STP Timișoara Forum: Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE

#401 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 iunie 2013 - 10:29

Imi aduc aminte din copilarie ca se lucra la pod, dar in paralel era o punte pietonala peste Bega. Adica la parcul botanic au facut o trecere de pietoni ca sa nu ocoleasca "maria sa pietonul" nici macar 100 de metri, dar aici il pui sa ocolesca cativa kilometri?! :wacko:
0

#402 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 iunie 2013 - 00:09

Poze de noapte:

Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.06.28 - 01.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.06.28 - 02.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.06.28 - 03.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.06.28 - 04.jpg

Se lucra intens. In poza 2 si 3 se vede macaraua in deplasare. Era aproximativ ora 12.

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 29 iunie 2013 - 00:10

3

#403 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 29 iunie 2013 - 06:28

Poze de ieri (28.06.2013) realizate din drona.

Imagine atasata: timisoara_078.jpg Imagine atasata: timisoara_079.jpg
Imagine atasata: timisoara_080.jpg

Sursa: eyeinthesky.ro
1

#404 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 iunie 2013 - 22:30

Vezi postareaGygyman6, la 23 iunie 2013 - 16:39, a spus:

Un documentar mai vechi, poate unii il mai tineti minte daca l-ati vazut. Aici o sa vedeti care e treaba cu peretii de la pasaj, nu e vorba de vreo constructie de la noi din tara, nici macar din Europa dar il pun pentru ca sunt explicate mai multe lucruri si cred ca va raspunde la unele intrebari.

http://vimeo.com/30626123



Pasajul nostru este o joaca de copii in nisip la malul marii comparativ cu ce am vazut in documentar...
1

#405 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 iunie 2013 - 23:18

Cu toate astea s-ar putea sa coste mai mult si constructia sa dureze si ea mai mult. :rad_masa:
0

#406 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 iulie 2013 - 12:23

Apropo de faptul ca privit superficial, acest pasaj subteran pare o constructie relativ simpla, ma intreb de ce oare nu s-a ales varianta supraterana, care ar fi fost mai ieftina, mai usor de executat, s-ar fi "evitat" panza freatica, termenul de executie mai scurt, eliminarea riscurilor de inundare a pasajului...

Ar fi ramas la nivelul solului sensul giratoriu precum se va face si in varianta subterana...

N-am nimic impotriva variantei subterane ci doar m-am gandit ca se putea face si suprateran. Practic ar fi fost doua benzi care traversau intersectia de la nivelul solului. Niste stalpi si grinzi de beton sau metal si cam atat, fara mii de tone de pamant excavat...

Poate-mi scapa mie motivul pentru care s-a ales varianta subterana...

Oricum ma bucur ca se face acest pasaj si mai devreme sau mai tarziu tot va fi gata intr-o zi...autoritatile fiind fortate intr-un fel sa-l termine.
0

#407 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 02 iulie 2013 - 12:35

Daca s-ar fi proiectat in varianta supraterana, ar fi fost posibila realizarea pasajului inclusiv pe directia Nord - Sud.
Adica pe 3 nivele. Sau doar pe nivelul Nord - Sud.

Tre' sa cautam in Studiile de (pre-)Fezabilitate eventuale argumente.
0

#408 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 iulie 2013 - 13:43

Am auzit o discutie pe tema asta, acum ceva timp. Argumentul ar fi fost ca un tunel construit prin pamant, va stabiliza pamantul(stiti povestea nesfarsita cu mlastiniile si nisip si tampenii) iar un pod nu ar fi putut face asta...

Mie mi se pare o prostie, sa ne plangem in anul 2013 ca avem un teren mlastinos, sa fim seriosi! Exista tot felul de utilaje si tehnologii pentru orice (cautati The Big Dig sau Central Artery/Tunnel Project (CA/T) din Boston). Cel mai probabil, a fost mai ieftin asa.
1

#409 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 iulie 2013 - 14:01

Un pasaj suprateran ar fi stricat panorama intregii zone. In schimb, la unul subteran, inpactul vizual este aproape zero.
0

#410 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 iulie 2013 - 18:44

Da, dar unul suspendat ar fi dat o nota moderna intersectiei. :04:
0

#411 Useril este offline   udar 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 06 august 11

Postat 02 iulie 2013 - 21:15

daca s-ar putea toate sa fie subterane si la suprafata sa ramana doar verdeata..................doar acolo unde chiar nu se poate atunci facem suprateran

spatiul este scurt aici pentru unul suprateran care ar strica toata zona ca peisaj :eusa_think:

supraterane sa mai facem peste Bega in toate modele posibile :beer2:
1

#412 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 iulie 2013 - 21:18

Vezi postareaudar, la 02 iulie 2013 - 21:15, a spus:

[...] supraterane sa mai facem peste Bega in toate modele posibile :beer2:

:up: Si peste calea ferata la Solventu.

L.E. Bulevardul Parvan s-a transformat intr-o imensa parcare. :)

Imagine atasata: Image1249x.jpg
0

#413 Useril este offline   udar 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 06 august 11

Postat 02 iulie 2013 - 21:54

^^^
corect......

imaginativa cum ar arata pasajul de pe Sagului trantit aici peste intersectie, pasaj care are aproximativ 750m de la urcare pana la coborare.............
0

#414 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 iulie 2013 - 23:58

:up_arow: Pasajul din Sagului are 4 benzi, doua trotuare si doua piste pentru biciclete si peste toate astea este construit grosolan, sa reziste si la un regiment de tancuri "bara in bara", fiind vorba de un punct strategic militar, de o intrare/iesire in/din oras importanta....si a fost facut cu "tehnologia comunista" a vremii.

Pasajul Leonardo da Vinci in varianta supraterana ar fi avut doar doua benzi, ca si varianta subterana si fara trotuare si piste de biciclete pentru ca nici un pieton sau biciclist nu s-ar urca pe el pentru ca ar fi total inutil. Deci, doar doua benzi pentru autovehicule, cate una pe sens...si ar fi fost construit mult mai suplu (mai subtirel) decat cel din Sagului...cu tehnica si tehnologia actuale...

Repet, nu sustin aceasta varianta in mod deosebit ci doar am lansat o dezbatere pentru a vedea ce argumente pro si contra exista. Si atat!

Aceasta postare a fost editata de mile: 02 iulie 2013 - 23:59

1

#415 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 iulie 2013 - 08:27

Si eu zic ca nu ar fi aratat rau deloc. Oricum, in zona nu avem nicio cladire istorica, monumente sau altceva a carui imagine sa fie afectata, doar ceva blocuri comuniste. -_-
0

#416 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 03 iulie 2013 - 16:53

Se poate face o simulare pe pc cum ar fi aratat ca pasaj suprateran?

Aceasta postare a fost editata de Andy: 03 iulie 2013 - 16:53

0

#417 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 06 iulie 2013 - 08:12

Poze noi de pe eyeinthesky.ro. :coolspeak:

Imagine atasata: timisoara_107.jpg Imagine atasata: timisoara_109.jpg
Imagine atasata: timisoara_110.jpg Imagine atasata: timisoara_111.jpg
1

#418 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 iulie 2013 - 09:19

Multumim! :coolpics:
0

#419 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 06 iulie 2013 - 09:38

Din aceste imagini se pare ca nu se mai poate traversa santierul. Drona o sa ramina singura solutie pt poze noi.

Articol despre cel care realizeaza aceste poze si drona: adevarul

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 06 iulie 2013 - 18:08

0

#420 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 06 iulie 2013 - 18:55

Vezi postareaDoppler, la 06 iulie 2013 - 09:38, a spus:

Din aceste imagini se pare ca nu se mai poate traversa santierul. Drona o sa ramina singura solutie pt poze noi. [...]

Cateva poze din zona podului, bucata care n-a fost pozata de drona.

Imagine atasata: DSC_2197.JPG Imagine atasata: DSC_2199.JPG
Imagine atasata: DSC_2200.JPG

Precum se vede, intreaga zona este baricadata ca in Auschwitz.
0

Arata acest topic


  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

17 useri citesc topicul
0 membri, 17 vizitatori, 0 utilizatori anonimi