STP Timișoara Forum: Investitii pe anii 2010,2011,2012,2013 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (7 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Investitii pe anii 2010,2011,2012,2013 din bugetul Consiliului Local Evaluare topic: -----

#101 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 februarie 2013 - 16:49

Ok, am sa incerc sa raspund eu la asta.

Vorbesc din cunostinta de cauza, si din infoprmatii 100% reale.

De mult se vorbea despre REintroducerea RATT catre Dumbravita. Dupa disparitia lui 25 (parca), Primaria Dumbravita achizitionase 2 autobuze Ikarus, din aceeasi serie care a venit la RATT. Dupa ce RAR nu le acordase toate actele la timp, si cu unul dintre ele aparusera probleme, unul dintre ele, fusese tras pe dreapta. Este vorba despre 331 al nostru din muzeul RATT. El a ajuns inapoi la Omnibus (nu stiu cum, firma din Sibiu), si apoi retrimis catre RATT. Acest lucru se poate observa foarte usor prin faptul ca are doar 2 seturi de usi, adica era mai mult pentru transportul interurban, decat urban.


Imagine atasata: 331.jpg

Asta se intampla prin anii 1998-2001. Pana la urma cel de al II-lea Ikarus a cazut datorita supraincarcaii zilnice, iar primaria a incercat aducerea a noi autobuze Ikarus, mai moderne, (identice cu cele din Bucuresti, defapt vorbim despre aceeasi linie de productie, autobuze refuzate de Bucuresti (care s-au raspandit prin alte locuri, iar 2 au ajuns la Trans Giroceana), aceasta mai pe scurt furandu-le autobuzele. Asa a ramas Dumbravita fara transport, si a fost organizata prima licitatie. Prima oara castigase o firma fantoma care opera cu niste harburi ordinare. Dupa expirarea licentei, a fost organizata o noua licitatie si castigase Autotim-ul. Si deaici prapadul. Apoi treaba a mers tot asa. Primarul tot mai mult tragea catre Autotim, Autotim cu atat mai mult isi batea joc de calatori. Autocare scoase de pe transportul international, mai apoi scoase si din transportul national, si de pe cel judetean, ajungeau sa faca aceasta ruta. Ba se furau curse, ba se lasau calatorii prin statie. Plecatul inainte de program era la randul zilei... Ma rog, daca zic AUTOTIM, cred ca am zis totul. Cand treaba era deja imputita rau, iar pretul abonamentului depasea 100 lei, primarul simtindu-se cu musca pe caciula, a inceput sa faca primele promisiuni despre RATT, si 14 catre Dumbravita. Asta se intampla prin 2009. Prin 2010 deja se vehiculau zvonuri clare, cum ca la urmatoarea licitatie deja RATT ar fi invingator. Dar nu a fost asa, AUTOTIM castigase din nou. Acest eveniment insa a provocat o valva de asa natura, incat scolarii (ocupand autopbuzele in proportii de 80% zilnic) au inceput un adevarat boicott prin diverse metode. Dupa unele evenimente lasate cu scandal, si soferi lasati cu amenintari datorita intarzierilor si asa, treburile au luat o intorsatura mai interesanta. S-au bagat cursele de duminica si sambata si spre seara, insa cu microbuze. Mai mai mult unele autobuze au fost inlocuite cu unele moderne. Insa tin sa cred ca alianta dintre primar si Autotim, i-a fost fatala acestui Geza Sz. .De atunci primarul a picat, iar Autotimul la fel. Aceasta solutie acuma cu RATT este ceva intermediar, pana cand se vor face lucrarile necesare.

Pe scurt cam atat. Calatori sunt, au fost si vor fi mereu. Doar liceul Bartok Bela, umple un autocar de elevi zi de zi. Sa numai vorbim de celelate scoli.
Om vedea ce o fi. Eu tin sa cred ca daca nu va fii linie noua infiintata, cu sigurant se va circula cu toate troleibuzele pana la capat.
0

#102 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 februarie 2013 - 17:22

Vezi postareacseh_17, la 01 februarie 2013 - 16:49, a spus:

Eu tin sa cred ca daca nu va fii linie noua infiintata, cu sigurant se va circula cu toate troleibuzele pana la capat.


Chiar vroiam sa intreb de unde vor fii masini pentru prelungirea liniei? Astea cele care sunt acuma sunt cam putine, si nici nu se stie (cel putin eu nu stiu) ce se intampla cu 13.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 01 februarie 2013 - 17:22

0

#103 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 februarie 2013 - 19:42

Vezi postareaPelbartus, la 01 februarie 2013 - 10:37, a spus:

Sau se pot pune la o distanta astfel incat peste ceva timp sa se largeasca drumul?

Parerea mea e ca nu se pot pune stalpii la asa distanta de drumul actual incat sa se poata extinde ulterior pe patru benzi. Sunt curios cum va rezolva asta proiectantul. :eusa_think:

@ Gygyman6 Sunt troleibuze destule. Probabil e vorba de 2-3 in plus. Conform planificarilor si cand sunt toate varfurile pe traseu, intr-o zi lucratoare cu program de scoala, avem 38 de troleibuze pe traseu. :down:
7 pe 11
7 pe 14
5 pe 15
6 pe 16
4 pe 17
5 pe 18
4 pe 19

Normal ca mai sunt si la revizii, reparatii, etc., dar eu zic ca sunt destule, chiar si pentru linia 13.
0

#104 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 februarie 2013 - 13:18

Si tot apropo de extinderea liniei de firobuze pana la Dumbravita (la iesire), daca va fi prelungita Linia 14, vi se pare normal ca biletul de calatorie sa fie pe tot traseul 2 lei?
Adica cineva merge de la capatul din Dumbravita pana la Gara de Nord cu 2 lei iar altcineva merge de la Piata 700 pana la gara tot cu 2 lei?
In primul caz vorbim de o distanta de peste 10 km (cred), iar in al doilea de 1,7 km!

Nu mi s-ar parea corect acest tip de tarifare. La fel putem vorbi si in cazul abonamentelor. Acelasi pret la abonament pentru distante total disproportionate!...

Aceeasi problema apare, din punctul meu de vedere, si in cazul prelungirii Liniei 11 pana la Ghiroda sau a Liniei 15 sau 19 pana la Giroc...


Imi doresc aceste prelungiri insa ar trebui luate in considerare si aceste aspecte si astfel ajungem si la varianta taxarii pe statii cu bilete electronice...Din punct de vedere teoretic ar fi cea mai corecta taxare, atat pentru calatori si RATT, cat si pentru calatorii intre ei, fiecare platind atat cat calatoreste, nimic in plus, nimic in minus...
0

#105 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 februarie 2013 - 13:49

Bun! Si cum faci cu abonamentul liniei 14, care automat ar trebui si el scumpit, dar lumea va reclama faptul ca ei nu merg pana in Dumbravita? (cu toate ca vor merge ;) )
Eu zic ca ar putea ramane tarifele actuale, dar primaria Dumbravita sa "cotizeze" si ea la RATT, asa cum o face primaria Timisoara. Asta ar trebui cuprins intr-un nou protocol, tinand cont si de faptul ca cetatenii Dumbravitei nu au reducere de 20%.
0

#106 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 februarie 2013 - 14:24

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 01 februarie 2013 - 19:42, a spus:

Normal ca mai sunt si la revizii, reparatii, etc., dar eu zic ca sunt destule, chiar si pentru linia 13.


Ok am inteles acuma cum sta treaba cu firobuzele :).
0

#107 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 februarie 2013 - 15:53

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 02 februarie 2013 - 13:49, a spus:

Bun! Si cum faci cu abonamentul liniei 14, care automat ar trebui si el scumpit,...




Se poate aplica varianta mai scurta, pana la Piata Marasti, cu un alt numar de linie si care va circula dupa nevoile locuitorilor din Dumbravita. Iar daca acestia vor sa mearga pana la gara sau in alta parte din oras, mai fac un bilet si ajung unde au nevoie. Cred ca (si) aceasta varianta ar fi destul de corecta si economica pentru RATT. Probabil ca si in acest caz vor fi destui nemultumiti dar si in interiorul orasului avem destul de multe situatii in care suntem nevoiti sa calatorim cu doua linii ca sa ajungem unde dorim...


Si revin la obsesia mea; si-a batut cineva capul (si) cu aceste aspecte, Ciuhandu, Robu, Goia sau altii implicati in acest proiect. Daca da atunci sa prezinte planurile avute in vedere...sa aflam si noi.
-1

#108 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 04 aprilie 2013 - 16:58

Bugetul Timisoarei pe 2013 a fost aprobat in unanimitate, in premiera! Vezi cum va cheltui Primaria aproape 300 de milioane de euro!

Cele mai mari investitii din bugetul local!

Anul acesta, cei mai multi bani din buget se duc pe:

- rate autobuze cu burduf ale RATT: 7,5 milioane de lei
- Sala Polivalenta a Politehnicii: 7 milioane de lei
- extindere iluminat public zona de nord: 4,6 milioane de lei
- dotari Spitalul Municipal: 4,5 milioane de lei
- extindere iluminat public zona de sud: 3,9 milioane de lei
- amenajare zona Campului: 3,8 milioane de lei
- reabilitare strada Musicescu: 3 milioane de lei
- constructie nou corp de cladire Spitalul Louis Turcanu: 3 milioane de lei
- retea apa-canal Ciarda Rosie: peste 2 milioane de lei
- intersectia din Piata Balcescu: 1,7 milioane de lei
- amenajare Piata Iosefin: 1,7 milioane de lei
- dotari Spitalul de Copii Louis Turcanu: 1,7 milioane de lei
- retea apa-canal Calea Buziasului: 1,3 milioane de lei
- Centrul Intermodal Regional de Transport Marfa Remetea Mare: 1,5 milioane de lei
- amenajare strada de legatura intre strada Torac si Calea Stan Vidrighin: 2,2 milioane de lei
- amenajare strada Gheorghe Cotosman: 1,2 milioane de lei
- reabilitarea Salii Capitol: 1 milion de lei

Pentru Investitii sunt alocati putin peste 91 de milioane de lei numai din bugetul local, pentru continuarea investitiilor deja incepute si investitii noi, din care putin peste 15 milioane pentru continuarea lucrarilor deja incepute, 34 de milioane pentru lucrari noi, iar 35 de milioane de lei pentru dotari si alte investitii. Aici nu intra banii pusi de Primarie pentru inceperea proiectelor cu bani europeni, bani care oricum se recupereaza de la UE. Sunt alocati, pentru implementarea programelor cu finantare europeana ale caror contracte au fost semnate in 2012 si in 2013, aproximativ 140 de milioane de lei.

La Sanatate, cei mai multi bani sunt pentru Spitalul de Copii Louis Turcanu: 1,7 milioane de lei pentru dotari si 3 milioane de lei pentru constructia unui nou corp de cladire. 4,5 milioane de lei sunt alocati pentru dotarea Spitalului Municipal.

La capitolul Invatamant, cea mai mare investitie este de peste 1 milion de euro, care se aloca pentru reabilitarea liceelor Lenau, Loga si Calderon, in colaborare cu Banca pentru Dezvoltare si Reconstructie a Germaniei.

La Cultura avem un buget record, peste 26 de milioane de lei. Banii ajung la Teatrul Maghiar, Teatrul German si la Filarmonica Banatul. 1 milion de lei este dat pentru reabilitarea Salii Capitol.
In Sala Olimpia se va monta o instalatie de climatizare, potrivit viceprimarului Dan Diaconu, cu 500.000 de lei. 7 milioane de lei au fost alocati pentru o alta sala de sport, Sala Polivalenta a Universitatii Politehnica.

300.000 de lei au fost alocati pentru cladirea educationala multifunctionala de la Gradina Zoologica, iar peste 200.000 de lei pentru amenajarea Parcului Poporului.

Se vor face lucrari de canalizare anul acesta, cei mai multi bani urmand sa se investeasca in Calea Buziasului – 1,3 milioane de lei, dar si in Ciarda Rosie – peste 2 milioane de lei.

Bani multi au fost alocati si pentru extinderea iluminatului public: 4,6 milioane de lei pentru zona de nord si 3,9 milioane de lei pentru zona de sud.

Piata Iosefin primeste 1,7 milioane de lei, dupa o investitie tot din bugetul local, de 15 milioane de lei.

Primaria Timisoara plateste bani frumosi pentru RATT: 7,5 milioane de lei pentru ratele la cele 30 de autobuze articulate cumparate acum cativa ani.

Pe lucrari noi, cu bani din bugetul local, sunt prevazuti 50.000 de lei pentru pasajul din Piata Victoriei, suma simbolica, a precizat primarul Robu, pentru inceperea studiilor necesare amenajarii pasajului auto subteran Victoriei.

1,4 milioane de lei din bugetul local au fost alocati pentru consolidarea podului de la Uzina de Apa.

Toate studiile si proiectele tehnice pentru pasajele Timisoarei sunt trecute in buget, cu cate 90.000 de lei pentru fiecare. Studiul de fezabilitate pentru realizarea Inelului IV de circulatie costa 50.000 de lei, potrivit bugetului.

Cu aproape 270.000 de lei va fi amenajata strada Gladiolelor, iar cu 3,8 milioane de lei zona Campului din Timisoara.

Pe bugetul din 2013 a fost introdusa si intersectia din Piata Balcescu, care primeste 1,7 milioane de lei pentru modificare geometriei si a circulatiei.

Pentru amenajarea strazii Gheorghe Cotosman se vor investi 1,2 milioane de lei, alti 2,2 milioane de lei urmand sa se aloce amenajarii unei legaturi intre strada Torac si Calea Stan Vidrighin. Strada Musicescu a intrat in buget cu suma de 3 milioane de lei.

Colterm primeste tot atatea subventii ca si anul trecut din bugetul local, iar banii care merg spre RATT sunt mai putini cu 15-20%, „datorita noii filozofii de subventionare din contractul aprobat de Consiliul Local la sfarsitul anului trecut”. 75 de milioane de lei se duc pe subventii.

O suma frumusica este alocata si pentru studiile si proiectele pe care specialistii din Primaria Timisoara se pregatesc sa le depuna pentru fonduri europene in exercitiul financiar 2014-2020. Exemple sunt Reabilitarea sitului istoric Cetate – faza 2 si Parcul de Inovare si Cercetare Timisoara.

Anul 2013 obliga administratia locala la rambursarea imprumuturilor luate in anii trecuti. 55 de milioane de lei sunt alocate platii ratelor si dobanzilor aferente acestui an, potrivit viceprimarului Diaconu.

Sursa: Opinia Timisoarei
0

#109 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 04 aprilie 2013 - 17:01

Din articolul de mai sus :up:

Citeaza

O suma frumusica este alocata si pentru studiile si proiectele pe care specialistii din Primaria Timisoara se pregatesc sa le depuna pentru fonduri europene in exercitiul financiar 2014-2020. Exemple sunt Reabilitarea sitului istoric Cetate – faza 2 si Parcul de Inovare si Cercetare Timisoara.

E o initiativa laudabila faptul ca se pregateste din timp si faza 2 pentru reabilitarea centrului istoric. :coolspeak:
Presupun ca aici vor intra in reabilitare strazile care nu sunt cuprinse in primul proiect castigat (care urmeaza a fi demarat in perioada urmatoare).
0

#110 Useril este offline   AMD 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 14 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TM
  • Interese:fan AMD,PC-uri, masini...

Postat 04 aprilie 2013 - 19:28

la ce pod de la uzina de apa se refera in articol? :unsure: la pasarela pietonala?
0

#111 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 04 aprilie 2013 - 21:07

Se va reabilita pasarela pietonala, care e intr-o stare jalnica momentan.
0

#112 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 aprilie 2013 - 21:25

Hmm... Cu 300.000€ (atat au alocat pentru asta), se poate face alta nou-nouta, normal, fara un studiu de fezabilitate de 100.000€ :04:
0

#113 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 04 aprilie 2013 - 21:43

Probabil se va reface de la zero.
0

#114 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 aprilie 2013 - 12:57

Deci eu la RATT nu inteleg. Pe langa acei 7.5 mil pentru autobuze, s-a redus o suma de X cu 15%-20%, insa se vorbeste si de subventiile de 75 mil. Deci care e treaba pana la urma?
0

#115 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 iunie 2013 - 16:37

Daca vorbim de anul 2013, majoritatea investitiilor Primariei TM de cand e Robu primar, s-au facut anul acesta. Avem si lista oficiala:

Citeaza

1 Reabilitarea strazii cu 4 benzi Stan Vidrighin (fosta parte din C. Buziasului)
2 Reabilitarea strazii Marasesti si transformarea ei in strada pietonala
3 Inlaturarea acvariului din P-ta Victoriei fara niciun cost (acesta-i adevarul)
4 Amenajarea complexa a str Brazilor (c, sv, ap, pb -v. mai sus)
5 Reabilitarea complexa a str cu 4 benzi Closca (c, sv, ap, pb -v. mai sus)
6 Reabilitarea complexa a str cu 4 benzi Ovidiu Bala (c, sv, ap, pb -v. mai sus)
7 inceperea lucrarilor de realizare a pasajului Michelangelo
8 Scoaterea din blocaj a lucrarilor la cladirea P-ta Josefin si finalizarea ei
9 Repararea carosabilelor si trotuarelor pe cca 200 de strazi
10 Canalizarea, alimentarea cu apa si asfaltarea IN PREMIERA(!) a zeci de strazi

11 inlocuirea TelPark pagubos pt Primarie si pt cetateni cu TimPark -ultramodern
12 Scoaterea Primariei, RATT si COLTERM din prefalimentul mostenit
13 Extinderea gratuitatilor de transport pt. toti elevii, studentii, pensionarii, etc.
14 infiintarea unei noi „Poli”, 100% a orasului si jud. si ducerea ei in Liga 1
15 Atragerea pt timisoreni a peste 10 milioane euro pt. anveloparea de blocuri
16 Gasirea si amenajarea unui nou sediu pt Clinica de Oncologie, cu zero chirie
17 Ultramodernizarea dotarii –runda I, la spitalele apartinatoare de Primarie
18 Repararea a zeci de scoli si gradinite, inclusiv prin sponsorizari
19 Initierea constructiei primei scoli noi de dupa Revolutie
20 imbunatatirea aerului in oras (de 10 ori mai putine depasiri ale pragurilor)

21 Extinderea retelei de iluminat stradal cu 51 strazi (unele noi, altele vechi)
22 Reabilitarea conductelor de alim. cu apa si a bransamentelor pe 29 de strazi
23 Asumarea construirii Salii Polivalente de 2500 locuri in colaborare cu UPT
24 Infrumusetarea Bd Take Ionescu (iarba, trandafiri, ciresi japonezi, muscate)
25 Infrumusetarea Bd Simion Barnutiu (iarba, trandafiri, ciresi japonezi, muscate)
26 Infrumusetarea Bd Bratianu (palmieri ca-n Paris, Karlsruhe si Timisoara 1900)
27 Amenajarea a 616 noi locuri de parcare si reabilitarea altor 39
28 Finalizarea reabilitarii Bazinului de inot din Circumvalatiunii
29 Inceperea lucrarilor de reabilitare a celei mai lungi str din oras, Muzicescu
30 Inceperea reabilitarii generale a Zonei Soarelui (c, sv, ap, pb, lp)

31 Reabilitarea aleilor si repararea / extinderea iluminatului in Complexul Stud
32 Redefinirea Complexului Stud si interzicerea comercializarii alcoolului in el
33 Inceperea/continuarea/finalizarea unor proiecte cu finantare mostenita
34 Obtinerea finantarii pt proiecte mostenite fara finantare si demararea implem
35 Demararea SF pt proiectul nou Largire Pasaj +Strada Popa sapca (4 benzi)
36 Demararea SF pt proiectul nou Largire Pasaj +Strada Jiul-Circumv. (4 benzi)
37 Demararea SF pt proiectul nou Construire Pasaj Solventul + creare str 4 benzi
38 Demararea SF pt proiectul nou Construire Pasaj P-ta Victoriei

39 Sterilizarea masiva si reducerea drastica a numarului cainilor fara stapan
40 Reducerea substantiala a fenomenului cersetoriei si vagabondajului

41 Iluminarea artistica a monumentului din P-ta Unirii
42 Iluminarea artistica a monumentelor din P-ta Libertatii (inclusiv Decebal)
43 Iluminarea artistica a Lupoaicei si Regelui Ferdinand I din P-ta Victoriei
44 Iluminarea artistica a monumentului lui I.C. Bratianu din Parcul Bratianu
45 Iluminarea artistica a Bisericii Sf. Ilie
46 Iluminarea artistica a Palatului Loyd (Palatul Administrativ al UPT)
47 Intrarea Primariei in Asociatia de Rugby, alaturi de CJT, UVT si pers private
48 Intrarea Primariei in Asociatia de Handbal, alaturi de CJT si UPT
49 Sustinerea financiara mai mare ca oricand pt. Baschet Club Timisoara
50 Alocarea celor mai mari fonduri pt cultura dintotdeauna (dupa 1989)

51 Sprijinirea artistilor plastici prin anularea chiriilor pt ateliere si galerie
52 Sprijinirea scriitorilor prin anularea chiriilor pt spatiile Uniunii Scriitorilor
53 Sprijinirea Revistei Literare „Orizont”, prin preluarea cheltuielilor sale
54 Lansarea publica a candidaturii la calitatea de Capitala Culturala Europeana
55 Sprijinirea organizarii Primului Festival de Jazz al Timisoarei, JazzTM
56 Organizarea cu succes a Festivalului Inimilor, de Muzica Populara
57 Organizarea cu succes a Festivalului de Opera si Opereta in Aer Liber
58 Organizarea cu succes a Concertelor Simfonice in Aer Liber ale Filarm Banatul
59 Organizarea cucel mai mare succes de public dintotdeauna a Zilelor Timisoarei
60 Organizarea cu succes a turneului national de baschet de top, Final Four

61 Reorganizarea relatiei cu publicul intru respect pt cetateni (vezi Camera 12)
62 Reabilitarea pana aproape de finalizare a cladirii Primariei
63 Cofinantarea reabilitarii treptelor Catedralei Ortodoxe alaturi de Mitropolie
64 Demararea reabilitarii cu fonduri proprii a cladirilor din P-ta Victoriei
65 Reabilitarea strazii Ardealul
66 Extinderea B-dului Sudului pe langa Clubul Heaven, pana pe str. Pestalozzi
67 Finantarea a numeroase proiecte culturale / de tineret pe baza de competitie
68 Sprijinirea financiara a ONG-urilor care se ocupa de copiii cu dizabilitati
69 Sprijinirea financiara a ONG-urilor care se ocupa de persoanele varstnice
70 Demararea construirii unui nou corp de cladire (P+6) la Spitalul de Copii

71 Reabilitarea pana aproape de finalizare a cladirii de pe Doja a sc Gen 22
72 Deblocarea programului de reabilitare cu suport german a cladirilor istorice
73 Imbunatatirea popularii cu animale a gradinii zoologice
74 Aducerea in patrimoniul Primariei a unei cladiri folosite de Colegiul de Vest
75 Reabilitarea cu extindere pana aproape de finalizare la Gradinita PP 26
76 Mutarea Liceului de Telecom. din cladirea Postei, pt a nu mai plati chirie
77 Mutarea Liceului de Arte din cladirea privata, pt a nu mai plati chirie
78 Construirea pana aproape de finalizare a Centrului de Afaceri in IT&C
79 Continuarea pana la darea-n uz a constructiei a 2 hale pt Piata de Gros
80 Plantarea a 906 arbori, 3 190 arbusti, 38 351 fire gard viu, 275 000 flori


Articol complet: OpiniaTM
0

#116 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 13 august 2013 - 09:25

Citeaza

SONDAJ F.F. IMPORTANT (SUTE DE MILIOANE DE EURO !!!) -CITITI PANA LA CAPAT SI RASPUNDETI
Dragi prieteni,
(1) In proiectul Robu pt Timisoara -proiect cu care am castigat alegerile obtinand peste 55 mii de voturi, sensibil mai multe decat USL -apropo de discutia CINE PT CINE A FOST LOCOMOTIVA !-, prioritate absoluta au: (i) realizarea / largirea de subpasaje, (ii) reabilitarea / largirea de carosabile, (iii) reabilitarea / realizarea de trotuare si piste pt biciclete, (iv) realizarea de parcari, (v) managementul computerizat al traficului, (vi) reabilitarea si pietonizarea centrului istoric, (vii) reabilitarea malurilor Begai, (viii) retehnologizarea COLTERM, etc., etc. Si asta, pe cat posibil, cu fonduri europene nerambursabile.
(2) Pe de alta parte, proiectul Robu pt Timisoara prevede si perfectionarea transportului in comun, in principal prin: (i) extinderea / reabilitarea liniilor de troleibuz si tramvai, (ii) reabilitarea capitala, cu aducerea la standarde de tramvaie noi, a 20-30 de tramvaie existente, (iii) achizitia a 30-40 de tramvaie noi, precum si a unor noi autobuze si minibusuri. Si asta, de asemenea, pe cat posibil, cu fonduri europene nerambursabile.
Pt obiectivele (1), exista oportunitati de finantare europeana pe programele 2007-2013, oportunitati ce pot fi materializate doar in masura in care Primaria sustine financiar aceste proiecte prin suportarea cheltuielilor nerambursabile si, temporar, pana la rambursare, a celor rambursabile.
Pt obiectivele (2), nu exista -cu mici exceptii- oportunitati de finantare europeana pe programele 2007-2013, ci doar pe exercitiul programatic 2014-2020.
Sustinerea din venituri proprii -asta insemnand din credite bancare, atentie!- a obiectivelor (2), pt, de exemplu, a grabi inlocuirea tramvaielor vechi cu tramvaie noi -lucru pe care cine nu si-l doreste?!-, ar implica, pe de o parte, ratarea sansei de a atrage in acest scop fonduri europene, iar pe de alta parte, ratarea si a oportunitatilor de finantare europeana a obiectivelor (1), prin incapacitatea de sustinere financiara simultana si a lor si a obiectivelor (2).
Iata de ce eu am optat pt materializarea mai intai a obiectivelor (1), care ia ca timp perioada iulie 2012 - decembrie 2014, lasand materializarea obiectivelor (2) pt perioada iulie 2014 - mai 2016.
1. DACA CONSIDERATI CA AM PROCEDAT CORECT, ACORDAND PRIORITATE OBIECTIVELOR (1) si implicit atragand pt atingerea lor fonduri europene -sute de milioane de euro!-, clicuiti Like.
2. DACA CONSIDERATI CA AR FI TREBUIT SA ACORD PRIORITATE ABSOLUTA CUMPARARII DE TRAMVAIE NOI, indatorand Primaria cu sume uriase pt ani de zile, intarziind obiectivele (1) si irosind sansa atragerii de bani europeni -sute de milioane de euro!- atat pt obiectivele (1), cat si pt achizitia de tramvaie noi si pt celelalte obiective (2), postati comment-ul "Dislike"
Va multumesc.
Cu respect si urari de bine,
Nicolae Robu
Primarul Timisoarei
(inca de pe superba plaja a superbei statiuni Mamaia )

Facebook
0

#117 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 august 2013 - 10:05

Incep sa regret lipsa contului de Facebook... Nu pot participa la procesul de guvernare! :crazy:
Apropo, voi ce ati raspuns, ca vad doar un singur dislike acolo... :intrebare:
0

#118 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 13 august 2013 - 10:36

No comment!
0

#119 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 13 august 2013 - 12:48

E simplu cu sondajele pe cartea cu moace, tu esti moderatorul sondajului si poti sa tragi cu mouse-ul (mda, nu cu mouse-ul, cine e cool trage cu degetele pe ecranul tabletei :crazy: ).

Citeaza

Alf Bonzi Domnule primar, in primul rand va rog sa-i blocati pe cei ce folosesc cuvinte injurioase. Numai exprimandu-ne opiniile in mod civilizat putem construi ceva. Este bine ca va consultati cu cetatenii si pe Facebook, dar sper ca hotararile nu le luati doar...Vezi mai mult
acum 19 minute
Bogdan Covaci dislike....Vezi traducerea
acum 19 minute


Citeaza

Mihai Mihut Ati luat decizia corecta, domnule primar, cand ati redeschis cluburile. Era o rusine ca o minoritate nevrotica sa isi impuna pretentiile fata de toata lumea. Cluburile de pe malul raului, in afara de pesti nu cred ca deranjau pe nimeni cu adevarat. De asemenea clubul Delirio, inchis mai devreme anul acesta, tot la insistentele unor "sensibili" la orice schimbare in bine.
acum aproximativ o oră
Cristian Boartes Domnule Mihut, se pare ca multi de aici, inclusiv dumneavoastra aveti ochelari de cal. Cum poti sa dai o hotarare postand pe Facebook ? Alegatorii domnului Robu sunt doar pe Facebook ? Dupa cum spuneam, un sondaj de doi lei, facut pentru cei pana in 25 de ani care pot fi impresionati usor.
acum 20 minute


Cenzura pe cartea asta cu moace are un singur dezavantaj: nu actioneaza instantaneu si automat.

Citeaza

Andrei Alexandru Stavaru mutati-va oamnei buni mergeti in dacia in bucovina ...sunt destule zone in care este o liniste deplina...mergeti in alte orase din romania din lume si vedeti ...am stat si eu langa Heaven nu m-a deranjat
duminică la 08:35


Deci fac parte dintr-o minoritate nevrotica si nu am de gind sa imi impun punctul de vedere in fata majoritatii care merge prin cluburile din oras. Daca e vorba de majoritate, ma intreb si eu ca orice nevrotic unde incap 150,000 de persoane in fiecare noapte de weekend?

PS1: Ce se face Robu daca ANI ii da Dislike? :plang:
PS2: Nu particip la niciun sondaj pe cartea cu moace, nici macar pe pagina lui Robu, am un cont fictiv si nu il folosesc decit pt navigare. Robu are admiratori fictivi (descoperiti de Opinia Timisoarei), daca as comenta ceva pe acolo as fi acuzat PROBABIL ca sint un basist nemernic... :rad_masa:
2

#120 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 14 august 2013 - 17:58

Iată şi rezultatul sondajului:

Citeaza

REZULTATE SONDAJ
PRIVIND PRIORITIZAREA PROIECTELOR MAJORE ALE TIMISOAREI !!!
Dragi prieteni,
Mai intai va multumesc pt implicarea in sondaj. Faptul ca in cca 24 de ore v-ati pronuntat in numar atat de mare -315 !!!- este remarcabil. In privinta rezultatelor sondajului, lucrurile sunt cat se poate de clare: 303 dintre repondenti, adica 96.19 % sunt de acord cu optiunea mea si doar 12 dintre repondenti, adica 3.81 % considera ca am gresit.
Iata, deci, ca si de data aceasta, lucrurile stau altfel decat le prezinta unii dominati de politicianisme ieftine. Altfel in sensul ca cetatenii Timisoarei, de fapt, rezoneaza cu deciziile mele, intelegandu-le rationalitatea si adecvarea la realitatile in care traim si au incredere in mine ca voi face si in continuare cele mai bune lucruri care pot fi facute si ca nu ma voi lasa deturnat de la calea rationala prin nicio presiune, indiferent de unde aceasta ar veni.

Facebook
0

Arata acest topic


  • (7 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi