STP Timișoara Forum: troleibuzele 12, 13, 16, 17 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (3 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

troleibuzele 12, 13, 16, 17

#21 Useril este offline   garcon 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 552
  • Inregistrat: 28 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 noiembrie 2008 - 21:45

Vezi postareamile, la Nov 24 2008, 15:28, a spus:

toate acestea au durat pana prin 75-77 (nu stiu exact ) cand s-a infiintat linia 8 de tramvai de la Gara de Nord la AEM,aceasta preluand calatorii pe relatia Gara - Balcescu (Lahovari) pe un traseu mult mai scurt...acesta a fost momentul care a dus incet dar sigur la diparitia liniei 12 (fosta 2)...


Interesanta informatie! Nu crezusem ca lipsa de atractivitate incontestabila a lui 12 isi are originea in introducerea liniei 8 tramvai. Dar e o relatie cauza-efect absolut plauzibila.
0

#22 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 ianuarie 2009 - 17:23

Si eu sunt de acord cu faptul ca linia 12 nu mai este rentabila.Ruta este pre scurta si este acoperita in proportie de 80% de alte mijloace de transport.Poate daca s-ar reconfigura traseul... dar in forma actuala nu este deloc motivata.
0

#23 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 13 ianuarie 2009 - 17:51

pai in acest caz,trloeibuzul 11,ar putea deveni 12,bineinteles dupa ce se dezobisnuieste lumea de linia 12 si uita de ea <_<
0

#24 Useril este offline   qew 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 ianuarie 2009 - 22:36

ce sa uite lumea e linia 12, lumea a uitat deja de ea :blink:
0

#25 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 27 ianuarie 2009 - 20:51

Mai bine ar scoate varfurile si in loc s-ar introduce cate un tren, la fiecare linie, astfel cateva vehicule ar ramane pentru 17. Asta ar necesa schimbarea tuturor graficelor la toate liniile.
Ce folos sunt varfurile daca intre trenurile cu varf lipsa intre tot acelasi interval e ca si in afara orelor de varf.
Cel mai bine introducere a inca unui troleibuz si va fi acelasi interval intre toate vehiculele:
De ex.:

Starea din prezent: Linia X se face intr-o ora. Sunt 6 troleibuze pe aceasta linie. (interval de 10 min). La orele de varf sunt introduse 2 varfuri. Unde sunt varfurile este interval de 5 min., unde nu, 10 min.

Ideea propusa de mine: pe linia X care se face in 60 min sa fie 7 troleibuze (sau 8 daca este necesar) si astfel avem interval de 8-9 min . Deci mai putin intervalul in orele de varf fata de situatia de mai sus unde erau 10 min.
Dimineata tura se face in mai putin de 60 min (cum e in realitate la majoritatea liniilor) si astfel intervalul iarasi scade.
Troleibuzul/ele folosite in plus poate sa circule doar de la 6 la 18. Ca dupa ora 19 nu este necesar multe vehicule. (asa cum e si in realitate)
0

#26 Useril este offline   Silviu Sintea 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 02 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Medias

Postat 07 februarie 2009 - 20:21

In sedinta Comisiei de circulatie din 5 februarie a.c. s-a aprobat introducerea retelei de troleibuz pe str. Lidia.
Ce linie va fi prelungita?
0

#27 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 februarie 2009 - 08:02

Se vor uni capetele liniei 15 si 16, respectiv va fi ceva sinonim ca la tramvaiele 1 si 2 de la p-ta Traian catre Padurea Verde.
0

#28 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 februarie 2009 - 09:05

Sunt doar cateva sute de metri intre capetele celor doua linii care urmeaza sa fie unite.
0

#29 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 08 februarie 2009 - 11:34

Si atunci linia 15 va deveni linia 16 sau invers???? :rad_masa:
0

#30 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 februarie 2009 - 11:53

Pe un sens de mers va fi 16, iar pe celalalt sens de mers vor fi 15 si 19.
0

#31 Useril este offline   Silviu Sintea 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 02 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Medias

Postat 13 februarie 2009 - 22:23

Asa sa fie?

In platforma electorala a primarului Ciuhandu apar si doua chestii distincte:
-unire Prezan-Sudului (15, 19 cu 16
-introducere troleibuz pe str. Lidia
0

#32 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 februarie 2009 - 22:49

Uneori nici primarul nostru nu se exprima foarte clar, nu poate sa fie vorba de altceva decat despre cele scrise mai sus. Aceasta unire a capetelor liniilor 15 si 16 a fost anuntata inca de pe timpul primarului Oancea in mandatul `92 - 96, la fel ca si largirea la 4 benzi a strazii Lidia si se pare ca abia acum se va realiza si una si cealalta...mai aduc aici o explicatie...strada Lidia este denumirea veche si s-a impartit (strada) in doua jumatati, prima jumatate, intre Brancoveanu si C. Girocului se numeste Maresal Averescu iar cealalta jumatate se numeste Maresal Constantin Prezan, asta in cazul in care n-ati stiut pana acum...

Aceasta postare a fost editata de mile: 13 februarie 2009 - 22:49

0

#33 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 13 februarie 2009 - 22:57

dar tot lidia ramane.nu inteleg de ce la calea girocului au redenumit-o calea martirilor,cand era clar la giroc calea girocului,la sag cale asagului si altele.
0

#34 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 februarie 2009 - 23:14

Vezi postareaalecs, la 13 Feb 2009, 22:57, a spus:

dar tot lidia ramane.nu inteleg de ce la calea girocului au redenumit-o calea martirilor,cand era clar la giroc calea girocului,la sag cale asagului si altele.



Calea Girocului au redenumit-o Calea Martirilor pentru ca acum aproape douazeci de ani acolo au murit multi oameni, in fata Postei au fost baricadate vreo cinci tancuri care au venit dinspre Giroc si se indreptau spre centru unde n-au mai ajuns si au fost baricadate tocmai cu firobuze articulate de pe linia 15, si toate astea pentru ca tu si nu numai tu sa poti sa-ti dai cu parerea pe forumuri si nu numai, cu alte cuvinte s-a obtinut libertatea de exprimare, ceea ce nu-i putin lucru...
Iar Lidia ramane Lidia numai intre noi, oficial nu mai este Lidia de mult...cei care locuiesc pe fosta Lidia in momentul cand isi schimba actele personale, automat li se fac pe noua denumire....Atentie, nu sustin aceste schimbari de nume de strazi, doar am incercat sa-ti explic cum stau lucrurile din punctul meu de vedere...
0

#35 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 14 februarie 2009 - 00:08

Eu parca stiam ca tancurile pot trece de absolut orice. Cum se face ca tocmai niste troleibuze au reusit sa le blocheze? Pai sa le dam aceasta idee si baietilor din IRAK atunci :blush:
0

#36 Useril este offline   Silviu Sintea 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 02 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Medias

Postat 14 februarie 2009 - 09:31

Incerc sa inteleg.
Daca tot am vorbit de primar iata ce se spune:


" Vor fi extinse liniile de troleibuz 15 şi 19, prin unirea acestora de pe str. Mareşal C-tin Prezan cu linia 16 troleibuz de pe Bd. Sudului.
Va fi înfiinţată o nouă linie de troleibuz, pe strada Lidia.
Va fi înfiinţat al doilea sens de circulaţie linie troleibuz pe Bd. Vasile Pârvan.
Se va extinde reţeaua de contact pe linia de circulaţie 13.
Vor fi efectuate lucrări de extindere a reţelei troleibuze, a substaţiilor de redresare şi a reţelei de alimentare."

Ce e cu sensul de pe V. Parvan? Si unde sa prelungeasca linia 13?

Am o intrebare pt. dl. Florin sau cine stie: care este parcul MAXIM (deci ore de varf) al vehiculelor (autobuze si troleibuze) de pe traseele de troleibuze? Traseele 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19. Intreb ca sa aflu cate troleibuze ar fi necesare, fata de cele existente, pt. a asigura o deservire completa cu troleibuze a traseelor acestora.

Traseul 12 inteleg ca-i suspendat datorita unor lucrari la infrastructura!?

Aceasta postare a fost editata de Silviu Sintea: 14 februarie 2009 - 09:32

0

#37 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 februarie 2009 - 09:47

Linia 12 s-a desfintat complet (momnetan), si o parte din traseul lui fiind deservit de linia 43 (autobuz).
Linia 13 este deservita de autobuze(la fel ca si linia 17) ,din lipsa de troleibuze. Primarul vorbea de prelungirea linilor de contact, de la piata din mehala, pana la acel nou pasaj peste calea ferata, unde intoarce momentan 13-le.
Eu am mai auzit si de faptul ca s-ar dori prelungirea liniei 14 pana la Dumbravita. Se poate confirma? :blush:
0

#38 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 februarie 2009 - 13:53

Tot nu inteleg faptul cu unirea celor doua linii...Daca se unesc atunci o linie ar fi in plus.Ma refer la 15 si 16 ca au acelasi punct de intoarcere la Posta Mare.Prin urmare doua linii care circula pe acelasi traseu,ar fi inutile.Poate cineva sa ma lamureasca<eventual sa posteze o harta??
0

#39 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 februarie 2009 - 15:15

Ar fi in genul in care este 1 cu2 , de la Traian. Adica 15 vine de la Posta, (ca si pana acuma) ,dar in loc sa intoarca unde intoarce acuma, o ia pe traseul lui 16 ,prin fata Judeteanului, si asa mai departe, iar 16 fix invers.


P.S cei cu rosu ar fi traseul lui 15 ,iar pe sens invers cel al lui 16.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1615.JPG (1.21MB)
    Number of downloads: 109

0

#40 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 februarie 2009 - 16:55

Vezi postareaGeorge1000, la 14 Feb 2009, 00:08, a spus:

Eu parca stiam ca tancurile pot trece de absolut orice. Cum se face ca tocmai niste troleibuze au reusit sa le blocheze? Pai sa le dam aceasta idee si baietilor din IRAK atunci :blush:


Intr-adevar, tancurile pot trece prin orice, dar atunci nefiind situatie de razboi, tanchistii respectivi au evitat sa distruga firobuzele pe care la urma urmei si ei le foloseau fiind si ei "timisoreni" in timpul liber, dar dupa aia au luat-o pe "cocoasa" de la "revolutionari", deci in acest caz bravo lor ca n-au executat ordinul militar primit...si din pacate au ramas niste anonimi, pe care eu ii consider acum eroi pentru ca n-au executat ordinul primit...
0

Arata acest topic


  • (3 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi