STP Timișoara Forum: Proiecte diverse de infrastructura - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (68 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura

#241 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 iulie 2013 - 21:56

Pe Demetriade incepand din capatul din Calea Aradului se lucreaza destul de serios. Se executa lucrari de astfaltare iar accesul dinspre Calea Aradului este restrictionat...
Pana unde au de gand sa asfalteze ? Ar fi fain daca ar reface toata strada pana la bariera de la gara Timisoara Est (str Bader)...
1

#242 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 23 iulie 2013 - 15:54

Vezi postareaPelbartus, la 16 iulie 2013 - 18:33, a spus:

Poate vor largi putin carosabilul, sa fie 2 benzi plus zona de parcare. Spatiul verde de 0,5 m latime e degeaba acolo, doar produce praf.


Exact asta era unul dintre punctele din programul electoral al lui Robu si ma bucur ca il pune in aplicare, chiar daca dupa mai mult de 1 an (6 luni era in program?):

Imagine atasata: Dragalina - 2013.07.23 - 01.jpg Imagine atasata: Dragalina - 2013.07.23 - 02.jpg Imagine atasata: Dragalina - 2013.07.23 - 03.jpg Imagine atasata: Dragalina - 2013.07.23 - 04.jpg
Imagine atasata: Dragalina - 2013.07.23 - 05.jpg Imagine atasata: Dragalina - 2013.07.23 - 06.jpg Imagine atasata: Dragalina - 2013.07.23 - 07.jpg Imagine atasata: Dragalina - 2013.07.23 - 08.jpg
Imagine atasata: Dragalina - 2013.07.23 - 09.jpg Imagine atasata: Dragalina - 2013.07.23 - 10.jpg Imagine atasata: Dragalina - 2013.07.23 - 11.jpg
4

#243 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 23 iulie 2013 - 22:39

Eu as face mult mai larg bulevardul respectiv nu as mai pune borduri...ci doar un gard intre linii si asa nu s ar mai gatui in capatul dinspre gara ci ar fil liber.Deci practic sa circulam si pe linia de tramvai si inspre Regele Carol la fel
0

#244 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 iulie 2013 - 23:55

Vezi postareaDoppler, la 23 iulie 2013 - 15:54, a spus:

Exact asta era unul dintre punctele din programul electoral al lui Robu si ma bucur ca il pune in aplicare, chiar daca dupa mai mult de 1 an (6 luni era in program?):



Mereu am spus si sustinut ca imaginea mai buna a unui oras este alcatuita si din lucruri marunte, nu numai din cele mari si impresionante...

Iata un exemplu. Si sunt multe altele de acest gen, care au asteptat multi ani ca sa fie realizate...

Acel spatiu verde era mai degraba cu numele decat pe bune.

Insa apare o alta problema si anume PODUL care va gatui oarecum traficul generos de pe doua benzi...

O solutie relativ simpla am propus-o mai demult si anume ca podul sa fie dat integral circulatiei rutiere si tramvaiului, respectiv, sa se desfiinteze cele doua trotuare, iar in stanga si dreapta podului sa se construiasca doua pasarele usoare in aliniament cu trotuarele de pe Dragalina. In aceasta varianta, zona ar deveni mai aspectuoasa iar circulatia pe Dragalina mai fluida...


In reluare postez schitele respective in speranta ca le vede si Robu si poate-i vin idei...

Imagine atasata: podul Stefan cel Mare 01.JPGImagine atasata: podul Stefan cel Mare 02.JPG

Aceasta postare a fost editata de mile: 23 iulie 2013 - 23:57

9

#245 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 iulie 2013 - 14:44

Ideea este buna, si tin sa mentionez ca dintre toate pe care le-ati avut, acesta imi palce cel mai mult. :respekt:

Insa eu as duce putin problema in SF (pentru noi desigur). Degeaba ar fi 2-2 benzi pe pod, daca tramvaiul ar incurca circulatia. Prin urmare as propune realizarea a ceea ce trebuia facut de mult, si anume montarea unor sensori, ca in momentul in care tramvaiul se apropie sa se faca rosu la toata intersectia, tramvaiul venind lansat, nefiind nevoit sa opreasca. Astfel s-ar mai impusca un iepure...
1

#246 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 25 iulie 2013 - 18:43

Strada Gh. Bariţiu(I):
Imagine atasata: baritiu.jpg Imagine atasata: baritiu7.jpg Imagine atasata: baritiu8.jpg Imagine atasata: baritiu9.jpg Imagine atasata: baritiu10.jpg Imagine atasata: baritiu12.jpg
1

#247 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 25 iulie 2013 - 18:45

Strada Gh. Bariţiu(II):
Imagine atasata: baritiu1.jpg Imagine atasata: baritiu2.jpg Imagine atasata: baritiu3.jpg Imagine atasata: baritiu4.jpg Imagine atasata: baritiu5.jpg Imagine atasata: baritiu6.jpg
1

#248 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 25 iulie 2013 - 18:50

Pe Ana Ipătescu: ..... La staţia Dermatina:
Imagine atasata: sagului.jpg Imagine atasata: dermatina.jpg
Bulevardul General Ion Dragalina:
Imagine atasata: dragalina1.jpg Imagine atasata: dragalina3.jpg Imagine atasata: dragalina4.jpg Imagine atasata: dragalina5.jpg Imagine atasata: dragalina6.jpg
2

#249 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 august 2013 - 16:34

Vezi postareaDoppler, la 23 iulie 2013 - 15:54, a spus:

Exact asta era unul dintre punctele din programul electoral al lui Robu si ma bucur ca il pune in aplicare, chiar daca dupa mai mult de 1 an (6 luni era in program?):



Vezi postareamile, la 23 iulie 2013 - 23:55, a spus:

Insa apare o alta problema si anume PODUL care va gatui oarecum traficul generos de pe doua benzi...

O solutie relativ simpla am propus-o mai demult si anume ca podul sa fie dat integral circulatiei rutiere si tramvaiului, respectiv, sa se desfiinteze cele doua trotuare, iar in stanga si dreapta podului sa se construiasca doua pasarele usoare in aliniament cu trotuarele de pe Dragalina. In aceasta varianta, zona ar deveni mai aspectuoasa iar circulatia pe Dragalina mai fluida...




Si iata ce va iesi din toate astea...
Cand coboram de pe pod, va trebui sa facem un S ca sa ne incadram pe cele doua benzi care tocmai sunt in curs de realizare...

Singura explicatie din punctul meu de vedere si cu care nu-s deacord este ca acest lucru s-a facut pentru smecherii care vin de pe linia de tramvai si astfel sa fie obligati sa faca stanga si nu sa mearga inainte catre gara...Oricum, pare cam ciudata varianta aleasa de proiectant si aprobata de Primarie...

Practic, mai nou avem doua benzi clare pe Dragalina insa intrarea se face pe o banda. Mai logic era sa fie "tesita" linia de tramvai pe 10 m lungime decat varianta aleasa. Logic dupa logica mea... :naughty1:

Iata...


Imagine atasata: dragalina 01.JPG

Imagine atasata: dragalina 02.JPGImagine atasata: dragalina 03.JPGImagine atasata: dragalina 04.JPG


Decat asa ...

Imagine atasata: dragalina 05.JPG


...mai bine asa ...

Imagine atasata: dragalina 06.JPG


...zic eu, pentru fluidizarea circulatiei. Altfel, cele doua benzi vor fi in mare parte inutile, vom merge in coloana tot pe o banda, largita ...


Iar daca in loc de trotuar pe pod aveam o banda rutiera, era perfect. Trotuarul pe pod este lat cat aproape o banda pentru masini. Si aliniamentul era aproape perfect...
3

#250 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 04 august 2013 - 17:49

Sugestia ta de mai sus cu trotuarele separate pe 2 poduri noi ar fi ideala.

Pina atunci sper ca se gindesc sa anuleze acel spatiu verde si dincolo de pod:

Imagine atasata: Dragalina - g00gle earth 1.jpg Imagine atasata: Dragalina - g00gle earth 2.jpg
0

#251 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 august 2013 - 17:54

:up: Ma gandesc ca asa vor face...


Iata cum ar arata coborarea de pe pod in lipsa trotuarului, respectiv, trotuarele sa fie mutate pe doua pasarele paralele cu podul iar podul sa fie in intregime redat traficului rutier...Inclusiv cu o banda de virare pe stanga aflata pe linia de tramvai, in dreapta fiind sens interzis...
Tramvaiul va trece inainte ca masinile sa urce pe pod...


Imagine atasata: dragalina 05.JPGImagine atasata: dragalina 07.JPG



Sau parafrazand un alt topic deschis de Chagall... Timisoara, acum si ... in viitor! :coolspeak:...iata...


Imagine atasata: dragalina 08.JPG
0

#252 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 august 2013 - 20:34

Ideea e foarte buna, dar pot sa bag mana in foc ca asa ceva nu se va intampla. -_-
0

#253 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 04 august 2013 - 20:46

Eu nu inteleg ideea acelei insulite dupa pod. Ma refer la stadiul actual de la fata locului, si nu la propunerea lui mile, care mi s-ar fi parut mult mai potrivita.
0

#254 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 august 2013 - 21:02

Insulita este pusa ca sa aiba doar o banda acces spre gara. Avem de-a face cu un paradox, facem doua benzi pe Dragalina insa accesul se face doar de pe o banda. Cei care vin pe Titulescu dinspre ADP probabil ca vor avea verde intermitent pentru a face dreapta catre gara. Probabil ca pentru ei s-au facut doua benzi pe Dragalina! Ciudat! :naughty1: :D

Cu o mana facem si cu cealalta stricam, iar ambele operatiuni costa niste bani! Efect in trafic si urbanistic ZERO!
0

#255 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 04 august 2013 - 21:02

Pentru pietoni, dacă prind roşu la semafor să aibă unde aştepta.
0

#256 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 august 2013 - 21:07

Este posibil ca asa ceva a avut proiectantul in cap. Avem atatea insulite de acest gen raspandite prin tot orasul...
Insa nu cred ca era cazul de o asemenea insulita in acest loc. Ea va incurca oarecum traficul, cele doua benzi fiind cam inutile in aceasta varianta...
0

#257 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 august 2013 - 21:42

Oare cat ar costa 2 pasarele mici pt pietoni si o consolidare a podului existent?! Nu cred ca foarte mult. Am in vedere propunerea d-lui mile, veche de mai bine de un an cred.
0

#258 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 august 2013 - 20:30

:up_arow: N-ar fi foarte scumpe, lipseste dorinta si viziunea...Tot felul de studii cresc pretul unei lucrari (investitii) publice...


Am vazut zilele astea ceva lucrari de mutare a bordurilor pe strada Piatra Craiului, in zona Gradinii de vara (!?) Cina.

Se largeste trotuarul, se ingusteaza calea de rulare pentru masini, etc.,...

Cine are drum prin zona, se poate documenta mai bine si poate vedem si niste poze...

Mi-ar place tare mult daca si strada Dr. Nicolae Paulescu (fosta Mircesti parca), cea cu Clubul CFR, ar deveni pietonala, macar partial, pana la gangul din imagine,...pentru ca oricum, dincolo de gang incap vreo 4-5 masini care se parcheaza destul de greu...

Imagine atasata: strada pietonala Mircesti 01.JPG
0

#259 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 13 august 2013 - 13:04

Bulevardul General Ion Dragalina astazi:

Imagine atasata: Dragalina - 2013.08.13 - 01.jpg Imagine atasata: Dragalina - 2013.08.13 - 02.jpg Imagine atasata: Dragalina - 2013.08.13 - 03.jpg
Imagine atasata: Dragalina - 2013.08.13 - 04.jpg Imagine atasata: Dragalina - 2013.08.13 - 05.jpg Imagine atasata: Dragalina - 2013.08.13 - 06.jpg
Imagine atasata: Dragalina - 2013.08.13 - 07.jpg Imagine atasata: Dragalina - 2013.08.13 - 08.jpg Imagine atasata: Dragalina - 2013.08.13 - 09.jpg
4

#260 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 august 2013 - 23:29

Poze, poze, dar comentarii?...

Parerea mea am mai expus-o. Sunt deacord cu aceasta lucrare insa capetii lasa de dorit si mai ales capatul dinspre pod. Iti vine sa intri in insula cu masina. Acum se vede clar ca insula este defapt un refugiu pentru pietoni...Astept sa fie atacata si partea cealalta a drumului.

In ceea ce priveste parcarea paralela cu bordura nu cred ca se va impune acest lucru pentru ca sunt blocuri cu multe apartamente, respectiv, multe masini. Desi exista si in spatele blocului locuri de parcare si baterii de garaje, se pare ca nu sunt suficiente...


In concluzie avem de-a face cu o realizare pe jumatate din ce se putea face...pentru fluidizarea traficului. Parerea mea!
0

Arata acest topic


  • (68 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi