https://www.youtube....h?v=sBwzImihRfk

Duminică, 1 decembrie 2013, cu ocazia Zilei Naționale, Altețele Lor Regale Principesa Moștenitoare și Principele Radu au călătorit de la Gara Sinaia la Gara de Nord din București, cu Trenul Regal. Altețele Lor Regale au fost acompaniate de Principesa Elena și de Principele Nicolae, precum și de ministrul Transporturilor, doamna Ramona Mănescu.

Întreaga călătorie de astăzi a cinstit memoria Regelui Ferdinand I și a Reginei Maria, Suveranii României Mari, cei cărora le datorăm sărbătoarea Marii Uniri, înfăptuită acum 95 de ani.

Călătoria a fost inițiată și găzduită de Ministerul Transporturilor. Gara de Nord (1872) și Gara din Sinaia (1913) sunt edificii ridicate sub domnia Regelui Carol I.

Trenul Regal a plecat la ora 13 din Gara Sinaia, iar plecarea a fost precedată de un ceremonial, care a început la ora 12.45. Trenul Regal a ajuns în Gara Câmpina la ora13:35, unde s-a oprit 10 minute, iar în Gara Ploiești Vest la ora 14:23, unde s-a oprit 15 minute.

Trenul Regal a ajuns la Gara de Nord la ora 15:45. Principesa Moștenitoare, Principele Radu, Principesa Elena și Principele Nicolae, alături de ministrul Transporturilor, au participat la ceremonia de inaugurare a “Salonului Regal” de la Gara de Nord, restaurat în forma originală, din vremea Regelui Carol I.

Trenul Regal trece la linia 2 directa a Statiei CF Chitila, 01.12.2013

https://www.youtube....h?v=PElULk5JuBs

Phoenix-ul 004 cu Trenul Regal 01.12.2013

https://www.youtube....h?v=VTYbHTF9F-Y

Imagine atasata: 1455997_680694928629819_626444079_n.jpgImagine atasata: 1488143_680694931963152_849850004_n.jpg

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 03 decembrie 2013 - 10:32

4

#1078 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 04 decembrie 2013 - 13:34

Intre timp IR 1692 in Valea Alba (MH) :

Imagine postata
IR1692 by Vlad0012, on Flickr
1

#1079 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 decembrie 2013 - 22:03

Ca s-a adus in discutie in topicul Accidente / incidente / deraieri flama facuta de pantografele tramvaielor la contactul cu un fir-ul de retelei de contact peste care s-a depus chiciura / gheata, sa vedem ce se intampla la CFR, (tensiune mult mai mare si consum de asemenea)



Clipul nu-mi apartine.
3

#1080 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 05 decembrie 2013 - 14:44

Transbanana dupa flambare :))) =))) . Sincer sunt dezamagit la ce flacari avea pe ea si cat de usor a scapat dupa incendiu.

Imagine atasata: vcv.jpg
Imagine atasata: 1g.jpg

Multumesc adysoft pentru poze .
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi