Aceasta postare a fost editata de bata: 17 septembrie 2013 - 09:53
Linia Expres 7
#741
Postat 17 septembrie 2013 - 09:51
#742
Postat 17 septembrie 2013 - 10:48
Situatia putea fi evitata daca RATT se gandea putin ca incepe scoala si suplimenta numarul de autobuze in intervalul orar 7-9. Observ ca graficul e acelasi cu cel de vacanta. Banuiesc la cate probleme de comunicare sunt in regie nici nu se cunoaste ce se intampla pe traseu.
Probleme vin defapt de la linia 3. Cum aceasta circula rar, toata populatia fFreidorfului este obligata sa folosesca Expresul. Deasemenea observ ca multi s-au obisnuit sa nu mai valideze. Cativa controlori sa verifice saptamanal linia ar fi bine veniti, sanctionandu-i chiar si pe elevii ce nu isi valideaza cardul niciodata.
Problemele in fapt nu vin de la RATT. Toata lumea da vina pe Regie. Probleme vin de la oamenii care nu valideaza si astfel nu se cunoaste exact cati calatori folosesc aceasta linie expres.
Aceasta postare a fost editata de Dunn91: 17 septembrie 2013 - 10:56
#743
Postat 17 septembrie 2013 - 11:58
La linia 40 s-au reintrodus doar două vârfuri, faţă de cele 3 existente în primăvară. La linia 28, vârful nu s-a mai introdus de loc. La linia 13, vârful circulă doar jumătate din turele pe care le făcea până vineri.
Despre celelalte încă nu am aflat.
Regia face economie la combustibil şi la orele plătite personalului de bord, în timp ce atât voi, cât şi noi (şoferii) avem de suferit din asta.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 17 septembrie 2013 - 12:04
#744
Postat 17 septembrie 2013 - 16:55
Dunn91, la 17 septembrie 2013 - 10:48, a spus:
Situatia putea fi evitata daca RATT se gandea putin ca incepe scoala si suplimenta numarul de autobuze in intervalul orar 7-9. Observ ca graficul e acelasi cu cel de vacanta. Banuiesc la cate probleme de comunicare sunt in regie nici nu se cunoaste ce se intampla pe traseu.
Probleme vin defapt de la linia 3. Cum aceasta circula rar, toata populatia fFreidorfului este obligata sa folosesca Expresul. Deasemenea observ ca multi s-au obisnuit sa nu mai valideze. Cativa controlori sa verifice saptamanal linia ar fi bine veniti, sanctionandu-i chiar si pe elevii ce nu isi valideaza cardul niciodata.
Problemele in fapt nu vin de la RATT. Toata lumea da vina pe Regie. Probleme vin de la oamenii care nu valideaza si astfel nu se cunoaste exact cati calatori folosesc aceasta linie expres.
emilut, la 17 septembrie 2013 - 11:58, a spus:
La linia 40 s-au reintrodus doar două vârfuri, faţă de cele 3 existente în primăvară. La linia 28, vârful nu s-a mai introdus de loc. La linia 13, vârful circulă doar jumătate din turele pe care le făcea până vineri.
Despre celelalte încă nu am aflat.
Regia face economie la combustibil şi la orele plătite personalului de bord, în timp ce atât voi, cât şi noi (şoferii) avem de suferit din asta.
...




Trist dar adevarat!!! Ati pus amandoi punctul pe I, cum se zice...Orice comentariu de-al meu la postarile voastre ar fi de prisos...ar bruia doar...
#745
Postat 17 septembrie 2013 - 17:29
am iesit cu masina la abator (cel vechi), la semafor, chiar in fata unui E7 (ora era 12:30). Pai, de acolo si pana la intersectia cu strada Cluj (cam 300 de metri) am facut cam 15 minute si desigur, autobuzul la fel. E absurd sa crezi ca graficul poate fi respectat in conditiile astea si desigur mai e si orarul de vacanta.

#746
Postat 17 septembrie 2013 - 20:19
#748
Postat 18 septembrie 2013 - 08:30
#749
Postat 18 septembrie 2013 - 13:55
#750
Postat 18 septembrie 2013 - 17:32
Aceasta postare a fost editata de Visor: 18 septembrie 2013 - 18:21
#752
Postat 18 septembrie 2013 - 19:25
Iata despre ce-i vorba...
Afisajul Liniei E 7 de pe traseul modificat in urma lucrarilor de la pasajul LEONARDO DA VINCI, arata ca si capat de linie in zona centrala REGELE FERDINAND iar la firobuzul Liniei 18 capatul din oras este trecut sub numele de REGINA MARIA (sau PIATA REGINA MARIA), ori amandoua linii intorc absolut in acelasi loc, adica PIATA REGINA MARIA si atunci nu inteleg de ce la E7 este trecut Regele Ferdinand care este de fapt un bulevard care se intinde de la Podul Andrei Saguna (sau Tineretii, sau Episcopal) prin fata Catedralei si se termina la Piata Regina Maria, deci aproape nici o legatura ca si capat de linie pentru E7...Prin alte parti, ratt-ul sustine ca pe acolo ar fi Carmen Sylva (de la Catedrala pana la Piata Regina Maria), asa figureaza (sau figura) pe traseul E3, ocazie cu care am semnalat inadvertenta....
Logic, dar absolut logic este ca la amandoua linii (E7 si L18) capatul din oras sa fie trecut Piata Regina Maria si nu altceva...
Am avut nu de mult o situatie asemanatoare tot cu E7 si cu L3 cand capatul din Freidorf era trecut diferit desi amandoua linii intorceau in acelasi loc, punct,...Acea situatie s-a remediat prin interventia domnului Florin...
O alta tampenie cu care m-am intalnit luni, toata ziua, a fost difuzarea mesajului (citit si nu inregistrat!!!) de modificari de trasee ale RATT la Radio Timisoara unde anuntau intruna ca firobuzul liniei 18 va avea traseu mai scurt urmand sa intoarca in PIATA MARIA ori stim cu totii ca in Piata Maria avem tramvaie (si autobuze) si nu firobuze...Oare crainicii de la Radio Timisoara (au fost diferite voci) nu traiesc in Timisoara, nu cunosc cat de cat orasul, is veniti de pe alte planete??? Chiar daca redactorul a gresit textul, atunci macar crainicii sa gandeasca cat de cat cand citesc un text, daca nu-ti dai seama de greseala la prima citire, macar la doua, la a treia, poate te aude cineva din redactie si intervine,...da de unde!...Daca redactorul a scris un porumbel in text, tu ca si crainic ii dai drumul???...
#753
Postat 18 septembrie 2013 - 20:42
Andy, la 18 septembrie 2013 - 17:44, a spus:
Inainte sa ma trimiti la pagina cu orarul de scoala puteai sa il verifici pe cel de vacanta si ai fi constatat ca sint identice ,deci cum au circulat autobuzele in vacanta circula si acum.Poate ca la RATT e inca vacanta!
#754
Postat 18 septembrie 2013 - 21:01
#755
Postat 18 septembrie 2013 - 23:21
Stim cu totii ca mai toti de la Tion, Opinia Timisaorei, Ora de Timis, Digi24 si etc etc., se insipra de pe aici, de ce nu fac si ceva?
#756
Postat 18 septembrie 2013 - 23:22
#757
Postat 19 septembrie 2013 - 12:46
#758
Postat 19 septembrie 2013 - 13:41

#759
Postat 19 septembrie 2013 - 18:15

#760
Postat 19 septembrie 2013 - 22:03
Si daca s-ar fi reinfiintat linia 3 tramvaie, ea ar fi putut merge cum mergea candva, pana la Gara de Est din Fabric si astfel ar fi acoperit cu prisosinta actuala Linie E7, inclusiv si in aceasta perioada a santierului de la Termal...din cauza capacitatii mai mari de transport per unitate...