
Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1022
Postat 19 septembrie 2013 - 22:24

#1024
Postat 19 septembrie 2013 - 23:29
Este vorba tot de acelasi automotor insa in varianta cu o singura unitate.
Apartine de CFR Infrastructura si are multe din detaliile contructiei originale.

Parbrizele locomotivelor au o rezistenta de nichelina in interior cu rol in dezghetare / dezaburire.
Avand in vedere perioada in care au fost contruite gratiile erau puse cel mai probabil pentru protectie.
#1025
Postat 20 septembrie 2013 - 02:24

#1026
Postat 20 septembrie 2013 - 19:16
Varianta nemoderzata, + imagini din postul de conducere.
Clipul e realizat de un neamt pe linia CFR 514 Vama - Moldovita. Linia este inchisa de peste 3 ani.
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 20 septembrie 2013 - 19:18
#1028
Postat 21 septembrie 2013 - 13:37

#1029
Postat 22 septembrie 2013 - 00:50
#1030
Postat 22 septembrie 2013 - 09:12

#1032
Postat 23 septembrie 2013 - 19:54
@ Florin.B RATT - cel mic pe 2 osi "papa" cam 40 litri motorina la 100 km, Daca mai tragi inca o unitate dupa tine cum se mai practica pe post de remorca (cu motor oprit, desi prin alte parti prin tara acest lucru e interzis pentru ca se suprasolicita motorul diesel si transmisia) consumul evident e altul.
Postul de conducere la cel mic pe 2 osi Link. Poza nu-mi apartine.
#1033
Postat 23 septembrie 2013 - 20:37

#1034
Postat 23 septembrie 2013 - 20:53
SI mie mi se pare tare etichetarea aia. Cred ca a fost pusa o perioada pentru ca mecanici sa se obisnuiasca cu noul bord, totusi de la cel original la asta e ceva diferenta.
#1036
Postat 07 octombrie 2013 - 20:07
Ar fi fost ceva ca masina sa vina prin propriile puteri, dar nu a fost sa fie. Locomotiva are tevi sparte in cazan si acest lucru o fac neoperationala,
Faptul ca masina sta in remiza si nu sub cerul liber se vede, masina arata mult mai bine dpdv estetic comparativ cu cele expuse Resita de exemplu.














Manevra de aducere din remiza Oravita pana la linia 1
#1037
Postat 07 octombrie 2013 - 20:42

Foarte flexibila istoria asta a noastra...

#1038
Postat 07 octombrie 2013 - 21:38
Evenimentele legate de sarbatorirea celor 150 ani au avut loc pe 21.09.2013.
Placa aniversara a fost pozata inainte de a fi dezevelita pentru ca ea era deja acolo si a fost acoperita inainte de ceremonie

Un reportaj destul de bine pus la punct legat de linia Oravita - Anina se poate lectura: aici
Cateva imagini si de la eveniment, Oravita fiind prima gara din Romania inaugurata in 1854 o data cu linia Oravita - Bazias (astazi se circula pana la Iam, o parte din traseu a ramas la vecini Sarbi iar o parte e demonatata)










Trenul aniversar a fost format din masina LDE 69-0003 si 3 vagoane, unul din ele fiind ocupat de oficialiatati.




#1039
Postat 07 octombrie 2013 - 21:41