STP Timișoara Forum: Istoria noastra (comentarii si discutii) - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (38 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Istoria noastra (comentarii si discutii)

#641 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 august 2013 - 09:40

Nu inteleg, care-i ideea cu aceasta poza?
0

#642 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 20 august 2013 - 11:11

Poza ii bine venita ca doar ii vorba de Timis 2, insa trebuie postata in topicul Craiova.
Nu cred ca este vreo problema in acest sens...
0

#643 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2013 - 13:25

Mile... Ce sa-i faci daca unii sunt batuti in cap...

E o poza veche, faina - cu un tramvai construit in Timisoara. Am pus-o aici pentru ca ma gandeam ca o sa vada mai multi pe topicul acesta. Dar in fine, ma las pagubas.
0

#644 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 august 2013 - 14:47

Nu a spus nimeni ca poza nu e buna, interesanta, etc. Am remarcat doar ca nu e de la noi din oras.
0

#645 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2013 - 17:07

Si nici eu nu am spus nimic despre tine, Florin. Atata caz fac unii pentru o poza - E ultima oara cand mai postez poze de genul pe forum, nu ma mai bag in topicele in care nu am ce cauta. End of discussion si imi cer scuze daca am jignit pe cineva ;).
0

#646 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 august 2013 - 18:16

Ma surprinde reactia ta, nu se preteaza unui Membru VIP cu experienta. :(
Ca o recomandare, in loc sa te superi, mai bine ai face un topic separat dedicat pentru asta (ceva de genul "Tramvaie fabricate in Timisoara, care au circulat in alte orase").
Poza este binevenita pentru forum, dar nu se potriveste pe acest topic.
0

#647 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 02 septembrie 2013 - 12:22

Chiar si astazi mai exista locul capatului liniei 1 la Hidrocentrala (Plaja), azi Uzina de Apa. Au ramas si cele doua platforme, fiind linie dubla la capat.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  Plaja.JPG (86.01K)
    Number of downloads: 119

1

#648 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 septembrie 2013 - 15:13

Ha, ha,...acum doi-trei ani cand am umblat pe acolo, nu mi-a trecut prin cap sa "studiez" un pic terenul la nivelul solului... :Facepalm_emote_gif: ...


Oricum, macazul de deviere si sinele de-alungul malului le-am prins live...undeva in jurul anului 1970...


Parerea mea (poate am mai expus-o pe forum) este ca aceasta linie trebuia continuata pana in Plopi si nu anulata. Era mai natural sa se intample asa decat sa se faca o "bucla" (circuit) pe la Spitalul Victor Babes, iar cealalta linie de la Gara de Est-UMT trebuia sa aibe capatul la MSB-ZOO cu posibilitati de prelungire catre Giarmata-Vii daca era cazul candva...


Daca veti urmari topicul Istoria traseelor de tramvai, deschis si redactat de Visor( :respekt: ), veti constata ca liniile de tramvai au fost mereu extinse radial, exceptia de la aceasta regula fiind linia 6...iar in perioada comunista, neexistand un plan de dezvoltare in perspectiva, liniile au fost extinse oarecum la intamplare, dupa necesitatile de moment sau de perioada...
2

#649 Useril este offline   qew 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 septembrie 2013 - 13:50

Am si eu o observatie despre istoria traseelor de tramvaie . Imi amintesc foarte clar(si stiu sigur) cum prin anii 2001-2002 a fost un moment cand tramvaiul 8 avea urmatorul traseu : Aem-Drubeta-Balcescu-Pta Maria-Gara de Nord . Acest traseu nu stiu exact cat a fost asa , maxim 3 luni, dar stiu sigur ca a existat .
0

#650 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 03 septembrie 2013 - 17:29

O sa ma uit sa vad cand si unde s-ar incadra. :) Traseul ar fi fost cand portiunea Banatim - Cluj - Balcescu era in constructie, dar nu si portiunea Drubeta - Balcescu.

Toata perioada 1999 - 2006 cu lucrari, devieri de trasee am luat-o de pe arhiva ziarului Agenda.
Prin anii aceia eram copil, intotdeauna saptamanal, la mine in casa se cumpara Agenda. Eu cautam doar articulele despre RATT, fiind multe schimbari de trasee atunci, ca sa fiu up-to-date cu traseele. Doar ca nu mi le-am notat niciunde. Nu m-am gandit la asta.
Dar odata ce mi-am pus internet la PC si am descoperit ca Agenda are propria pagina web, in plus are si arhiva ziarelor exact din perioada 1999 - 2006. Cateva zile am cautat in Arhiva ore in sir pe fiecare publicatie saptamanala notand modificarile traseelor RATT, avand astfel si data exacta. Altfel intreaga perioada a traseelor in timpul lucrarilor de infrastructura era "blank". Alte surse nu sunt, iar din amintiri nu poti pune cap-la-cap exact.
1

#651 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 septembrie 2013 - 20:21

Evolutie sigle, varianta noua si 3D:

Imagine postata
4

#652 Useril este offline   qew 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 septembrie 2013 - 22:40

Vezi postareaVisor, la 03 septembrie 2013 - 17:29, a spus:

O sa ma uit sa vad cand si unde s-ar incadra. :) Traseul ar fi fost cand portiunea Banatim - Cluj - Balcescu era in constructie, dar nu si portiunea Drubeta - Balcescu.

Toata perioada 1999 - 2006 cu lucrari, devieri de trasee am luat-o de pe arhiva ziarului Agenda.
Prin anii aceia eram copil, intotdeauna saptamanal, la mine in casa se cumpara Agenda. Eu cautam doar articulele despre RATT, fiind multe schimbari de trasee atunci, ca sa fiu up-to-date cu traseele. Doar ca nu mi le-am notat niciunde. Nu m-am gandit la asta.
Dar odata ce mi-am pus internet la PC si am descoperit ca Agenda are propria pagina web, in plus are si arhiva ziarelor exact din perioada 1999 - 2006. Cateva zile am cautat in Arhiva ore in sir pe fiecare publicatie saptamanala notand modificarile traseelor RATT, avand astfel si data exacta. Altfel intreaga perioada a traseelor in timpul lucrarilor de infrastructura era "blank". Alte surse nu sunt, iar din amintiri nu poti pune cap-la-cap exact.


Daca ma gandesc bine , prin octombrie 2001 am circulat cu aceasta linie , copil fiind . Stiu acest lucru fiindca stiu sigur ca am mers cu tramvaiul la gara utilizand luand tramvaiul la Salcamilor. Si cum stiu sigur unde mergeam si anume la Salonul Auto de la Bucuresti , si cum stiu ca am mers doar in clasa a-2a la acest salon si cu ajutorul acestei calatorii prin amintiriile copilariei am aflat si data aproximativa cand a circulat :D .
0

#653 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 18 septembrie 2013 - 17:52

Super ca ti-ai amintit asa detaliu important! Mersi!
0

#654 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 21 septembrie 2013 - 03:30

Ultima poza unde e facuta?
0

#655 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 septembrie 2013 - 17:53

La AEM.
0

#656 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

  Postat 21 septembrie 2013 - 18:02

Exact, si numele pozei specifica statia: Electrotimis, L4.

Deoarece tramvaiele gemene seria F au nr. consecutive nu am mai lasat pozele in dubluri, fiind si posturi consecutive, datorita numerelor consecutive, astfel in fiecare post am lasat doar pozele cu tramvaiul care se vede "mai aproape" corespunzator numarului/postului.
De ex: cuplul 111-112. In postul vagonului nr. 111 au ramas pozele in care se vede "mai aproape" vagonul nr. 111 (chiar daca apare si nr. 112), idem pt. 112.
0

#657 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 21 septembrie 2013 - 18:05

Vezi postareaVisor, la 21 iulie 2013 - 20:00, a spus:

Ce fire de troleibuz apare in poza, in apropiere de P-ta Traian!?!

Atasament Seite 2.JPG=>Foto: Hans Lehnhart - 1973


Fals alarm! Nu sunt fire de troleibuz. Sunt acele cabluri care sustineau lampile stradale, cum se gasesc si prin centru. Pentru sustinerea lor au putut folosi chiar elemente de prindere a firelor de troleibuz, ceea ce m-a pus pe jar. :)
0

#658 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 29 septembrie 2013 - 18:55

Stie cineva la ce firma mergea linia ferata industriala, in partea stanga, din poza de mai jos?

http://i1307.photobu...b3.jpg~original

Mergea spre o hala, care se afla la intersectia Bd. Eroilor de la Tisa cu str. Nicolint. Ce depozit / firma s-a aflat acolo?
Aceeasi vedere, din satelit:
Fisier atasat  siding.JPG (71.52K)
Number of downloads: 104Fisier atasat  siding-1.JPG (73.83K)
Number of downloads: 91
0

#659 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 septembrie 2013 - 21:00

Pai nu mergea spre fabrica de bere?
0

#660 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 septembrie 2013 - 21:01

El zice de devierea care intra in hala...
0

Arata acest topic


  • (38 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi