Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#564
Postat 28 octombrie 2013 - 20:04
Dupa cum vad in imagini, nici la 1 Decembrie nu se va da drumul la circulatie peste pasaj si pod.
#566
Postat 28 octombrie 2013 - 20:56
Si eu mi-am pus aceeasi intrebare.
Este asemanatoare cu macaraua Terratest-ului dar nu identica. Acea macara era marcata cu Terratest iar pe aceasta este scris Zublin.
Pe de alta parte faptul ca soferul umfla anvelopele de la remorca ne duce cu gindul ca macaraua urmeaza sa plece...
Este asemanatoare cu macaraua Terratest-ului dar nu identica. Acea macara era marcata cu Terratest iar pe aceasta este scris Zublin.
Pe de alta parte faptul ca soferul umfla anvelopele de la remorca ne duce cu gindul ca macaraua urmeaza sa plece...

#567
Postat 28 octombrie 2013 - 21:10
Astia au facut ceva la pod, sau doar l-au ridicat sa vada cum e lucrat? Nu pare inaltat deloc.
#569
Postat 04 noiembrie 2013 - 19:06
Nu cred sa nu existe ceva metode nedistructive de analizare. Pare o tampenie sa spargi tot podul ca sa vezi ca de fapt era ok. La cat au spart si lucrat aici, puneau rapid alte grinzi si stiam ca avem un pod nou. Cred ca ieseam si mai ieftin.

#570
Postat 04 noiembrie 2013 - 20:47
Exact, nu as vrea sa fiu rau sa acuz pe cineva ca a facut o lucrare doar pt a fi facturata. E adevarat ca au inlocuit o magistrala de termoficare dar nu cred ca era imposibil de inlocuit fara sa sparga podul (puteau sa o inlocuiasca pe sub pod).
La Podul Traian au inlocuit grinzile si l-au latit. Macar nu l-au spart degeaba...
Imi doresc sa vad ca lucreaza mai intens, ca profita de vremea buna si nuasteapta ii prinde frigul.
La Podul Traian au inlocuit grinzile si l-au latit. Macar nu l-au spart degeaba...
Imi doresc sa vad ca lucreaza mai intens, ca profita de vremea buna si nu
#574
Postat 08 noiembrie 2013 - 21:39
Ce-si mai fac oamenii astia de doua ori de lucru!
Daca tot au sapat pentru consolidarea terasamentului la primele doua benzi de pe Aleea Sportivilor/Ripensia, dupa parerea mea, mai bine rezolvau acum si cea de-a treia banda, asa cum reiese din prima schita postata de catre sorinm in primul mesaj de pe aceasta pagina.
Altfel, dupa cum vad evolutia din imagini, nu cred ca se va relua circulatia prin Piata LdV si peste podul Michelangelo anul acesta.
Daca tot au sapat pentru consolidarea terasamentului la primele doua benzi de pe Aleea Sportivilor/Ripensia, dupa parerea mea, mai bine rezolvau acum si cea de-a treia banda, asa cum reiese din prima schita postata de catre sorinm in primul mesaj de pe aceasta pagina.
Altfel, dupa cum vad evolutia din imagini, nu cred ca se va relua circulatia prin Piata LdV si peste podul Michelangelo anul acesta.
#575
Postat 09 noiembrie 2013 - 09:00
Normal, dupa parerea mea, era sa se faca o a trei-a banda incepand de la Eroilor de la Tisa pana la Piata LdV, respectiv pana la pasaj, pe partea stanga a directiei de mers, caic pe dreapta avem trotuar si stalpi de iluminat stradal.
Nici nu-mi inchipuiam ca vor proceda altfel. Ar fi fost o masura luata acum pentru viitorul nu prea indepartat. Chiar daca se latea strada, nu era nici o problema pentru pietoni deoarece in etapa 2 acestia vor beneficia de acele pasarele de care s-a vorbit in alt topic...
Deci, daca am fi normali (la cap), asa am proceda...S-ar fi marit capacitatea strazii cu 50 % prin adaugarea celei de-a trei-a benzi, respectiv s-ar scurta coada de masini care vin dinspre Olimpia, Eroilor, cu 50 %...
Pai unde-i harta?...Sau n-o vad eu?...
Nici nu-mi inchipuiam ca vor proceda altfel. Ar fi fost o masura luata acum pentru viitorul nu prea indepartat. Chiar daca se latea strada, nu era nici o problema pentru pietoni deoarece in etapa 2 acestia vor beneficia de acele pasarele de care s-a vorbit in alt topic...
Deci, daca am fi normali (la cap), asa am proceda...S-ar fi marit capacitatea strazii cu 50 % prin adaugarea celei de-a trei-a benzi, respectiv s-ar scurta coada de masini care vin dinspre Olimpia, Eroilor, cu 50 %...
Chagall, la 08 noiembrie 2013 - 18:33, a spus:
Pe luni cred ca se va redeschide traseul marcat cu rosu pe harta de mai jos. 

Pai unde-i harta?...Sau n-o vad eu?...

#577
Postat 09 noiembrie 2013 - 12:02
@ mile, cea de-a treia banda este proiectata si prinsa in buget dar pentru lucrarile din cea de-a doua faza. Vezi schita din stanga din primul mesaj de pe aceasta pagina.
Eu am fost insa revoltat de faptul ca daca tot s-a excavat pentru refacerea si consolidarea terasamentului benzilor existente in prezent, tot in aceasta faza mi s-ar fi parut normal sa aiba loc excavarea (si toate celelalte lucrari) si pentru cea de-a treia banda.
Legat de harta, nu-mi dau seama la care anume se refera colegul Chagall.
Eu am fost insa revoltat de faptul ca daca tot s-a excavat pentru refacerea si consolidarea terasamentului benzilor existente in prezent, tot in aceasta faza mi s-ar fi parut normal sa aiba loc excavarea (si toate celelalte lucrari) si pentru cea de-a treia banda.
Legat de harta, nu-mi dau seama la care anume se refera colegul Chagall.
#580
Postat 09 noiembrie 2013 - 14:43
Vesti "bune":
press alert
Citeaza
Edilul şef Nicolae Robu nu vede nicio probemă în faptul că traficul pe podul Michelangelo nu se va deschide la data de 15 noiembrie, după cum estimase la finele lunii septembrie.
...
Edilul-şef a explicat că, de fapt, conform proiectului, deschiderea traficului pe pod ar trebui să se facă abia în luna mai a anului 2014, motiv pentru care nu se poate vorbi de o amânare cu privire la reluarea circulaţiei în zonă.
...
Edilul-şef a explicat că, de fapt, conform proiectului, deschiderea traficului pe pod ar trebui să se facă abia în luna mai a anului 2014, motiv pentru care nu se poate vorbi de o amânare cu privire la reluarea circulaţiei în zonă.
press alert