STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1041 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 octombrie 2013 - 14:54

Deci uimitor cata gara la Anina, si se foloseste doar la un potential de 10%...
0

#1042 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 octombrie 2013 - 20:57

Asa este, singurele trenuri ce mai circula sunt cele ale CFR-ului (cu cele 2 sau 3 vagoane). Trafic de marfa nu mai exista de ceva vreme.

O poza din 1980 (Foto: w. + h. brutzer's).Trenurile pe atunci erau mixte (vagoane de calatori + vagoane de marfa in aceiasi garnitura). Nu exista CFR Marfa sau CFR Calatori, era o singura companie.

Datorita profilului si a pantelor trenurile nu erau foarte lungi, presupun ca garnituri pline cu carbune isi aspteptau randul la coborat la Oravita.


Imagine postata
6

#1043 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 octombrie 2013 - 19:25

Vezi postareaBobby, la 08 octombrie 2013 - 20:57, a spus:

Asa este, singurele trenuri ce mai circula sunt cele ale CFR-ului

Si se vorbeste ca CFR-ul vrea sa renunte la a mai deservi aceasta linie.
0

#1044 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 octombrie 2013 - 22:17

La cateva zile de evenimentul mai sus, in care toata lumea vorbea de implicarea in salvarea acestei linii unicat la noi, inclusiv din conducerea CFR aceasta era scoasa din nou la inchiriat.
Bineinteles ca nu s-a interesat nimeni de ea...
Gurile rele spun ca linia nu va apuca a 151-a aniversare... :plang:. Daca se va sista traficul si linia se va inchide, va fi un mare pacat. Multi inca nu realizeaza ce vom pierde...

Din pacate suntem condusi de oameni slabi si fara viziune, care nu urmaresc decat interesul propriu...

Imagine atasata: DSC01460.JPG Imagine atasata: DSC01505.JPG Imagine atasata: DSC01493.JPG Imagine atasata: DSC01530.JPG Imagine atasata: DSC01498.JPG Imagine atasata: DSC01526.JPG

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 10 octombrie 2013 - 22:27

6

#1045 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 14 octombrie 2013 - 20:39

La cererea lu Kriszti :

Imagine atasata: DSCN5435.JPG

Imagine atasata: DSCN5462.JPG

Aceasta postare a fost editata de The Legend: 14 octombrie 2013 - 20:39

4

#1046 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 16 octombrie 2013 - 19:04

O vizita la vecini si de ce sa te intorci direct la Timisoara cand poti face un mic ocol pana la Brasov?:))

Imagine atasata: buda.jpg
2

#1047 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 17 octombrie 2013 - 14:06

Ai vreo reducere? Cum de Costa TM-Budapesta 60+ si pana la Brasov (+300 km) doar 20 de lei mai mult... :blink:
0

#1048 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 17 octombrie 2013 - 18:39

Pai este oferta Fortuna pentru promovarea transportului feroviar intre Romania si Ungaria. Sunt un numar de 12 bilete zilnic la fiecare tren care circula din Romania spre Ungaria si invers.

Timisoara - Budapesta 299km 15euro.

Budapesta - Brasov 769km 19euro.

Cseh cand intri pe mess iti dau un PDF care prezinta oferta.
0

#1049 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 octombrie 2013 - 23:27

Regio 9196 Timisoara Nord - Orsova, tras pe o bucata de cativa km de o locomotiva diesel datorita unor lucrari ce au impus scoaterea de sub tensiune a liniei de contact...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-10-22 12.56.45R.jpg

6

#1050 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 octombrie 2013 - 07:03

Citeaza

Muzeul Depoului Dej Triaj găzduieşte, alături de alte 19 locomotive şi vagoane, cea mai veche locomotivă electrică din România. Aceasta poate fi văzută zilnic, gratuit, de cei care ajung în municipiul clujean, relatează citynews.ro.


Vehiculul feroviar reprezintă prima locomotivă electrică ce a mers vreodată pe Căile Ferate Române şi a fost fabricat în anul 1973, în fosta Iugoslavie. Are 4 osii şi era folosită în special la remorcarea trenurilor de călători şi marfă de tonaj redus. Potrivit lui Florin Nan, angajat al Depoului Triaj din Dej, bătrâna locomotivă circulă cu o viteză de 120 de kilometri pe oră şi, chiar dacă a fost tractată până la Dej, ea este încă funcţională. Prima locomotivă electrică din România a ajuns în municipiul clujean în luna august a acestui an, când a fost adusă de la Feteşti. Conform sursei citate, drumul până la muzeu a durat 24 de ore.
...

yahoo news
1

#1051 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 octombrie 2013 - 00:16

Articolul e facut la repezeala si fara prea multa documentare...

Cea mai veche locomotivă electrică din România este în prezent expusă în Gara Buşteni. Este de ecartament îngust şi era alimentată la tensiunea de ... 220 V. A remorcat trenuri cu buşteni pentru fabrica de hârtie din acel oraş...

Revenind la CFR prima locomotiva electrica este 060 EA 001 (5100Kw), locomotiva ce facut parte din lotul de 6 locomotive electrice pe 6 osi produse la ASEA in Suedia pentru CFR cu cea mai moderna tehnologie disponibila la acea vremea (1965). O data cu locomotiva am cumparat si licenta pentru a o asambla la Electroputere cu componente ASEA iar apoi am asimilat producerea ei la noi cu componente fabricate la noi. Numarul de locomotive produse a depasit de cateva ori numarul de locomotive pentru care am primit licenta de fabricatie. Bineinteles ca cele fabricate integral la noi nu au avut fiabilitatea celor fabricate cu piese din Suedia.

060 - EA - 001 (poza nu-mi apartine)

Imagine postata

Locomotiva cap de serie 60 EA 001 dupa ani de exploatrea fara probleme a fost grav avariata intr-un accident feroviar in 1990 , si casata la depoul Brasov in acelasi an.

Ca o paranteza cu 2 ani inainte mai precis in 1963 a avut loc un concurs la care au aprticipat mai multe firme constructoare de locomotive pentru a se alege ce locomotiva electrica se va adopta in reteaua CFR, unde au participat 2 locomotive frantuzesti cu ignitron, doua germane , doua rusesti in curent continu si una ceholovaca (Skoda).

In articol se vorbeste de prima locomotiva electrica a CFR-ului pe 4 osi (40 - EC 001 dupa vechea numerotare, azi 43-0001) un proiect tot ASEA( locomotiva fabricata la Zagreb in Croatia tot sub licenta ASEA).

O poza cu ea (nu-mi apartine) insa decat electrica cu 6 osi pusa in articol care nu are nici o legatura cu acesta.

Imagine postata


Mai multe informati pe un forum feroviar pe un topic legat de istoria EA 001: http://www.forumtren...1048-060-ea-001

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 27 octombrie 2013 - 00:18

3

#1052 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 28 octombrie 2013 - 18:41

Tren turistic mavnosztalgia.hu surprins de prietena mea, sambata trecuta in gara Arad.



Vagonul filmat era un vagon discoteca, iar coloana sonora este ceea ce se auzea "live" din acel vagon (fara vreo editare).
Mai multe amanunte despre Dracula Express gasiti aici.
1

#1053 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 04 noiembrie 2013 - 20:50

Imagine postata
Budapest Kelety by Vlad0012, on Flickr

Imagine postata
Ready to go by Vlad0012, on Flickr

Imagine postata
After rain by Vlad0012, on Flickr

Imagine postata
RailJet :X by Vlad0012, on Flickr

Imagine postata
On speed by Vlad0012, on Flickr
7

#1054 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 07 noiembrie 2013 - 11:08

Curtici-Sofronea-Arad, 05.11 orele 14

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

dorum - forum SSC
6

#1055 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 noiembrie 2013 - 21:30

Arata brici! In ultima poza, sunt foarte dese traversele sau e o iluzie optica?
0

#1056 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 noiembrie 2013 - 08:59

Ultimele doua poze sunt facute cu "zoom" si din acest motiv "distantele" se comprima...

Mie mi-au sarit in ochi stalpii care sustin linia electrica...

Am vazut asemenea stalpi (poate si mai subtirei) in Spania si ma intrebam de ce la noi s-a ales solutia cu stalpi din beton si foarte butucanosi (grosi) cand se puteau pune stalpi metalici mai subtirei si eleganti ca doar aveam combinate melalurgice si siderurgice?...

Iata ca acum se folosesc stalpi metalici insa cu siguranta sunt ... din import !!!... :Facepalm_emote_gif:

Deasemenea sunt curios daca traversele de la linia veche au fost scoase sau ... au ramas ingropate sub noul strat de piatra sparta. Este posibil ca vechile traverse de beton lasate la fata locului sa "intareasca fundatia" noii linii?...
0

#1057 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 noiembrie 2013 - 12:19

Pentru cei interesati, cred ca duminica va fi un documentar interesant marca "Romania te iubesc!" pe ProTv despre privatizarea CFR.
0

#1058 Useril este offline   lkalexandru 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 10 octombrie 12

Postat 08 noiembrie 2013 - 16:15

Vezi postareamile, la 08 noiembrie 2013 - 08:59, a spus:


Deasemenea sunt curios daca traversele de la linia veche au fost scoase sau ... au ramas ingropate sub noul strat de piatra sparta. Este posibil ca vechile traverse de beton lasate la fata locului sa "intareasca fundatia" noii linii?...


Ultima data cand am fost spre Curtici am vazut ca scot traversele vechi si refac terasamentul de la 0.
1

#1059 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 08 noiembrie 2013 - 21:37

Imagine postata
IC 78 in Budapest Kelety by Vlad0012, on Flickr

Imagine postata
IR 73 in Hungary by Vlad0012, on Flickr
4

#1060 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 10 noiembrie 2013 - 22:04

Made in Romania :

Imagine atasata: IMG_0011701835.jpg

Locomotiva a fost fabricata in acest an la Softronic Craiova si a avut foarte multe probleme pe parcursul probelor.
*poza nu imi apartine a fost postata pe mai multe forumuri.
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi