STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#121 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 16 august 2013 - 09:42

Care e diferenta intre "modernizat" si "nou" in capul tau? Cand zici "modernizat", nu ti-e clar ca x% din vehiculul vechi se pastreaza? In cazul celui de la Iasi s-a pastrat sasiul (intarit in zona usilor), partial carcasa (capetele taiate, stalpii intariti, acoperisul schimbat pentru a rezista la solicitarea suplimentara generata de echipamentele montate deasupra vagonului) si din boghiuri s-au pastrat ramele, rotile si reductoarele. In rest, e nou totul, nene! Nou, bre! Intelegi? Deci, nu renovat, ca nu s-a spoit la interior si gata. Tractiunea e de ultima generatie, ba fartate. Ce Dumnezeu e asa de greu pentru capetele voastre sa priceapa un lucru atat de simplu? E modernizare, nu vehicul nou, deci evident ca ramane ceva din fostul vehicul. La cel facut la Pascani a ramas minimul care putea ramane din vagonul vechi, nene! Pune mintea la contributie si fa-o sa priceapa! Voi chiar nu puteti sa pricepeti ca nu veti avea in urmatorii 20 de ani parc de tramvaie complet nou? Voi nu vedeti ca vreo doua orase (si urmeaza altul la rand cu aceeasi tampenie) din tara asta s-au inflacarat electoral cu mega ultra tramvaie noi, au cumparat 3 fire de zarzavat si acum storc Germania de ultimele resturi de sh-uri, la disperare? Pricepeti, oamenii lui Dumnezeu, ca RATT va fi nevoita sa-si modernizeze parcul actual de tramvaie daca mai vrea sa existe tramvaiul ca mijloc de transport public in Timisoara!

Rog domnul admin Florin sa lase mesajul acesta asa cum e, pentru ca devine exasperanta imbecilitatea cu care se insista pe teme complet false, desi am explicat de nenumarate ori aici pana si pentru cel mai prost prost de pe lumea asta despre ce e vorba! Altfel, pentru consecventa, sa stearga si prostiile astea care se propaga la nesfarsit cu privire la ideea de modernizare!

Desi unora dintre voi va zvacneste vena gatului de da sa plesneasca atunci cand vedeti ceva legat de Tramclub, pun, totusi, pentru ceilalti, care sunt interesati de subiect si nu-si pierd vremea cu razboaie inventate de cseh si altii ca el, un link spre dragul "meu" forum, unde am prezentat in detaliu tramvaiul. Si chiar recomand vizitarea sa periodica, pentru ca, pe masura ce va fi posibil, voi mai prezenta cate ceva din etapele prin care a trecut in cursul modernizarii. Asadar:

http://tramclub.org/...pic.php?t=15691

Parcurgeti toate paginile subiectului!

Imi pare rau, dar ca moderator nu am putut lasa postarea asa cum era.

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 16 august 2013 - 12:27

0

#122 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 16 august 2013 - 10:36

Asta numesc eu reactie vehementa! In primul rand n-am atacat pe nimeni si nici n-am intentia sa o fac. Dar intrebarea mea e cat se poate de simpla: Daca tot zici ca tramvaiul e 99% nou de ce n-au construit unul complet nou? Or fi fost GT-urile tramvaie bune, insa cu timpul materialul oboseste si cedeaza. Deci poti investi in ceva ce mai rezista 10-15 ani sau poti cumpara ceva ce tine 40 de ani.
0

#123 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 16 august 2013 - 11:14

Zau ca esti durere. Tu ai macar o vaga idee ce inseamna sa proiectezi, sa realizezi si sa omologhezi o structura complet noua? Stii cam ce costuri implica tot ce e legat de aceasta structura pana la a ajunge sa ruleze pe sine? Tu stii ca exista legi si standarde care se respecta atunci cand se realizeaza vehicule feroviare noi sau se modernizeaza altele existente? Ia matale si citeste legislatia privind omologarea vehiculelor feroviare si vezi ce prevede cand e vorba de modernizari, dupa care poate iti raspunzi si cu privire la starea sasiului si a caroseriei. Tu te intrebi vreodata de ce peste tot in lumea asta se modernizeaza tramvaie si vagoane de cale ferata, in loc sa se inlocuiasca in prostie cu vehicule noi? Se achizitioneaza si vehicule noi, insa ritmul este cu totul altul fata de cel al modernizarilor, evident din ce motive.

Voi veniti cu afirmatii aberante scornite de mintea voastra fara sa cititi ceva in prealabil (legislatie, standarde, documentatie tehnica, etc.), aruncati cu rahat in dreapta si-n stanga si dupa aia va simtiti atacati cand cineva va zice ca lumea gandurilor voastre nu are legatura cu realitatea. Mai nasol e ca insistati cu aceste afirmatii. Nu e posibil sa tot asteptati sa piarda cineva vremea pentru a va da mura-n gura cu copy-paste extrase din legi, standarde si alte documente pe care singuri ar trebui sa le accesati inainte de a va lansa in discutii. Altfel, veniti fix ca nea consilierul ala de ziceam in urma cu vreo luna ca e prost sadea (iar csehul, fara sa aiba habar despre ce vorbeste, dar oricand dispus sa mai faca un ham-ham, guita la mine ca ma iau de sarmanul om si zic ca toti sunt prosti - da, toti cei care abereaza sunt prosti, iar articolul ala era plin de aberatii care sunt luate de bune de mase, care se panicheaza) si va exprimati indignarea ca tramvaiul e "produs feroviar critic" "omologat tehnic in faza preliminara" "in clasa de risc 1A", mestecand cuvinte care in mintea unui necunoscator suna crancen, dar facand specialistii sa se tavaleasca pe jos de ras vazand sau auzind cum cineva se umple de penibil din necunoastere si din prostie (ca numai prostie se cheama atunci cand insisti sa discuti pe un domeniu pe care nu-l cunosti din nici o perspectiva si nici nu pui capul la contributie pentru a te informa). Dumnezeule Mare! Ia ca punct de pornire in demersul tau site-ul AFER, si de acolo mergi din lege in lege si informeaza-te!

Tu chiar ai impresia ca tramvaiul ala modernizat la Pascani a fost facut in manufactura din curtea din spatele casei, dupa care a fost pus pe sine sa ruleze de capul lui?! Uau, deci asa ceva...

Aceasta postare a fost editata de radub: 16 august 2013 - 11:33

0

#124 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 16 august 2013 - 11:30

Iar daca vrei sa iti faca Remar Pascani sau Lugu Lugu Banat (ca sa te simti confortabil) tramvai nou, foarte bine, iti vor face, dar vei plati pret de tramvai nou, pentru ca altele sunt costurile pentru a realiza asa ceva. Sigur, nu lua ce am spus acum ca atare, pentru ca de la a vrea si pana la a avea o institutie publica are de parcurs niste pasi!
0

#125 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 16 august 2013 - 11:35

Deci tu sustii ca e rentabil sa modernizezi niste cadavre?
0

#126 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 16 august 2013 - 11:47

Si, inca ceva: nu mai mestecati aiurea valorile alea pe care unii sau altii le vehiculeaza ca fiind pretul vagonului modernizat la Pascani! Costul real de fabricatie nu-l veti cunoaste niciodata, pentru ca e apanajul firmei, si este vorba despre un prototip, ale carui costuri de productie difera foarte mult fata de productia de serie din foarte multe motive. Iar pretul de vanzare pentru produse de serie este si el alta mancare de peste.
0

#127 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 16 august 2013 - 11:55

Vezi postareaWegmann, la 16 august 2013 - 11:35, a spus:

Deci tu sustii ca e rentabil sa modernizezi niste cadavre?


Nu eu sustin asta, o arata realitatea. Atat cea feroviara, cat si cea a transportului urban pe sine (fie si daca iei numai orasele Germaniei la rand, iti va fi usor sa observi tiparul). Si cadavre vi se prezinta ochilor vostri, in realitate ati ramane surprinsi sa vedeti cum s-a pastrat in timp structura de rezistenta si chiar tabla de pe aceste vehicule, construite ca lumea. V-am tot zis ca tabla de pe lateralele tramvaiului a fost pastrata in cea mai mare parte, pentru ca analizele facute (nu ochiometric) au aratat ca nu a fost afectata mai deloc (doar in cateva puncte a fost nevoie de inlocuire pe suprafete foarte mici) de trecerea timpului (si vorbim de 50 de ani). Inainte de a desface vagonul, cei de la Pascani se asteptau sa fie nevoie sa o schimbe in totalitate, dar nu a fost cazul.

Aceasta postare a fost editata de radub: 16 august 2013 - 12:01

0

#128 Useril este offline   lkalexandru 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 10 octombrie 12

Postat 16 august 2013 - 11:58

Nu inteleg ce-i cu agitatia asta, si daca se modernizeaza tramvaie, se face licitatie publica si nu ii neaparat sa castige cei din Pascani asa ca toata discutia asta cu Pascani in sus si in jos nu-si are rostul.
0

#129 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 august 2013 - 12:25

Si eu spuneam la un moment dat ca e bine sa asteptam sa vedem daca se va face, asta in primul rand si in al doilea, sa vedem unde si cine o va face. -_-
0

#130 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 august 2013 - 12:37

Discutia s-a purtat mai mult pe modernizare sau tramvaie noi si colateral pe Pascani...

Si eu cu multe postari in urma am sustinut modernizarea versus tramvaie noi, instinctiv si nu pe baza de documentare, postari in urma carora au sarit multi colegi pe mine...
Toate datele si informatiile pe care eu le detin, ma fac sa sustin modernizarea tramvaielor ... Ca modernizarea poate iesi prost calitativ, este alta discutie...


Personal nu ma incanta tramvaiele noi pentru ca nu cred ca sunt facute la standarde inalte de calitate. Mai degraba avem de-a face cu design-uri usor futuriste, colorate cu vopsele frumoase si deosebite si atat. Nu cred ca tramvaiele din actuala generatie vor circula 40 si peste 40 de ani precum vechile tramvaie germane si nu numai...
Cred ca viata lor atinge apogeul pe la 20 de ani de exploatare. Cel putin acele tramvaie care vor ajunge in Romania...indiferent in ce oras...
0

#131 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 16 august 2013 - 12:43

Vezi postarealkalexandru, la 16 august 2013 - 11:58, a spus:

Nu inteleg ce-i cu agitatia asta, si daca se modernizeaza tramvaie, se face licitatie publica si nu ii neaparat sa castige cei din Pascani asa ca toata discutia asta cu Pascani in sus si in jos nu-si are rostul.


Ei, stai, ca nu e doar despre Remar, ci si despre ideea de modernizare, pe care se bate moneda falsa fara nici un fel de documentare si dupa ce s-a explicat si rasexplicat tot ce s-a dorit... Sa vii si la ora asta sa zici ca tramvaiul modernizat care circula la Iasi e doar o "renovare", dupa ce am tot zis ca tehnic nu mai are nici o legatura cu vechiul vagon, mi se pare... hai sa nu mai zic cum, ca sa nu va inflamati iar.

RaduB nu ar fi zis in veci ceva despre Remar sau alta firma aici daca nu se vehiculau din start chestiuni aberante, in totala necunoastere a lucrurilor aflate in discutie si cu tenta vadit defaimatoare. Dar, faceti ce faceti si voi singuri ajungeti sa va luati ca raia de om de firma aia si de produsul realizat de ea.

Altfel, da, va fi licitatie si va face modernizare cine o va castiga. Aici in sfarsit apreciez un lucru spus ca urmare a unui proces de gandire...

Aceasta postare a fost editata de radub: 16 august 2013 - 12:46

0

#132 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 16 august 2013 - 12:57

Citeaza

Imi pare rau, dar ca moderator nu am putut lasa postarea asa cum era.

Foarte rau, si in viata reala, cand omul se incapataneaza sa nu priceapa, il scuturi. Exagerezi putin cu "deontologia" (cum vezi, intru in puisori fara sa trec de o anumita limita a vocabularului) dar, na, tu decizi. Eu iti garantez ca nu voi injura (grr, ce grobian suna) vreodata pe cineva, dar de intrat in frezele puisorilor voi mai intra (cat si daca ma lasi, altfel, nu-i problema, poti sa ma si banezi, imi asum asta, iar pierderea categoric nu e a mea) pentru ca, deh, abereaza (si abereaza din belsug, nu doar pe alocuri). :beer2:

Aceasta postare a fost editata de radub: 16 august 2013 - 13:04

0

#133 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 august 2013 - 13:02

Un articol destul de... interesant.

Citeaza


PROBLEME cu trenurile modernizate in Romania


Deși au fost cheltuite milioane de lei pentru a moderniza cele patru trenuri la uzina din Pașcani, Romania, doar unul dintre ele este pus pe șine. Celelalte trei se „odihnesc” in depourile Garii Feroviare.

Recent, noul ministru al Transporturilor, Vasile Botnari, a efectuat o vizita la Gara Feroviara pentru a vedea cum stau lucrurile acolo. Ca rezultat, s-a dovedit ca pentru modernizarea trenurilor, s-au cheltuit sume enorme de bani, iar lucrarile nu corespund cerințelor.

Nici n-au ajuns bine, ca deja s-au stricat

Daca la unele trenuri rezervorul de ulei necesita sa fie schimbat pentru a reduce consumul, pe unele trenuri a inceput sa se decoloreze vopseaua, care, conform contractului, trebuia sa dureze cel puțin un deceniu. O alta problema depistata este materialul cu care sunt invelite scaunele trenului. Acesta a inceput deja sa se decoloreze, iar pe unele scaune chiar s-a rupt. Vasile Botnari nu exclude ca va cere despagubiri de la compania „Remar”, din Pașcani, Romania.

„Sunt foarte multe probleme chiar pornind și de la culoarea trenului. Conform contractului, vopseaua trebuia sa dureze cel puțin 10 ani. O alta problema este consumul de combustibil, care nu este așa de rentabil cum s-a anunțat anterior. Urmeaza sa avem intalniri cu reprezentanții firmei care s-a ocupat de renovare, deoarece noi suntem in drept sa cerem careva despagubiri”, a declarat Vasile Botnari.


Vasile Botnari ministrul transporturilor și infrastructurii drumurilor

Noul șef de la Ministerul Transporturilor a precizat pentru TIMPUL ca va cere sa se faca controale riguroase pentru a verifica daca nu au existat unele interese ascunse in perfectarea contractelor de renovare a trenurilor.

Cat despre deteriorarile din interiorul vagoanelor, șeful interimar de la Caile Ferate ale Moldovei (CFM), Serghei Tomșa, spune ca vinovați sunt calatorii și nicidecum firma care s-a ocupat de modernizare.

S-a pornit, dar nu a mai ajuns

Deși serviciul de presa al CFM anunța ca unul din trenurile modernizate urma sa fie pus pe linia Chișinau-Odesa inca pe 26 mai, acest lucru nu a avut loc. Noul ministru a evitat sa dea mai multe detalii despre discuțiile pe care le poarta cu autoritațile din Ucraina. „Sunt acum discuții cu partea ucraineana, nu depinde numai de noi. Se discuta despre plațile care trebuie sa le facem noi lor, ei noua și atat”, a punctat ministrul.

Saptamana trecuta, Ministerul Transporturilor a semnat un acord de finanțare cu Banca Europeana pentru Construcții și Dezvoltare, pentru a dezvolta CFM-ul. Ministrul transporturilor a afirmat ca situația la caile ferate este una destul de grava, iar investițiile vor fi destul de mari.
„Eu vad investițiile in infrastructura, dar și in vagoanele de pasageri. Evident ca ar fi nevoie și pentru investițiile in vagoanele de marfa, chiar daca aceasta aduce cel mai mare profit. Trebuie intai sa delimitam transportul de marfuri cu transportul de pasageri ca subdiviziuni aparte in cadrul CFM. Urmeaza sa facem un plan bine determinat cu dezvoltarea cailor ferate pentru urmatorii zece ani”, a spus ministrul.

Menționam ca, anual, la CFM ies din uz in jur de cinci vagoane de pasageri și peste zece vagoane de marfa, din care mai apoi sunt utilizate doar piesele utile.



sursa: articol

Si un reportaj:



_______________________________________________________________________________

LE: Postarea asta e si la "transport feroviar", dar cum subiectul vad ca e "fierbinte" aici, am decis sa repun postarea aici. Daca se considera ca nu e nevoie de ea de 2 ori, rog sa fie stearsa de la "transport feroviar".

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 16 august 2013 - 13:03

1

#134 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 16 august 2013 - 15:08

Vezi postareamile, la 16 august 2013 - 12:37, a spus:

Ca modernizarea poate iesi prost calitativ, este alta discutie...


Intrebarea mai degraba e daca mai ai ce sa modernizezi. Tramvaiele astea unele au circulat 10+ ani in Romania. Stiti cum mergeau cand au ajuns si stiti cum merg acum. Daca mai e unul care nu scartaie din toate incheieturile e mare minune. Eu as fi de acord sa le renoveze un pic. Clima, poate si scaune noi etc. Asta nu costa prea mult. Si mai tin cativa ani. Dar sa bagi masiv bani in asa ceva e ca si cand ai incerca sa scoti un Porsche dintr-o Dacie 1300.
Io tare is curios care vor fi alea 30 alese pentru modernizare!
3

#135 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 16 august 2013 - 15:34

Gigimane, cunosti ceva despre subiectul tau interesant? Desigur ca nu, cazi doar in plasa unora sau altora. Punctul de vedere al Remar l-ai gasit pe undeva?

Vezi ca o discutie pe tema asta a aparut si pe Tramclub (well, ce sa fac, trebuie sa va trimit acolo, ca sa va mai aeristi putin dupa atatea prostii pe care le ziceti pe-aici) si, chiar daca e doar 0,x% din realitate prezentata acolo, macar mai afli si altceva decat clisee! Crede-ma, din nou te-ai bagat intr-un subiect greu de tot, despre care in mintea ta s-a format o imagine complet neconforma cu realitatea! Of, Doamne, de-ati sti unii dintre voi in cata ignoranta si minciuna va traiti vietile...

Deci, vezi aici:

http://tramclub.org/...pic.php?t=15059

si ramai pe faza (adica mai deschide din cand in cand Tramclubul) pentru ca in curand va voi mai da o picatura de adevar (cat e posibil, pentru ca foarte, foarte putin se poate spune public, fiind vorba despre o relatie contractuala).

Aceasta postare a fost editata de radub: 16 august 2013 - 15:46

0

#136 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 august 2013 - 16:01

Radu, de ce nu-si publica si Remar punctul de vedere, lasand sa i se strice imaginea in halul asta? Noi de aici, de la sute de kilometri distanta, nu avem alta sursa de documentare si e clar ca ne luam dupa ce scrie in presa (nu degeaba se spune ca e a patra putere in stat :) )
0

#137 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 16 august 2013 - 16:14

Cu Remar n-are nimeni treaba. Pascani, Bucuresti, Arad etc nu conteaza.. Intrebarea e daca mai merita investiti multi bani in tramvaie distruse de catre lipsa de infrastructura din Romania.
0

#138 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 16 august 2013 - 16:24

Florin, sunt mai multe aspecte:

1. exista factorul psihologic - un rau facut este greu spre imposibil de anulat, oricate explicatii usor de dat s-ar da ulterior (de altfel, "jurnalistii" stiu ca "bomba" initiala are efectul scontat si tot ce urmeaza dupa ea devine neinteresant, de aceea isi permit sa comita ticalosii - e o chestie general valabila, nu legata in mod particular de subiectul in discutie);
2. sunt relatii comerciale din cadrul carora se incearca a nu se iesi, chiar daca dintr-o parte situatia se inflameaza la aparitia unor factori exterori ce strica starea initiala (de exemplu, o schimbare de orientare politica, ce are efecte in lant in institutiile statului);
3. anumite situatii necesita abordari care trec de simpla dezbatere publica pe tema unor personaje sau institutii care-si permit sa sara calul.

Mai sus am spus ca nu ati vazut nicaieri vreo reactie publica din partea Remar Pascani. Ori, in orice situatie conflictuala, pentru a-ti forma o imagine corecta despre situatia in sine, incerci sa vezi care sunt punctele de vedere ale fiecarei parti. Daca lipseste punctul de vedere al uneia dintre parti, apare un dezechilibru la nivel informational, deci in mod clar nu poti stabili ceva care sa te apropie de adevar.

Gigiman a aruncat povestea aia mai sus cu singurul scop de a arata cu degetul ("Uite cat de neprofesionisti sunt aia de la Pascani!"), deci de a comite o ticalosie, nicidecum de a incerca sa afle ceva despre subiect si din alta perspectiva, pentru a-si forma o parere cat mai apropiata de realitate.

Mai multe nu pot sa spun despre ce are de gand Remar Pascani pentru a-si apara propria onoare, terfelita tot mai abitir in ultima perioada de diversi tiriplici.

Dar, cum zice Wegmann, aici nu e vorba de Remar sau de alta firma. Daca se ajunge a se discuta ceva despre Remar, este pentru ca cineva se apuca de zis/facut ticalosii pe seama lor fara sa fie neaparat nevoie de discutat despre bucataria acestei firme.

Aceasta postare a fost editata de radub: 16 august 2013 - 16:29

2

#139 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 august 2013 - 11:17

Vezi postarearadub, la 16 august 2013 - 16:24, a spus:

Gigiman a aruncat povestea aia mai sus cu singurul scop de a arata cu degetul ("Uite cat de neprofesionisti sunt aia de la Pascani!"), deci de a comite o ticalosie, nicidecum de a incerca sa afle ceva despre subiect si din alta perspectiva, pentru a-si forma o parere cat mai apropiata de realitate.


Ticalosul, cum a putut el sa posteze o stire rea despre compania preferata, singura companie din lume care face lucruri de calitate, si care are un patron cu origini obscure. Sa ii fie rusine lui si celorlalti ca au opinii si indoieli si nu asculta vocea inteleptilor de la Iasi fara de care Romania nu ar fi ce este azi.

Si ca sa inchei:

1) esti din Timisoara... nu prea cred, atunci ce te roade grija daca unii dintre noi avem opinii diferite de ale tale. Nu am trait toti in pantecul fericirii care vad ca este partea de nord est a tarii, asa ca avem dreptul sa avem indoieli si dubii cu privinta la o viitoare licitatie in legatura cu modernizarea tramvaielor. Unora le pasa daca le pierd nu cum a fost la Iasi cu firobuzele.

2) mie imi pare cam dubios cum ridici in slavi o companie la care nici nu esti angajat, la urma urmei postarile fiecaruria raman doar pe forum nu se schimba nimica pentru ca eu sau nu stiu cine pune un articol si altii isi dau cu parerea. Daca se va dovedii ca lucrurile merg bine atunci imi dau singur palme nu e nevoie sa vina un nene angajat la o regie din Iasi sa faca estericale ca un copil in fata mea si a altora. Putin imi pasa mie de cunostintele dumitale, la urma urmei numai cine nu vrea nu intelege diferenta dintre modernizare si produs nou, asa ca multi cred ca ne facem grija in legatura cu mana de lucru nu neaparat de produs, una este un surub strans de mana unui neamt acuma 60 de ani si una este un surub strans de un roman ieri.

Nu iti fa griji in legatura cu "caderea in capcane" in peste 22 de ani de viata am avut destule lucruri la care am tinut si care au fost in mod hain distruse chiar de oameni care se laudau cu pregatire superioara si care executau si executa orbeste ordine de la sefii lor care unii deaba au 8 clase. Asa ca stai linistit ca pana sa vorbeasca presa despre anumite distrugeri eu jeleam de mult, pe cand unii taceau din gura si spuneau ca totul se intampla de la sine si ma asigurau pe mine si pe altii ca asta e adevarul si daca nu credem ca e asa inseamna ca suntem partizanii cuiva sau complotam impotriva cuiva sau desigur nea intoxicat presa.

Toate indoielile si suspiciunile pe care le am, le am pentru ca traiesc intr-o tara in care nu poti merge nici macar sa iti repari o pereche de pantaloni fara sa dai de un escroc, imi pare nespus de rau daca te-ai suparat, dar asta e realitatea.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 17 august 2013 - 12:10

2

#140 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 18 august 2013 - 01:48

Ei, as... Utila ti-ar fi daca ai ajunge sa intelegi, fie si dupa aproape 15 ani de cand ar fi trebuit sa ai aceste notiuni elementare, cand e cu un "i" si cand cu doi. Dar, cum e mult pana departe...

Editare ulterioara:

He, he, ati uitat sa stergeti si mesajul asta, daca tot v-ati apucat. Sau naiba mai stie ce ati vrut sa faceti...

Aceasta postare a fost editata de radub: 18 august 2013 - 19:18

0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi