STP Timișoara Forum: Desene - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (39 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Desene

#261 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 august 2013 - 22:25

Ok, sa va arat si un Timis 2, cat mai aproape de cum a iesit din fabrica, fara modificarile care au aparut ulterior si care l-au uratit, zic eu (de exemplu: s-a scos grila de aerisire de deasupra parbrizului si s-a mutat acolo numarul liniei, eliminandu-se cutia de afisare amplasata pe cabina).:

Imagine atasata: 279 a-2.jpg Imagine atasata: 279 c-2.jpg

Desigur, o sa-i agatam si o remorca (49) :)
5

#262 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 14 august 2013 - 22:43

Eu zic ca initial era fara decupajele acelea de la boghiuri... :eusa_think:
0

#263 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 august 2013 - 22:52

Da, au fost si modele care nu aveau decuparea (la inceput, de ex. 234), dar 279 le avea (am o poza cu el cuplat cu remorca 49). Fara decupare se vedea mai greu boghiul si am lucrat mult la el. :D
0

#264 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 august 2013 - 00:14

Pai decuparea nu era necesara in curbe si in bucle? Nu-mi aduc aminte sa fi vazut vreun TIMIS 2 fara decupare in zona boghiurilor...
0

#265 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 august 2013 - 00:18

Avem... (Aham... Aveam) poze la Istoria Noastra. Primele Timisuri au sosit nedecupate, si sper sa nu ma insel, insa ideea cu decupatul a venit drept urmare al unei vizite de sindicat la OTL.

Nu stiu cat de exacta este informatia, insa asa am auzit de la ei.
0

#266 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 august 2013 - 00:34

Au sosit de unde? N-au fost fabricate in Timisoara? Si cum faceau curbele pentru ca boghiurile in curba ieseau putin in afara liniei caroseriei?...

Nu te contrazic, doar intreb, am nedumeriri...

Si ce legatura avea sindicatul cu proiectul...
0

#267 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 15 august 2013 - 08:36

Initial nu erau, acele decupaje au aparut ca un facelift dupa 1985 (aprox), nu as putea sa zic daca simultan cu scoaterea casetei cu numarul tremvaiului de pe acoperis.
0

#268 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 august 2013 - 09:17

Poza veche de pe forum, unde se observa ca nu aveau decupajul. Probabil a aparut din motive tehnice (o sa ma informez chiar azi), nu de design (aratau mai bine fara):

Imagine atasata: post-123-1236569759.jpg

Ups! Acum observ ca am uitat sa-i pun trapele de aerisire de pe acoperis, dar oricum va urma o varianta 1.1 :D
0

#269 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 15 august 2013 - 17:06

Banuiesc ca fara acele decupaje era foarte dificil sa ai acces pt diferite operatiuni.

Parca o modificare a fost si dimensiunea ferestrelor care se deschideau (culisante), au fost marite fata de cele initiale.

Aveau si o scara (trepte de 20cm care erau coborite doar in caz de nevoie) linga una dintre usi (prima sau a 2-a)?
0

#270 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 august 2013 - 21:02

L-am intrebat pe tatal meu sa vad ce stie despre decupare si spunea ca la scurt timp dupa "lansare", au observat ca nu se puteau inscrie fara probleme in curba la 90° din Piata Traian. Atunci au inceput sa le decupeze in dreptul boghielor.
1

#271 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 august 2013 - 00:05

Da, ma lasase memoria! Acum dupa ce am vazut poza este clar!...

Si mai vad ceva interesant in poza. La capatul remorcii se vede din spate un stalpisor cu un semn de circulatie, respectiv Ocolire prin dreapta. Astfel de stalpisori erau raspanditi prin tot orasul in intersectii si contineau cate doua tuburi cu neon, unul pe verticala iar celalalt chiar in cadrul semnului de circulatie. Cand au fost montate, erau ca o feerie noaptea insa in timp tuburile au inceput sa se arda si n-au prea fost inlocuite...


Isi mai aduce aminte cineva de ele?...
0

#272 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 august 2013 - 00:55

Vezi postareamile, la 15 august 2013 - 00:34, a spus:

Au sosit de unde? N-au fost fabricate in Timisoara? Si cum faceau curbele pentru ca boghiurile in curba ieseau putin in afara liniei caroseriei?...

Nu te contrazic, doar intreb, am nedumeriri...

Si ce legatura avea sindicatul cu proiectul...


Normal ca tramvaiele sunt din TM. Eu vorbeam de ideea cu decupatul. Au observat problema laviraje, insa nu aveau idei si solutii exacte. Prin urmare, cu ocazia unei intalniri de sindicat la Oradea, cindeva a vazut si furat ideea. Tramvaiele lor aveau deja decupajul, Oradea fiind plin de curbe stranse.

Asta este varianta auzita la OTL.
0

#273 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 16 august 2013 - 06:24

:up_arow: :up_arow: Eu imi aduc aminte ca erau lovite de masini, distruse si nu erau inlocuite. Pina la sfirsitul anilor '70 au disparut. Oricum cele care or fi supravietuit au ramas in bezna, in anii '80 nu mai era de acceptat sa consumi curent pt asa mofturi, semnalizare rutiera...

Tot asa au disparut incetul cu incetul si globurile pe care era scris trecere de pietoni si clipeau noaptea.
1

#274 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 august 2013 - 20:33

Poze noi cu Timisul 2. Am adaugat detalii: cabina vatmanului, gratarul de salvare, trape aerisire. Am corectat si unghiul partii din spate care difera de partea din fata.

Imagine atasata: tm2 1.jpg Imagine atasata: tm2 profil.jpg Imagine atasata: tm2 sus.jpg
6

#275 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 august 2013 - 18:52

Superb :) Oare modelele astea 3D nu pot fi folosite in jocuri gen MSTS sau Trainz?
0

#276 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 august 2013 - 19:03

Daca Dl. Florin le poate salva intr-un format care poate fii citit de 3ds max, si modelele nu au prea multe poligoane atunci exista o posibilitate. Dar la ce folos si asa nu cred ca se va sinchisii nimeni sa le porteze sau sa mai adauge ce lipseste, probabil tot strainii le vor face pentru simulatoare, asa e mereu.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 17 august 2013 - 20:36

0

#277 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 august 2013 - 01:03

Daca imi aduc bine aminte, acum 2-3 ani lucra cineva de pe forum la o harta/model pentru Trainz. Oare nu am putea sa readucem proiectul la viata si sa facem ceva frumos? Bine-nteles cu participarea mai multor membrii. Ar fi fain, o ruta mica imaginara (Linia 3 :D) si un Timis.
0

#278 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 august 2013 - 10:45

Eu va dau ce am, dar nu stiu cat e de compatibil cu programul in care il veti folosi.
0

#279 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 august 2013 - 14:38

La harta cu Timisoara, daca la ea te referi lucra Visor, de poze si referinte se ocupa Cseh si eu ar fi trebuit sa fac un tramvai. Cu timpul proiectul a cam fost dat uitarii, ultima data am incercat din nou sa fac un tramvai in 3ds max dar nu mi-a reusit portarea pentru joc si am renuntat.

Ultima data tramvaiul arata asa: :down:

Imagine atasata: Tramvai P.jpg

Poza o gasesti la topicul cu jocuri si software la pagia 15 postarea #283

Mai am un tramvai in google skecthup (acesta fiind defapt primul pe care l-am facut cand incepuse proiectul) dar cred ca are prea multe poligoane pentru a fii portat si e facut mai mult dupa ochi, sa vad daca reusesc sa gasesc si sa deschid fisierul sa fac niste poze sa le pun aici.

LE:
Imagine atasata: rathgeber p 3.jpg

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 18 august 2013 - 15:01

1

#280 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 august 2013 - 16:58

Daca zici ca acesta are multe poligoane, inseamna ca al meu are enorm de multe. :rad_masa: La mine pe PC randarea lui dureaza aprox. 10 minute, deci nu cred ca s-ar misca prea fluent in joc.
0

Arata acest topic


  • (39 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi