Bulevardul BEGA ...prea lung si prea lat pentru primaria Timisoara
#521
Postat 11 septembrie 2013 - 12:35
Daca ar fi dupa mine si daca as avea bani, as aduce-o si pe sora lui Miorita de la Orsova pe Bega,...
#522
Postat 12 septembrie 2013 - 11:14




Si spre incantarea celor mici...De mentionat ca ambele personaje erau vi si extraordinar de atragatoare...



...si un salvator dezinteresat al Timisoarei...

...si echipa care se pricepe foarte bine la promisiuni iar la fapte mai putin...Persoana (masculina) cu microfonul in mana este Vice-Consulul Germaniei in Timisoara si care in mod diplomatic si-a exprimat speranta ca intr-o buna zi promisiunile autoritatilor locale vor deveni realitate...

#523
Postat 12 septembrie 2013 - 11:32

E trist ca abia in 2016 ne vom putea bucura de Bega si malurile ei. Mult, mult prea tarziu incepute aceste proiecte.
#524
Postat 14 septembrie 2013 - 22:02
Asupra amandurora s-a intervenit de-a lungul vremii...
Se poate observa suprainaltarea ulterioara a balustradei puntii superioare de pe Miorita, evident din motive de siguranta a pasagerilor...
Spuneam mai sus ca si nava Miorita a avut parte de un incendiu, insa nu unul devastator...
Iata doua articole din presa vremii...
Citeaza
Incendiu în portul Orsova
Sâmbata, 03/29/2003 - 15:45
La bordul navei Miorita, care se afla în reparatii, a izbucnit un incendiu generat de lucrari improprii de sudura. O nava ancorata în portul Orsova a luat foc în seara zilei de 28 martie, în jurul orei 21 si 54 de minute. Pompierii orsoveni s-au deplasat cu doua autospeciale pe strada Cernei numarul 33 din municipiu, la societatea Gulf Trade SA, pentru a stinge incendiul izbucnit la nava de pasageri Miorita, aflata în reparatii.
La sosirea garzii de interventie, ardea capitonajul peretilor de la timona si pupa, cu posibilitati de propagare la o salupa legata de nava, si la pontoanele din vecinatate. Au ars capitonajul navei pe o suprafata de 40 de metri patrati, instalatia electrica si 4 usi de lemn.
De asemenea, în urma incendiului s-a degradat motorul navei si 30 de geamuri. Cauza incendiului o constituie o lucrare de sudura executata fara respectarea normelor de prevenire si stingere a incendiilor. Pompierii au reusit sa stinga incendiul dupa 2 ore, iar valoarea aproximativa a pagubelor rezultate se ridica la 60 de milioane de lei.
Si inca un articol din Gazeta de Sud...probabil o preluare...
Citeaza
Nava Miorita a luat foc in Portul Orsova
O nava de pasageri ancorata in Portul Orsova a luat foc vineri seara. Vasul Miorita era in reparatii capitale si la bordul sau se executau lucrari de sudura, care au dus la izbucnirea incendiului. Marinarii aflati pe nava au anuntat Grupul de pompieri din Orsova, care s-a deplasat cu doua autospeciale, pe strada Cernei, la societatea GOLF TRADE SA. „La sosirea garzii de interventie, ardea capitonajul peretilor de la timona si pupa, cu posibilitati de propagare la o salupa legata de nava si la pontoanele din vecinatate. Au ars capitonajul navei, pe o suprafata de 40 de metri patrati, instalatia electrica si patru usi de lemn. In urma incendiului, s-au degradat motorul navei si 30 de geamuri. Cauza incendiului o constituie o lucrare de sudura, executata fara respectarea normelor de prevenire si stingere a incendiilor“, a spus Liviu Boruga, purtatorul de cuvint al Grupului de pompieri „Drobeta“. Incendiul a fost stins in aproximativ doua ore. Valoarea pagubelor se ridica la 60 de milioane de lei. lucrare de sudura, executata fara respectarea normelor de prevenire si stingere a incendiilor“, a spus Liviu Boruga, purtatorul de cuvint al Grupului de pompieri „Drobeta“. Incendiul a fost stins in aproximativ doua ore. Valoarea pagubelor se ridica la 60 de milioane de lei.
Eu am gasit Nava Miorita ancorata in Portul Orsova, in dreptul Parcului Ion Dragalina...si se pare ca sta nemiscata de multa vreme. Pacat de ea,...
Iata si cateva imagini....






#525
Postat 15 septembrie 2013 - 11:14


Se pot observa si cele doua Marine create pentru adapostirea ambarcatiunilor private dar care sunt complet goale. De fapt sunt niste imitatii de marine, avand cheurile in plan inclinat ceea ce face greoaie acostarea....
Insa faptul ca marinele sunt complet goale denota saracia noastra in general si lipsa unei culturi a navigarii de placere, din pacate...Parerea mea!...
In alte parti ale Europei, asemenea marine sunt ticsite de ambarcatiuni mici si medii ca marime...
Si doua imagini cu cealalta nava ancorata in apropiere, Nava Flamingo care este considerabil mai mare decat Miorita dar care se pare ca asteapta si ea vremuri mai bune...


#526
Postat 15 septembrie 2013 - 23:42
Citeaza
E cam dificil la Orsova cu un lac la care nivelul poate sa varieze foarte mult (ma rog, nivelul scade in situatii exceptionale).
#527
Postat 16 septembrie 2013 - 17:40
Am ramas uimit cand am vazut atatea constructii noi la 1 m de Dunare. Se pot vedea si in filmuletele postate. Iar explicatia primita a fost cea de mai sus si este foarte logic sa fie asa...
Deci, lipsa (aproape) totala a ambarcatiunilor din Golful Cerna se traduce prin saracia oamenilor din zona, din lipsa locurilor de munca si a veniturilor foarte mici a celor care totusi au un loc de munca...
Dar iata si cateva imagini cu Nava Miorita vazuta de pe apa...



PS Imi cer scuze lui Playboy pentru mutarea postarilor sale in Cafeneaua Forumului...fiind departe de subiectul acestui topic...si lui Raoul94 pentru stergerea postarii sale care era in legatura directa cu ceea ce postase Playboy...
Pana si Nava Miorita este oarecum

#529
Postat 17 septembrie 2013 - 16:57
Citeaza
...

tion
#530
Postat 20 octombrie 2013 - 02:40
In acest mesaj, am postat imagini realizate in timpul crozierei cu Bega Boat Tours organizate in luna mai 2012 de catre d-l mile pe Bega.
Zilele acestea a aparut un articol de presa pe debanat.ro despre Pasmatex, unde a fost preluata imaginea aceasta (intre timp am pus watermark):

I-am cerut autoarei articolului sa precizeze sursa fotografiei (ratt.ro/forum), iar dansa a scris peundemerg.ro, caci la cautarea pe google, rezultatul asta aparea mai in fata.
#532
Postat 29 noiembrie 2013 - 20:45

#533
Postat 29 noiembrie 2013 - 22:20
MHN, la 20 octombrie 2013 - 02:40, a spus:
In acest mesaj, am postat imagini realizate in timpul crozierei cu Bega Boat Tours organizate in luna mai 2012 de catre d-l mile pe Bega.
Zilele acestea a aparut un articol de presa pe debanat.ro despre Pasmatex, unde a fost preluata imaginea aceasta (intre timp am pus watermark):

I-am cerut autoarei articolului sa precizeze sursa fotografiei (ratt.ro/forum), iar dansa a scris peundemerg.ro, caci la cautarea pe google, rezultatul asta aparea mai in fata.
Cu ajutorul lui images.google.ro se poate gasi imediat cine fura imagini.
#534
Postat 30 noiembrie 2013 - 10:06

Cum anume?
*****
Pun si pe acest thread articolul postat de catre colegul Andy: planuri pentru poduri noi pe Bega, pentru reabilitarea si largirea unora dintre cele existente, precum si pentru corelarea denumirii podurilor cu bulevardele ce le traverseaza:
Andy, la 28 noiembrie 2013 - 21:15, a spus:
Citeaza
Nu există destule poduri peste Bega, iar în următorii ani vom construi câteva, probabil că patru, la Solventul, Jiul și Bobâlna cu prioritate și este posibil să mai facem încă unul în vecinătatea Podului Decebal. Dar prioritare sunt primele trei. Asta e o problemă, că nu avem destule poduri. Pe de altă parte, nici cele pe care le avem nu sunt corespunzătoare, nu au patru benzi de circulație. Vrem să reabilităm podurile și cu această ocazie să le și lărgim. Tocmai am semnat astăzi (n.r. – joi) documentația pentru tema de proiectare, pentru Podul Ștefan cel Mare, care este situat între bd. Dragalina și gară, apoi pentru Podul Eroilor, din cartierul Iosefin și pentru reabilitarea Podului Muncii din zona Iuliu Maniu. Michelangelo rămâne așa cum a fost făcut acum, urmează să se monteze și parapeții pentru că la Podul Michelangelo lucrările sunt finalizate, s-a turnat inclusiv betonul, într-o zi când vremea va fi prielnică se va pune hidroizolația și apoi va fi turnat asfaltul. Oricum, se va putea circula peste el chiar dacă nu realizăm hidroizolația, a declarat, joi, primarul Nicolae Robu.
Deocamdată, primarul nu poate preciza cât vor costa lucrările la poduri.
Sumele nu le știm, deocamdată se lucrează la tema de proiectare. În cursul anului 2014, când vom avea toate datele cunoscute, vom lansa licitația pentru studiile de fezabilitate și proiectele tehnice, apoi, în mod eșalonat, vom trece și la execuție pentru că nu putem să abordăm totul deodată. În această fază, noi spunem ce vrem și specialiștii ne spun ce putem să facem. Cele trei poduri sunt ieșite din garanție și ca toate podurile noastre sunt ieșite din garanție și se impun aceste lucrările de reabilitare. În ceea ce privește denumirile lor, cred că dacă am întreba timișorenii cum se numesc diversele poduri, cred că foarte puțini ar știi. Nu știu de ce, nu există nicio asociere între numele unui pod și bulevardul care îl traversează. Nu este normal dacă ai, de exemplu, un bulevard Mihai Viteazu și unul Andrei Șaguna, podul Andrei Șaguna să fie în cu totul altă parte și Podul Mihai Viteazu la fel. Pentru cele mai multe va trebui să ne gândim la denumiri mai adecvate. Părerea mea este că cel mai bine ar fi ca podurile să primească numele bulevardelor pe care le traversează, a mai spus Robu.
ora de timiş.ro
#535
Postat 30 noiembrie 2013 - 21:40
1) Lipsa spatiului suficient pentru un cap de pod pe malul nordic.
2) Ar fi cam prea aproape de Podul Traian.
3) N-ar duce spre o cale rutiera care ar putea prelua traficul de pe pod, ci spre niste stradute relativ inguste. In acest moment avem doar cate o banda de circulatie pe stradutele respective si asta in sens unic...
Aprecierea asta o fac in lipsa unui proiect...

#536
Postat 01 decembrie 2013 - 01:08
MHN, la 30 noiembrie 2013 - 10:06, a spus:

Cum anume?
Deschizi pagina images.google.ro si acolo poti sa tragi cu mouse-ul o imagine de pe alta fereastra, sau inserezi adresa URL a imaginii sau sa incarci o imagine salvata pe computer.
Asa am gasit ca acel tramvai cu cai postat pe un panou din Timisoara era din defapt din Bucuresti.
#539
Postat 05 ianuarie 2014 - 16:35
Citeaza
“Proiectul de reabilitare al malurilor Begăi a început în 2013, deja multe dintre trotuare şi dintre pistele de biciclete sunt conturate sau realizate, multe dintre amenajările grosiere de pe maluri în Zona Uzinei de Apă, dar şi în Zona Podului Modoş sunt realizate. Fundaţiile multor staţii de ambarcaţiuni sunt deja create. Urmează ca 2014 să fie unul plin din punct de vedere al acestui proiect foarte, foarte important pentru Timişoara pentru că este primul proiect care pune cu adevărat în valoare Bega, în Timişoara, pe de-o parte ca infrastructură a malurilor şi asta însemnând piste de biciclete continue de la un capăt la altul al Timişoarei, pe malurile Begăi, de asemenea, trotuare, spaţii verzi suplimentare locuri de joacă, plaje şi locuri pentru petrecerea timpului liber” a spus Diaconu în cadrul unei emisiuni.
Viceprimarul a dezvăluit faptul că pe parcursul anului 2014, va fi finalizat acest proiect, odată cu aducerea vaporaşelor ce vor intra în “depoul” Regiei Autonome de Transport Timişoara. “Poate cel mai important lucru îl reprezintă transportul în comun pe Bega, după finalizarea acestui proiect, cu nouă staţii de ambarcaţiuni. Acestea vor fi achiziţionate în cursul anului 2014. Un vis care redevine realitate pentru Timişoara, în condiţiile în care canalul bega a însemnat în trecut nu doar un coridor verde pentru oraş, dar şi unul de transport” a mai adăugat Diaconu.