ŞTIRI
#502
Postat 15 septembrie 2013 - 20:27
N-am studiat problema, dar erau calatori pe segmentul respectiv (Baritiu-Solventul)?
#504
Postat 15 septembrie 2013 - 21:09
Erau câţiva, majoritatea din Ronaţ. Treceau peste liniile de tren.
#506
Postat 15 septembrie 2013 - 21:26
Si mai 'nainte era 14-le.... 
Dar d-nu Florin zice ca nu-i prevazut nimic de la Baritiu la Solventu'...
Dar d-nu Florin zice ca nu-i prevazut nimic de la Baritiu la Solventu'...
#507
Postat 15 septembrie 2013 - 22:54
In Radfleet si 11 dar si 14 au capatul tot la Baritiu. Nu e nimic modificat, decat pentru 18.
#511
Postat 16 septembrie 2013 - 14:14
Clar... Inca o decizie luatsa cu c****, si pentru asta felicit pe cel care a luat-o!
In fine si la urma urmei, o regie alfata la subordinea Primariei, ar trebui sa serveasca pentru calatori, fie ca o face in pierderi sau nu. Daca este vorba despre primul caz, imi pare rau, dar controlul vine din interior. Dar asta este deja politica...
Am si eu o intrebare: Ce se va face cu cele 2-3 troleibuze ramase libere? Avem linia 13 + infrastructura, tot de autobuze deservita. Asteptam inca ceva?
In fine si la urma urmei, o regie alfata la subordinea Primariei, ar trebui sa serveasca pentru calatori, fie ca o face in pierderi sau nu. Daca este vorba despre primul caz, imi pare rau, dar controlul vine din interior. Dar asta este deja politica...
Am si eu o intrebare: Ce se va face cu cele 2-3 troleibuze ramase libere? Avem linia 13 + infrastructura, tot de autobuze deservita. Asteptam inca ceva?
#512
Postat 16 septembrie 2013 - 17:01
Pai, acum sunt doua si un varf. Nu cred ca erau mai multe nici inainte.
#514
Postat 16 septembrie 2013 - 18:23
Ok. Nu-mi aduceam aminte si in Radfleet nu mai pot vedea planificarea anterioara zilei de azi.
#516
Postat 17 septembrie 2013 - 13:31
Să vă spun ce am auzit ieri, de la agenţia de presă "zvonerul & răspândacul".
Cică, domnul primar Robu intenţionează achiziţionarea în mai multe etape, a noi autobuze şi midi-buze, în intenţia de a înlocui treptat şi definitv reţeaua de tramvaie din oraş. "Sursa" a prins aceste idei, când cu recenta prezentare care a avut loc la garaj. Domnul primar pare să fi renunţat până şi la ideea recondiţionării tramvaielor. Nu că i-aş da dreptate, dar din banii daţi pe refacerea unui singur tramvai, se pot cumpăra două autobuze articulate nou nouţe. Apoi, din vânzarea la fier vechi a şinelor din toată urbea, se pot achiziţiona cel puţin 10-15 autobuze noi.
Glumeam.
Cred că nimeni nu-şi poate închipui Timişoara fără tramvaie. Am ajunge de râsul planetei.
http://exclusivtm.ro...ari-vedere-noi/
Cică, domnul primar Robu intenţionează achiziţionarea în mai multe etape, a noi autobuze şi midi-buze, în intenţia de a înlocui treptat şi definitv reţeaua de tramvaie din oraş. "Sursa" a prins aceste idei, când cu recenta prezentare care a avut loc la garaj. Domnul primar pare să fi renunţat până şi la ideea recondiţionării tramvaielor. Nu că i-aş da dreptate, dar din banii daţi pe refacerea unui singur tramvai, se pot cumpăra două autobuze articulate nou nouţe. Apoi, din vânzarea la fier vechi a şinelor din toată urbea, se pot achiziţiona cel puţin 10-15 autobuze noi.
Glumeam.
Cred că nimeni nu-şi poate închipui Timişoara fără tramvaie. Am ajunge de râsul planetei.
http://exclusivtm.ro...ari-vedere-noi/
#518
Postat 18 septembrie 2013 - 22:38
Linia 22 nu mai revine la varianta prelungită, cea până la sensul de la str. Reşiţa?
#520
Postat 24 septembrie 2013 - 13:49
Francezii, îndemnaţi la TV să adopte câini de la noi: "România lui Ceauşescu arată o cruzime totală"
Articol complet pe: renasterea.ro
Citeaza
[...]Moderatorul francez a anunţat că fundaţia Bardot va trimite în această săptămână un camion la Bucureşti pentru a aduce câini maidanezi. "Dacă vreţi să adoptaţi aceşti câini care vin din Romania, faceţi-o", este îndemnul său.[...]

Ajutor

Acest topic e inchis


















