
Piste pentru biciclete in Timisoara
#401
Postat 05 noiembrie 2013 - 21:42

#404
Postat 08 noiembrie 2013 - 18:39

#407
Postat 11 noiembrie 2013 - 21:23
#410
Postat 18 decembrie 2013 - 21:35
Doppler, la 18 decembrie 2013 - 00:47, a spus:

Este super tare acolo, mai ales ca fiul lui Cristescu se da cu skateul
#411
Postat 06 ianuarie 2014 - 20:49
Citeaza
Primele parcari pentru biciclete intre masini au fost amenajate in Piata Sfantul Gheorghe din centrul orasului, unde nu au putut fi trasate prea multe locuri de parcare pentru masini, din cauza copacilor, asa ca spatiul pierdut a fost transformat in… parcari de biciclete.
Este greu de crezut insa ca timisorenii isi vor lasa bicicletele acolo, dintr-un singur motiv: de frica hotilor, pentru ca nu au de ce sa lege vehiculele.
“Pai cum sa-mi las bicicleta aici, de ce s-o leg? Imi deconteaza Primaria daca mi-o fura cineva? Eu cred c-au vrut sa faca locuri de parcare pentru motoare, dar n-au avut sablon de motor si cred c-au pus de bicicleta. Ca la noi, la nimeni”, ne-a spus un biciclist care ne-a asigurat ca mai bine isi leaga bicicleta de un stalp, decat s-o lase in locul de parcare amenajat de Primarie.
#412
Postat 24 ianuarie 2014 - 02:34

Evident nu in Timisoara. Nici macar in Romania. E intr-o tara in care nu este rusine sa mergi cu bicicleta:
Citeaza
Autorităţile din Eindhoven au luat prima măsură pentru a decongestiona traficul pe biciclete, în 2010, când au realizat Berenkuil, un dublu sens giratoriu, format din două cercuri concentrice, cel exterior, pentru autovechicule, iar cel interior, sub nivelul străzii, pentru biciclete. La intrarea în oraş dinspre Veldhoven, în noul cartierul Meerenhoven, sensul giratoriu era suprasolicitat din cauza dezvoltării periferiei şi a numărului tot mai mare de navetişti. În 2008, edilii au luat decizia să separe traficul auto de cel pe două roţi şi au hotărât construirea unui nou sens giratoriu, de data aceasta deasupra şoselei.
mediafax
#413
Postat 24 februarie 2014 - 15:33
Citeaza
Autoritățile locale din Amsterdam au conchis că infrastructură acutală a devenit insuficientă. Pistele de biciclete sunt prea înguste, parcările prea aglomerate. Nu e o glumă. Până în 2040, se plănuiește cheltuirea a 200 de milioane de euro pentru piste mai largi și parcări mai spațioase. Edilii nu prea au de ales. Se preconizează o creștere de încă 10% pentru deplasările în oraș și de 25% între zonele rezidențiale și gări. Parcările au devenit deja neîncăpătoare.
Mersul pe bicicletă rentează. „Am economisit 20 de milioane de euro prin restrângerea transportului în comun pentru că oricum nu prea era folosit și încă 20 de milioane privind infrastructura pentru automobile căci nici aceastea nu prea sunt folosite pe aici” declară Alderperson Maarten van Poelgeest, inginerul de trafic al Amsterdam-ului. Și toate acestea, într-un loc destul de aproape fizic, dar complet străin ca mentalitate. Aproape extraterestru!
La noi pe când?
Aceasta postare a fost editata de Andy: 24 februarie 2014 - 15:33
#414
Postat 24 februarie 2014 - 18:05

#415
Postat 24 februarie 2014 - 19:38
Citeaza
Citeaza
...si unde-i logica? Au economisit 40 de milioane, dar vor cheltui 200?

#416
Postat 24 februarie 2014 - 23:45
#417
Postat 25 februarie 2014 - 00:47
