A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#2282
Postat 20 iulie 2013 - 09:45
Filmari noi de la Eurocopter 
A1 Orastie-Sebes -- 18 iulie 2013
A1 Sebes bypass -- 18 iulie 2013
A1 Sebes-Saliste -- 18 iulie 2013
A1 Sibiu-Saliste -- 18 iulie 2013
Filmari realizate cu sprijinul financiar al membrilor de pe forumurile skyscrapercity.com si peundemerg.ro

A1 Orastie-Sebes -- 18 iulie 2013
A1 Sebes bypass -- 18 iulie 2013
A1 Sebes-Saliste -- 18 iulie 2013
A1 Sibiu-Saliste -- 18 iulie 2013
Filmari realizate cu sprijinul financiar al membrilor de pe forumurile skyscrapercity.com si peundemerg.ro
#2285
Postat 24 iulie 2013 - 06:01
Mare pacat ca nu s-a putut finaliza la termen, astfel incat etapa de constructie sa nu mai fie impactata de aceasta situatie de insolventa in care a ajuns Alpine Bau.
Macar de la Arad la Pecica.
Macar de la Arad la Pecica.
#2286
Postat 24 iulie 2013 - 07:11
Greu se naste si autostrada asta. Credeam ca doar pe A3 am avut asa ghinion, dar vad ca si aici e cam la fel.

#2288
Postat 31 iulie 2013 - 12:31
Doar eu am probleme datorita unora asa numiti: SACEM, UMG SI UMPI care au invocat ceva drepturi de autor asupra clipului?

#2291
Postat 31 iulie 2013 - 17:53
Daca cseh_17 incearca sa vizualizeze acest clip din Germania, n-o va putea face din cauza drepturilor de autor la coloana sonora.

#2294
Postat 01 august 2013 - 19:09
De saptamana viitoare se scoate restrictia de 100 km/h de pe Arad-Timisoara si se va putea circula cu 130 km/h!

#2297
Postat 09 august 2013 - 14:59
CNADNR: Executia autostrazii Arad-Timisoara, un model de bune practici in constructia de autostrazi din Romania.
Sursa Tion
Citeaza
După aproape cinci ani de lucrări, în loc de doi cât prevedea contractul iniţial, timp în care constructorul a fost ameninţat de mai multe ori de diferiţi miniştri ai Transporturilor cu rezilierea contractului, autostrada Arad-Timişoara a fost, în sfârşit, recepţionată. La ceremonie a participat doar un director din cadrul CNADNR, Emil Rusoiu, care a afirmat că execuţia acestei autostrăzi este „cu certitudine” o dovadă de bune practici în construcţia de autostrăzi din România şi că antreprenorul nu va fi penalizat pentru întârzierile faţă de termenele stabilite prin contract.
Sursa Tion
#2299
Postat 09 august 2013 - 21:38
Citeaza
Constructorul lotului 4 al tronsonului de autostradă Sibiu-Orăştie, Astaldi, Euro Construct Trading 98 și Astalrom, a început deja asfaltarea la primul tunel de autostradă realizat în România.
La finele lunii trecute, constructorul a reuşit să “străpungă” ambele căi de rulare a tunelului, într-un timp-record, având în vedere că excavarea pământului a început la finele lunii mai-începutul lunii iunie, aşa cum a arătat Capital.ro, la jumătatea lunii iunie, după o vizită pe şantierul autostrăzii.
Sorin Scarlat, directorul adjunct al asocierii formată din cele 3 firme, ne-a declarat că pâmăntul a fost scos încă din 30 iulie, iar de câteva zile s-a trecut la turnarea căii de rulare. Tunelul, cu o lungime de 345 de metri, a fost realizat prin metoda “cut&cover”, adică mai întâi s-a turnat pereţii şi pilonii centrali, iar apoi plafonul. Ulterior, s-a trecut la excavarea pământului. Trebuie amintit faptul că asocierea formată din cele 3 firme a propus construirea tunelului după ce a întâmpinat probleme cu alunecările de teren, în proiectul iniţial nefiind cuprinsă construirea tunelului. Acesta încadrat între două viaducte, unul de 640 m, iar celălalt de 200 m.
...
La finele lunii trecute, constructorul a reuşit să “străpungă” ambele căi de rulare a tunelului, într-un timp-record, având în vedere că excavarea pământului a început la finele lunii mai-începutul lunii iunie, aşa cum a arătat Capital.ro, la jumătatea lunii iunie, după o vizită pe şantierul autostrăzii.
Sorin Scarlat, directorul adjunct al asocierii formată din cele 3 firme, ne-a declarat că pâmăntul a fost scos încă din 30 iulie, iar de câteva zile s-a trecut la turnarea căii de rulare. Tunelul, cu o lungime de 345 de metri, a fost realizat prin metoda “cut&cover”, adică mai întâi s-a turnat pereţii şi pilonii centrali, iar apoi plafonul. Ulterior, s-a trecut la excavarea pământului. Trebuie amintit faptul că asocierea formată din cele 3 firme a propus construirea tunelului după ce a întâmpinat probleme cu alunecările de teren, în proiectul iniţial nefiind cuprinsă construirea tunelului. Acesta încadrat între două viaducte, unul de 640 m, iar celălalt de 200 m.
...
Capital
#2300
Postat 09 august 2013 - 22:05
Eu sunt curios sa aflu ce solutie au ales pentru finisarea peretilor si a tavanului tunelului si cat va rezista finisajul in timp? Intreb asta pentru ca daca nu va fi un finisaj de calitate atunci aspectul tunelului va fi total neplacut peste o perioada relativ scurta de timp...