Ungaria - Magyarország - Hungary Budapest - Szeged, Debrecen, Miskolc, Kecskemét, Györ, Pécs
#281
Postat 30 mai 2013 - 08:46
Densitatea reala este mai mare pt ca cei care stau in chirie nu sint inregistrati in statistica. In plus densitatea creste pt ca se construiesc blocuri pe terenurile fostelor fabrici si chiar in loc de case.
#282
Postat 03 iulie 2013 - 13:05
Va mai dura ceva timp pana primul prototip sa ajunga la Miskolc.
In August va fi produs si al 3-lea prototip. Productia in masa a noului model Skoda 26 T va incepe prin Octombrie-Noiembrie dupa ce primeste ultimile aprobari


Cap: 256 locuri din care 56 scaune
Lungime 32.1m
Latime 2.65m
Minap.hu

Number of downloads: 8

Number of downloads: 11

Number of downloads: 13

Number of downloads: 11

Number of downloads: 10

Number of downloads: 10

Number of downloads: 12

Number of downloads: 10
#283
Postat 03 iulie 2013 - 13:08


Adica ma refer stric in raport cu numar locuitori si numar de linii fata de TM, sau chiar si Szeged.
#284
Postat 03 iulie 2013 - 14:06
18 ČKD Tatra KT8D5
18 18 SGP E1(ex Vienna)

Si cand vor sosi toate 31 vor fi impartite 15 pe linia 1, 15 pe linia 2, si 1 pentru scoala, sau 16 pe una din cele 2 lini.
Aceasta postare a fost editata de Vali: 03 iulie 2013 - 14:09
#286
Postat 19 august 2013 - 07:28

Number of downloads: 46

Number of downloads: 47

Number of downloads: 41

Number of downloads: 42

Number of downloads: 43

Number of downloads: 36

Number of downloads: 43

Number of downloads: 39

Number of downloads: 34

Number of downloads: 29

Number of downloads: 21
Sursa: Szeged Cafe
#287
Postat 19 august 2013 - 14:04
Culoarea rosie, si mai ales nuanta din poze, este cea mai vizibila, patrunzatoare, iti sare in ochi,...
Ma intreb de unde au vecinii nostri atatia bani.
Daca pretul este corect, inseamna ca 13 X 800 000 = 10 400 000 euro. Nu-i suma mica pentru un oras ca Szeged-ul...
#288
Postat 20 august 2013 - 00:12
In orice caz respect Szeged!!!
#290
Postat 20 august 2013 - 09:34

Pe baza acestui prototip, pana la sfarsitul anului 2014 se vor fabrica si livra Szegedului in total 13 firobuze.
#291
Postat 20 august 2013 - 17:26


Number of downloads: 1

Number of downloads: 1

Number of downloads: 1

Number of downloads: 1

Number of downloads: 1

Number of downloads: 1
#294
Postat 21 august 2013 - 18:34


#295
Postat 22 august 2013 - 15:54
#296
Postat 04 septembrie 2013 - 21:05
Domnilor, am avut ocazia sa pozez si sa ma plimb cu al doilea metrou subteran din lume.

Mai jos aveti scurta prezentare:
Linia M1 metrou
Pentru aceasta linie construcția a început în 1894. La lucrări au participat 2000 de muncitori și s-au folosit cele mai performante utilaje la vremea respectiva. Astfel, in mai puțin de 2 ani, această primă linie de metrou construită, în întregime, la suprafață (după metoda cut&cover) a fost terminată.
Metroul din Budapesta, al doilea sistem subteran de metrou din lume, după Metroul Londonez, a fost inaugurat de împăratul Franz Joseph, în 2 mai 1896.
Trenul circula pe direcția nord-est - sud-vest, de la strada Andrássy, stația Vörösmarty tér (centru) către City Park, iar stația terminus era Grădina Zoologică (între timp, aceasta a fost prelungita cu o statie până la Mexikoi út). Linia, cu o lungime de 3,7 km, avea 11 stații (9 subterane și 2 terestre), iar la vremea aceea, trenurile se succedau din două în două minute. Putea suporta 35.000 de oameni pe zi ( astăzi 103.000 de oameni călătoresc cu el într-o zi de lucru).
Exterior

Number of downloads: 14

Number of downloads: 15

Number of downloads: 15

Number of downloads: 16

Number of downloads: 16

Number of downloads: 12

Number of downloads: 11

Number of downloads: 11
#297
Postat 04 septembrie 2013 - 21:13

Number of downloads: 9

Number of downloads: 10

Number of downloads: 9

Number of downloads: 12
Interior

Number of downloads: 13

Number of downloads: 11
#298
Postat 04 septembrie 2013 - 21:35
Statiile au ramas si acum dupa vechiul stil din perioada 1890.

Number of downloads: 9

Number of downloads: 11

Number of downloads: 10

Number of downloads: 6

Number of downloads: 8

Number of downloads: 12

Number of downloads: 14

Number of downloads: 13

Number of downloads: 14

Number of downloads: 14

Number of downloads: 18
Chiosc de bilete

Number of downloads: 19
Jonctiunea cu celelalte 2 linii de metrou a facut ca stația Deák Ferenc tér să fie reconstruită complet, dupa un alt stil arhitectural.


Number of downloads: 17

Number of downloads: 14

#299
Postat 04 septembrie 2013 - 21:48
Oare ei de ce nu-si mazgalesc istoria lor precum fac marii nostri artisti in graffiti?...
Daca ti-am stricat Chagall sirul postarilor, imi voi muta postarea mea mai incolo...
#300
Postat 04 septembrie 2013 - 21:54
Maine seara o sa continui cu reportaj despre linia 2 metrou.