STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#981 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 28 august 2013 - 16:24

Cateva galerii incredibile ale unui singur fotograf, cu trenuri din Romania majoritatea anilor '80 si '90.

1 - Linkul meu
2 - Linkul meu
3 - Linkul meu
4 - Linkul meu
5 - Linkul meu

Si probabil cea mai mica placa turnanta din lume:
Linkul meu
4

#982 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 august 2013 - 16:46

Foarte faine! :coolspeak:
0

#983 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 28 august 2013 - 20:51

Din linkul 3 am luat peze cu EC 036 EA 219 si 564 sa le arat mecanicilor acestia fiind foarte incantati au dorit sa punem o poza veche in postul de conducere a fiecarei locomotive dar sefii nu au alocat bani si noi nu am dorit sa platim pentru ca cei din depoul Bucuresti Calatori sau Bucuresti Basarab furau imaginile fara resentimente.
0

#984 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 30 august 2013 - 11:30

Cum se face ca tot timpul cei de la Bucuresti fura ?
0

#985 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 august 2013 - 11:51

Vezi postareaVisor, la 28 august 2013 - 16:24, a spus:

Cateva galerii incredibile ale unui singur fotograf, cu trenuri din Romania majoritatea anilor '80 si '90.



Felicitari pentru descoperire, ai dat peste o adevarata comoara :coolpics: .

Ce nu as fi dat sa fi avut o camera de filmat atunci...

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 30 august 2013 - 13:55

0

#986 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 30 august 2013 - 14:23

EuroSprinter-ul al operatorului Cargo Trans Vagon intra la linia 2 a Statiei CF Craiova, 26.07.2013




IR 402-1 Bucuresti Nord - Chisinau (Prietenia) cu EA1 836, 31.07.2013




R 7045 Bucuresti Nord - Urziceni via Mogosoaia cu DHE 337 (fosta masina de Timisoara), 31.07.2013


1

#987 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 30 august 2013 - 14:23

R 8123 Bucuresti Nord - Slobozia Veche via Urziceni cu 060-DA-1115, 02.08.2013




Manevra in Statia CF Kitila cu locomotive ale operatorilor VTR & Constantin Grup, 28.08.2013




Manevra in Statia CF Kitila cu locomotive ale operatorului CTV, 28.08.2013




Tren de marfa al operatorului VTR operat de CTV pleaca in directia Sabareni, 28.08.2013


1

#988 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 01 septembrie 2013 - 19:10

Regio 9575 soseste in Timisoara Nord de la Caransebes urmand sa plece mai departe la Arad ca Regio 2605 :

Imagine postata
Regio train by Vlad0012, on Flickr

Aceasta postare a fost editata de The Legend: 01 septembrie 2013 - 19:11

3

#989 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 03 septembrie 2013 - 12:23

Locomotive moderne in Timisoara Nord :

Imagine atasata: DSCN5391.JPG

Imagine atasata: DSCN5393.JPG

La 34 Km departare doi tineri fac poze in ziua cea mare :

Imagine atasata: DSCN5395.JPG
3

#990 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 03 septembrie 2013 - 16:39

:naughty1:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0078.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0079.JPG

3

#991 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 septembrie 2013 - 17:28

Pozele de mai sus ma fac in sfarsit sa intreb urmatorul lucru, de ce la noi erau trecute doar rotile vazute din profil, adica 2-2-0?
0

#992 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 03 septembrie 2013 - 17:50

Acel 220 reprezinta seria locomotivei :

2 osii alergatoare
2 osii motoare
0 osii purtatoare
0

#993 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 septembrie 2013 - 18:20

Ok am inteles acuma, merci :).
0

#994 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 04 septembrie 2013 - 12:03

Vezi postareaVisor, la 28 august 2013 - 16:24, a spus:

Cateva galerii incredibile ale unui singur fotograf, cu trenuri din Romania majoritatea anilor '80 si '90.

1 - Linkul meu
2 - Linkul meu
3 - Linkul meu
4 - Linkul meu
5 - Linkul meu

Si probabil cea mai mica placa turnanta din lume:
Linkul meu



M-am uitat peste toate pozele, si nu-mi vine sa cred ca la sfarsitul anilor '90 inca aveam locomotive cu aburi care functionau si aveau sarcini zilnice... :coolspeak: Mi se pare pur-si-simplu incredibil...

Pe de alta aprte va pot spune ca tot uimitor este si faptul ca personalele cu cate 11 vagoane + 1 2 de posta, dupa caz, au scazut azi la cate 1,2 maxim 3 vagoane...
0

#995 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 septembrie 2013 - 20:51

Germania si acum are locomotive cu abur functionale folosite la trenuri turistice... si nu e singura tara din Europa...

La noi majoriatea sau taiat la fier vechi, putinele ramase sunt expuse ca exponate statice prin gari, in curtea muzelului Resita sau in curtea depoului Sibiu...

Noroc cu pasionati din alte tari care au venit in perioada comunista si au realizat pozele, de genul, ca macar vedem ce-am avut o data si unde am ajuns acuma...

Locomotivele au fost gandite cand au fost fabricate sa traga atatea vagoane, ca noi tragem 1 - 3 asta e altceva...

Avem multe locomotive cu 6 osi (EA 5100) si mult mai putine cu 4 (EC 3400). EC-ul ar fi o masina buna acum la trenuri avem... dar cum nu sunt destule folosim EA-uri

Cele mai lungi trenuri au ramas sezonierele ce fac legatura intre marile orase si litoral (Mangalia)... Cel de la TM are 13-14 vagoane ...

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 04 septembrie 2013 - 21:04

0

#996 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 septembrie 2013 - 00:22

Chiar daca eram copil tin minte ca prin anii '70 in depou se faceau manevre cu o locomotiva cu abur.

Pe vremuri trenurile obisnuite TM-B aveau 14 vagoane iar la Craiova parca se mai adaugau 2. Anul acesta am calatorit din nou cu trenul TM-B si retur si nu mi-a venit sa cred ce au scurtat trenul.
0

#997 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 septembrie 2013 - 12:36

Bune la noi acuma ar fi niste rame electrice, sau vagoane cu post de comanda la "coada" trenului sa nu se mai faca risipa cu schimbatul locomotivei. Stiu ca se proiectase si construit mai demult o rama electrica si desi am intrebat de 2 ori aici pe forum am uitat din nou cum se numea.
0

#998 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 septembrie 2013 - 19:27

Operatorul Regiotrans are asa ceva. Este vorba de 3 sau 4 vagoane ce formeaza rama RIO. Aceasta are la un capat post de conducere iar la celalat capat se ataseaza locomotiva... (Ambele sunt import 2-nd hand Franta,).

Sistemul se numeste push-pull.



La Timisoara o asfel de rama (4 vagoane) circula cuplata cu o locomotiva LDH care face postul de conducere inutil...(Circula pe Timisoara - Sannicolaul Mare)

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 05 septembrie 2013 - 19:28

3

#999 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 septembrie 2013 - 20:06

Inainte sa existe operatori privati, Romania a produs un automotor asemanator cu malaxa (seria 26 parca) care era foarte bun azi, si o rama electrica al carei serii nu il mai retin. Ambele proiecte au ajuns la fier vechi dupa revolutie. Un automotor seria 26 se poate gasii la triajul Ronat, asta daca nu a fost mutat intre timp, eu vazand-ul cand m-am intors de la Suceava.
Ungaria e un foarte bun exemplu de cum am fi putut avea si noi trenurile si cam cum trebuia gestionata compunerea sau tipul de tren daca numarul de calatori era in scadere.
0

#1000 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 septembrie 2013 - 21:59

In cazul push-pull avem o garnitura ce are un vagon cu post de conducere la capat cu care se poate comanda o locomotiva atasata la celalalt capat. Locomotiva si rama trebuie sa fie compatibile.

Prin parcul CFR avem vagoane de genul asta aduse din Germania. Acest post de comanda a fost dezactivat ulterior din cauza incompatibilitati cu locomotivele actuale. (Practic trebuia o ganitura care sa contina si un cablu de date care sa actioneze locomotiva de la celalat capat. + modificare locomotiva pentru asa ceva)

In Ronat Triaj daca te referi la vagonul ala albastru (bine ce a mai ramas din el), el a fost construit ca remorca pentru o serie de automotoare fabricate la FAUR. Unul din ele (primul fabricat) zace in curtea depoului Timisoara Nord. O poza cu cel de-al doilea si ultim fabricat...

La Electroputere s-a proiectat si construit in ani 70 o rama electrica. 6 exemplare au fost construite, aratau asa aveau o putere de 1870kw si o capacitate totala de transport de 925 calatori (396 locuri). Atingea 120 km /h dupa o acceleratie de ~100 secunde
Ulterior o versiunea inbunatatita a fost realizata ce avea puterea marita la 2720kw. Era vopsita galben-portocaliu. O poza cu ea

Datorita diverselor probleme de fiabiliate au fost retrase si majoritatea casate.

Mai multe detalici aici si aici sa nu fac copy/paste.

In momentul de fata singura rama ce circula in parcul CFR sunt aduse din Franta si incadrate in clasa 58. Seamana destul cu mult cu rama RIO. Ca si compunere e alcatuita dintr-un vagon motor si 2 remorci (sunt si cu 1 - fara vagonul de mijloc) ultima avand si post de conducere. Are un singur motor de tractiune de 860kw parca ce actioneaza doar un boghiu.

Original ele arata ca in poza asta si versiunea modernizata arata asa.
Una din cele modernizate a circulat si pe la Timisoara ca tren Arad - Timisoara - Caransebes - Resita.

Compunerea de locomotiva plus 2 -3 vagoane e paguba totala, sa nu vorbesc pe liniile nelectrificate unde o locomotiva diesel inghite sute de litri de motorina la un drum. Nu-si scoate CFR-ul nici macar costurile cu motorina, dar mai restu...
5

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi