
Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#943
Postat 12 iulie 2013 - 16:07
The Legend, la 10 iulie 2013 - 17:35, a spus:
Poate ai "norocul" sa nimeresti in vagonul restaurant in 1696 . Eu am prins o "fericire" d-asta acu 3 zile de la Craiova-Timisoara , cu 1695 , cu vagonul 9B .
PS : cam scumpe biletele , elevii nu primesc cupoane de 50% reducere din tarif total ? Ca ce ai tu e doar 50% reducere tarif distanta nu a tarifului total
Aceasta postare a fost editata de qew: 12 iulie 2013 - 16:13
#944
Postat 12 iulie 2013 - 22:45
Ca elev nu primesc acele cupoane numai studentii le primesc. Dupa ce am luat biletele am facut niste calcule si ieseam mai iefitn daca le luam la pret intreg pentru ca beneficiam de reducere de anticipare si de fidelitate pentru 4 trenuri pe bilet.
#947
Postat 26 iulie 2013 - 23:05
Mai trist este ca gps-ul la masina de exemplu te avertizeaza de limitarile de viteza dar nu inteleg cum la un tren de mare viteza nu se poate implementa un asemenea sistem, eventual automat daca limitarile sint ignorate.
#948
Postat 27 iulie 2013 - 02:24

#950
Postat 27 iulie 2013 - 13:25
Si nume, se spune ca limita de viteza in acea curba este 100 km/h, altii spun 80 km/h, in orice caz, cert este ca trenul avea dublu apropae si anume 180 km/h. Motivul incredibil pentru care mecanicul a ignorat aceasta limitare, este una halucinanta. Ordin de la dispecer, sa recupereze pierderea imenasa pe care o avea. Si aici au aparut teoriile. De ce nu a ignorat mecanicul ordinul, cica existand o inregistrare radio in care zice ca: "presimt ca voi avea un acident". De ce cei care supravegheaza si dispecerul adica cel mai mare coordonator nu a intrerupt alimentarea pe sectorul respectiv, imediat ce a observat va trenul se apropie cu o viteza inadmisibila, aproape dubla?
Cert este ca desi trenul are acel sistem, el poate fi dejucat. Sistemul intra in functiune cu un delay destul de mare (setat de constructor sau de comapnia feroviara, si anume. Nu cum in momentul in care ai depasit limita acctioneaza. Ea dupa sa zicem x m parcursi ,sau x minute parcurse presupune ca nu esti atent, s-a intamplat ceva, ai adormit, si iti face acel zgomot de avertizare pentru a fii obligat sa interactionezi cu consola de comanda. Daca nu o faci, va frana automat presupunand ca s-a intamplat ceva. Daca interactionezi il poti "dezactiva". El se va reactiva peste acele noi x minute sau m.
#951
Postat 27 iulie 2013 - 14:36

Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" SA organizează în ziua de 05.08.2013, la ora 10:00, la Bursa Română de Mărfuri (BRM), o nouă etapă de licitaţie publică cu strigare pentru închirierea unor secţii de cale ferată care aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile, secţii rămase neînchiriate în urma ultimei licitaţii de acest gen din 17.06.2013 sau cărora le-a expirat contractul de închiriere (ori s-a renunţat la el).
Va fi o licitație deschisă, urmată de strigare liberă a prețului.
Durata de valabilitate a contractului de închiriere este de 4 ani, iar criteriul de atribuire va fi preţul cel mai mare.
Documentația procedurii se poate ridica de la sediul B.R.M. contra sumei de 200 lei/caiet secție, la care se adaugă TVA. Oferta și documentele care însoțesc oferta se vor depune la sediul BRM până la data de 05.08.2013 ora 09:00.
Tariful de acces Ia procedură este de 300 lei, la care se adaugă TVA și poate fi achitat la casieria B.R.M.
Ofertele se pot depune pentru una sau mai multe din cele 13 secţii de circulaţie, aflate pe raza următoarelor centre regionale feroviare:
Secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Bucureşti:
Ploieşti Vest - Târgovişte Nord - Fieni - Pietroşiţa;
Diţeşti - Gura Palăngii;
I.L. Caragiale - Diţeşti - Moreni;
Câmpina - Câmpiniţa - Telega;
Ploieşti Nord - Măneciu.
Secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Timişoara:
Caransebeș - Bouțari;
Hațeg - Subcetate;
Oraviţa – Anina.
Secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Cluj:
Câmpia Turzii - Turda.
Secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Galaţi:
Făurei - Tecuci;
Mărăşeşti - Panciu;
Buzău - Berca;
Comăneşti - Moineşti.
Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 27 iulie 2013 - 14:38
#952
Postat 27 iulie 2013 - 14:56
Citeaza
...
Oraviţa – Anina.
Celebra Oraviţa – Anina? Sint curios daca o sa doreasca cineva aceast traseu extraordinar.
Aceasta postare a fost editata de Doppler: 30 iulie 2013 - 11:59
#953
Postat 27 iulie 2013 - 15:14
Dar pe mine m-a surprins si Turda-Campia Turzii... Din cate stiu eu traseul este foarte circulat... Bine posibil ca de vina sa fie chiar dubarii care iau painea CFR-ului. Mare pacat ca nu avem o firma ca sa liciteze, sa castige si sa refaca profitabila un trseu.
#956
Postat 29 iulie 2013 - 20:24
#958
Postat 29 iulie 2013 - 22:38
#959
Postat 30 iulie 2013 - 10:55
#960
Postat 30 iulie 2013 - 10:57

