Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura
#241
Postat 16 iulie 2013 - 21:56
Pana unde au de gand sa asfalteze ? Ar fi fain daca ar reface toata strada pana la bariera de la gara Timisoara Est (str Bader)...
#242
Postat 23 iulie 2013 - 15:54
Pelbartus, la 16 iulie 2013 - 18:33, a spus:
Exact asta era unul dintre punctele din programul electoral al lui Robu si ma bucur ca il pune in aplicare, chiar daca dupa mai mult de 1 an (6 luni era in program?):











#243
Postat 23 iulie 2013 - 22:39
#244
Postat 23 iulie 2013 - 23:55
Doppler, la 23 iulie 2013 - 15:54, a spus:
Mereu am spus si sustinut ca imaginea mai buna a unui oras este alcatuita si din lucruri marunte, nu numai din cele mari si impresionante...
Iata un exemplu. Si sunt multe altele de acest gen, care au asteptat multi ani ca sa fie realizate...
Acel spatiu verde era mai degraba cu numele decat pe bune.
Insa apare o alta problema si anume PODUL care va gatui oarecum traficul generos de pe doua benzi...
O solutie relativ simpla am propus-o mai demult si anume ca podul sa fie dat integral circulatiei rutiere si tramvaiului, respectiv, sa se desfiinteze cele doua trotuare, iar in stanga si dreapta podului sa se construiasca doua pasarele usoare in aliniament cu trotuarele de pe Dragalina. In aceasta varianta, zona ar deveni mai aspectuoasa iar circulatia pe Dragalina mai fluida...
In reluare postez schitele respective in speranta ca le vede si Robu si poate-i vin idei...


Aceasta postare a fost editata de mile: 23 iulie 2013 - 23:57
#245
Postat 24 iulie 2013 - 14:44

Insa eu as duce putin problema in SF (pentru noi desigur). Degeaba ar fi 2-2 benzi pe pod, daca tramvaiul ar incurca circulatia. Prin urmare as propune realizarea a ceea ce trebuia facut de mult, si anume montarea unor sensori, ca in momentul in care tramvaiul se apropie sa se faca rosu la toata intersectia, tramvaiul venind lansat, nefiind nevoit sa opreasca. Astfel s-ar mai impusca un iepure...
#249
Postat 04 august 2013 - 16:34
Doppler, la 23 iulie 2013 - 15:54, a spus:
mile, la 23 iulie 2013 - 23:55, a spus:
O solutie relativ simpla am propus-o mai demult si anume ca podul sa fie dat integral circulatiei rutiere si tramvaiului, respectiv, sa se desfiinteze cele doua trotuare, iar in stanga si dreapta podului sa se construiasca doua pasarele usoare in aliniament cu trotuarele de pe Dragalina. In aceasta varianta, zona ar deveni mai aspectuoasa iar circulatia pe Dragalina mai fluida...
Si iata ce va iesi din toate astea...
Cand coboram de pe pod, va trebui sa facem un S ca sa ne incadram pe cele doua benzi care tocmai sunt in curs de realizare...
Singura explicatie din punctul meu de vedere si cu care nu-s deacord este ca acest lucru s-a facut pentru smecherii care vin de pe linia de tramvai si astfel sa fie obligati sa faca stanga si nu sa mearga inainte catre gara...Oricum, pare cam ciudata varianta aleasa de proiectant si aprobata de Primarie...
Practic, mai nou avem doua benzi clare pe Dragalina insa intrarea se face pe o banda. Mai logic era sa fie "tesita" linia de tramvai pe 10 m lungime decat varianta aleasa. Logic dupa logica mea...

Iata...




Decat asa ...

...mai bine asa ...

...zic eu, pentru fluidizarea circulatiei. Altfel, cele doua benzi vor fi in mare parte inutile, vom merge in coloana tot pe o banda, largita ...
Iar daca in loc de trotuar pe pod aveam o banda rutiera, era perfect. Trotuarul pe pod este lat cat aproape o banda pentru masini. Si aliniamentul era aproape perfect...
#250
Postat 04 august 2013 - 17:49
Pina atunci sper ca se gindesc sa anuleze acel spatiu verde si dincolo de pod:


#251
Postat 04 august 2013 - 17:54

Iata cum ar arata coborarea de pe pod in lipsa trotuarului, respectiv, trotuarele sa fie mutate pe doua pasarele paralele cu podul iar podul sa fie in intregime redat traficului rutier...Inclusiv cu o banda de virare pe stanga aflata pe linia de tramvai, in dreapta fiind sens interzis...
Tramvaiul va trece inainte ca masinile sa urce pe pod...


Sau parafrazand un alt topic deschis de Chagall... Timisoara, acum si ... in viitor!


#252
Postat 04 august 2013 - 20:34

#253
Postat 04 august 2013 - 20:46
#254
Postat 04 august 2013 - 21:02


Cu o mana facem si cu cealalta stricam, iar ambele operatiuni costa niste bani! Efect in trafic si urbanistic ZERO!
#256
Postat 04 august 2013 - 21:07
Insa nu cred ca era cazul de o asemenea insulita in acest loc. Ea va incurca oarecum traficul, cele doua benzi fiind cam inutile in aceasta varianta...
#257
Postat 04 august 2013 - 21:42
#258
Postat 08 august 2013 - 20:30

Am vazut zilele astea ceva lucrari de mutare a bordurilor pe strada Piatra Craiului, in zona Gradinii de vara (!?) Cina.
Se largeste trotuarul, se ingusteaza calea de rulare pentru masini, etc.,...
Cine are drum prin zona, se poate documenta mai bine si poate vedem si niste poze...
Mi-ar place tare mult daca si strada Dr. Nicolae Paulescu (fosta Mircesti parca), cea cu Clubul CFR, ar deveni pietonala, macar partial, pana la gangul din imagine,...pentru ca oricum, dincolo de gang incap vreo 4-5 masini care se parcheaza destul de greu...

#260
Postat 13 august 2013 - 23:29
Parerea mea am mai expus-o. Sunt deacord cu aceasta lucrare insa capetii lasa de dorit si mai ales capatul dinspre pod. Iti vine sa intri in insula cu masina. Acum se vede clar ca insula este defapt un refugiu pentru pietoni...Astept sa fie atacata si partea cealalta a drumului.
In ceea ce priveste parcarea paralela cu bordura nu cred ca se va impune acest lucru pentru ca sunt blocuri cu multe apartamente, respectiv, multe masini. Desi exista si in spatele blocului locuri de parcare si baterii de garaje, se pare ca nu sunt suficiente...
In concluzie avem de-a face cu o realizare pe jumatate din ce se putea face...pentru fluidizarea traficului. Parerea mea!