STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1021 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30190
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 septembrie 2013 - 20:11

Foarte fain! Multumesc! :beer2:
0

#1022 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 septembrie 2013 - 22:24

Nu stiu din ce motive, pe vremuri geamurile de la cabina erau protejate cu gratii (destul de marunte)... :eusa_think:
0

#1023 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10596
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 19 septembrie 2013 - 23:00

Erau gratii sau rezistente de dezghetare/dezaburire?
0

#1024 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 septembrie 2013 - 23:29

Unele inca mai au gratii la geamuri.

Este vorba tot de acelasi automotor insa in varianta cu o singura unitate.

Apartine de CFR Infrastructura si are multe din detaliile contructiei originale.

Imagine postata

Parbrizele locomotivelor au o rezistenta de nichelina in interior cu rol in dezghetare / dezaburire.

Avand in vedere perioada in care au fost contruite gratiile erau puse cel mai probabil pentru protectie.
5

#1025 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10596
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 20 septembrie 2013 - 02:24

:coolpics: Initial cred ca aveau culoarea rosie. Aveau nevoie de protectie pt ca nu cred ca existau geamuri securit la acea vreme.
0

#1026 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 septembrie 2013 - 19:16

Fratele mai mic pe 2 osi ... Automotorul Malaxa 900

Varianta nemoderzata, + imagini din postul de conducere.
Clipul e realizat de un neamt pe linia CFR 514 Vama - Moldovita. Linia este inchisa de peste 3 ani.


Aceasta postare a fost editata de Bobby: 20 septembrie 2013 - 19:18

2

#1027 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30190
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 septembrie 2013 - 19:58

Ce ciudat sunt dispuse manetele, una peste alta. :)
0

#1028 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 septembrie 2013 - 13:37

Pozitia ca pozitia, da ce trebe sa dai la maneta sa se miste chestia aia :crazy:
0

#1029 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 septembrie 2013 - 00:50

Una e ambreajul, una e acceleratia si una e pentru selectia uneia din cele 4 trepte ale cutiei de viteze...
0

#1030 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30190
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 septembrie 2013 - 09:12

Sti cumva cam ce consum de carburant are? Asa cum e in poze, fara vagon. Ar fi interesant de comparat cu un autobuz. :)
0

#1031 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 23 septembrie 2013 - 17:27

Alte doua poze din 29.09.2013 :

Imagine atasata: DSCN5418.JPG

Imagine atasata: DSCN5414.JPG
1

#1032 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 septembrie 2013 - 19:54

Faine culori ai prins ...


@ Florin.B RATT - cel mic pe 2 osi "papa" cam 40 litri motorina la 100 km, Daca mai tragi inca o unitate dupa tine cum se mai practica pe post de remorca (cu motor oprit, desi prin alte parti prin tara acest lucru e interzis pentru ca se suprasolicita motorul diesel si transmisia) consumul evident e altul.

Postul de conducere la cel mic pe 2 osi Link. Poza nu-mi apartine.





1

#1033 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30190
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 septembrie 2013 - 20:37

Multumesc pentru informatii. E tare eticheta aceea care te anunta ca display-ul e... display. :D
0

#1034 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 septembrie 2013 - 20:53

Este vorba de bordul la automotoarele modernizate (cele verzi)

SI mie mi se pare tare etichetarea aia. Cred ca a fost pusa o perioada pentru ca mecanici sa se obisnuiasca cu noul bord, totusi de la cel original la asta e ceva diferenta.
0

#1035 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 27 septembrie 2013 - 20:02

Imagine postata
41-0257-0 by Vlad0012, on Flickr
3

#1036 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 octombrie 2013 - 20:07

Cateva cadre cu locomotiva cu abur 50.065 (fabricata in 1915) a remizei Oravita scoasa la plimbare pana la linia 1 cu ocazia anivesari a 150 ani de inaugurarea liniei Oravita - Anina.
Ar fi fost ceva ca masina sa vina prin propriile puteri, dar nu a fost sa fie. Locomotiva are tevi sparte in cazan si acest lucru o fac neoperationala,
Faptul ca masina sta in remiza si nu sub cerul liber se vede, masina arata mult mai bine dpdv estetic comparativ cu cele expuse Resita de exemplu.

Imagine atasata: IMG_1686.jpg Imagine atasata: IMG_1690.jpg Imagine atasata: IMG_1700.jpg Imagine atasata: IMG_1719.jpg Imagine atasata: IMG_1716.jpg

Imagine atasata: IMG_1793.jpg Imagine atasata: IMG_1730.jpg Imagine atasata: IMG_1743.jpg Imagine atasata: IMG_1792.jpg Imagine atasata: IMG_1775.jpg

Imagine atasata: IMG_1827.jpg Imagine atasata: IMG_1824.jpg Imagine atasata: IMG_1813.jpg Imagine atasata: IMG_1847.jpg



Manevra de aducere din remiza Oravita pana la linia 1


4

#1037 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30190
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 octombrie 2013 - 20:42

Totusi, care e data corecta a inaugurarii acestei linii? Unele surse dau ca data 15 decembrie 1863 (cele mai multe), altele 20 aprilie 1864, dar nici una nu spune ceva de septembrie sau octombrie 1863. :eusa_think:
Foarte flexibila istoria asta a noastra... -_-
0

#1038 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 octombrie 2013 - 21:38

Linia a fost dată în funcţiune la 15 decembrie 1863 pentru transportul de mărfuri şi la 4 aprilie 1869 pentru cel de persoane.

Evenimentele legate de sarbatorirea celor 150 ani au avut loc pe 21.09.2013.

Placa aniversara a fost pozata inainte de a fi dezevelita pentru ca ea era deja acolo si a fost acoperita inainte de ceremonie

Imagine atasata: IMG_1646.jpg

Un reportaj destul de bine pus la punct legat de linia Oravita - Anina se poate lectura: aici

Cateva imagini si de la eveniment, Oravita fiind prima gara din Romania inaugurata in 1854 o data cu linia Oravita - Bazias (astazi se circula pana la Iam, o parte din traseu a ramas la vecini Sarbi iar o parte e demonatata)

Imagine atasata: IMG_2044.jpg Imagine atasata: IMG_2040.jpg Imagine atasata: IMG_2045.jpg Imagine atasata: IMG_1840.jpg Imagine atasata: IMG_2053.jpg

Imagine atasata: IMG_2047.jpg Imagine atasata: IMG_2049.jpg Imagine atasata: IMG_2174.jpg Imagine atasata: IMG_2173.jpg Imagine atasata: IMG_2159.jpg

Trenul aniversar a fost format din masina LDE 69-0003 si 3 vagoane, unul din ele fiind ocupat de oficialiatati.

Imagine atasata: IMG_2066.jpg Imagine atasata: IMG_2102.jpg Imagine atasata: IMG_2064.jpg Imagine atasata: IMG_2003.jpg
4

#1039 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30190
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 octombrie 2013 - 21:41

Deci, sa inteleg ca au sarbatorit anticipat, probabil din cauza vremii dificile in decembrie?
0

#1040 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 octombrie 2013 - 21:49

Cel mai probabil...


Si cateva imagini si din Anina unde vremea a fost cam imprevizibila

Imagine atasata: IMG_2198.jpg Imagine atasata: IMG_2212.jpg Imagine atasata: IMG_2253.jpg Imagine atasata: IMG_2211.jpg Imagine atasata: IMG_2232.jpg

Imagine atasata: IMG_2241.jpg Imagine atasata: IMG_2252.jpg

Imagine atasata: IMG_2264.jpg Imagine atasata: IMG_2262.jpg Imagine atasata: IMG_2267.jpg Imagine atasata: IMG_2270.jpg
5

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi