
Infrastructura tramvaielor
#421
Postat 14 septembrie 2013 - 13:07

#422
Postat 14 septembrie 2013 - 20:26
#423
Postat 23 septembrie 2013 - 11:47
#424
Postat 23 septembrie 2013 - 11:50


#425
Postat 24 septembrie 2013 - 09:00
#426
Postat 24 septembrie 2013 - 09:24
#427
Postat 24 septembrie 2013 - 10:12

Probabil ca normal ar fi fost sa functioneze asa cum le-a gandit fabricantul, dar ce ne-au vandut pare ca nu a fost prea fiabil sau conditiile de pe tramvaie nu au fost corespunzatoare. Oricum, nu-mi pare normal ca un transponder extrem de scump sa nu aiba o protectie la supra-tensiune (care poate aparea la incarcarea bateriilor de pe tramvai), ducand la defectarea iremediabila a acestuia (componenta nu era reparabila, fiind turnata intr-o rasina care nu permitea depanarea ci doar inlocuirea intregului dispozitiv)
#430
Postat 27 septembrie 2013 - 18:38
#431
Postat 27 septembrie 2013 - 19:09

#432
Postat 28 septembrie 2013 - 00:06

#433
Postat 28 septembrie 2013 - 08:01
Florin.B RATT, la 27 septembrie 2013 - 17:58, a spus:


Ce aparat de sudura se foloseste acolo ... Cumva Fujikura S60 ? sau modelul S50 ?
#434
Postat 28 septembrie 2013 - 09:11

#435
Postat 28 septembrie 2013 - 11:30
Dupa ce vad eu si din forma care are cred ca este un S50 (cu care lucrez si eu) dar si S60 seaman foarte mult cu acesta.
#436
Postat 28 septembrie 2013 - 12:20
#437
Postat 28 septembrie 2013 - 12:29
Florin.B RATT, la 28 septembrie 2013 - 12:20, a spus:

Ii stiu valoare ca doar lucrez cu el, acum daca nu se lucru ca el foarte mult nu cred ca merita investitia, eu fac cu el cel putin 750 de suduri pe luna, la sudurile aceestea cred ca merita sa faci investitia.
#438
Postat 28 septembrie 2013 - 13:34

#439
Postat 28 septembrie 2013 - 21:19
#440
Postat 28 septembrie 2013 - 22:53

Aveam o oferta de aparat la 3500 folosit si 5000 nou.