
Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#401
Postat 28 iunie 2013 - 10:29

#404
Postat 29 iunie 2013 - 22:30
Gygyman6, la 23 iunie 2013 - 16:39, a spus:
http://vimeo.com/30626123
Pasajul nostru este o joaca de copii in nisip la malul marii comparativ cu ce am vazut in documentar...
#405
Postat 29 iunie 2013 - 23:18

#406
Postat 02 iulie 2013 - 12:23
Ar fi ramas la nivelul solului sensul giratoriu precum se va face si in varianta subterana...
N-am nimic impotriva variantei subterane ci doar m-am gandit ca se putea face si suprateran. Practic ar fi fost doua benzi care traversau intersectia de la nivelul solului. Niste stalpi si grinzi de beton sau metal si cam atat, fara mii de tone de pamant excavat...
Poate-mi scapa mie motivul pentru care s-a ales varianta subterana...
Oricum ma bucur ca se face acest pasaj si mai devreme sau mai tarziu tot va fi gata intr-o zi...autoritatile fiind fortate intr-un fel sa-l termine.
#407
Postat 02 iulie 2013 - 12:35
Adica pe 3 nivele. Sau doar pe nivelul Nord - Sud.
Tre' sa cautam in Studiile de (pre-)Fezabilitate eventuale argumente.
#408
Postat 02 iulie 2013 - 13:43
Mie mi se pare o prostie, sa ne plangem in anul 2013 ca avem un teren mlastinos, sa fim seriosi! Exista tot felul de utilaje si tehnologii pentru orice (cautati The Big Dig sau Central Artery/Tunnel Project (CA/T) din Boston). Cel mai probabil, a fost mai ieftin asa.
#409
Postat 02 iulie 2013 - 14:01
#411
Postat 02 iulie 2013 - 21:15
spatiul este scurt aici pentru unul suprateran care ar strica toata zona ca peisaj

supraterane sa mai facem peste Bega in toate modele posibile

#413
Postat 02 iulie 2013 - 21:54
corect......
imaginativa cum ar arata pasajul de pe Sagului trantit aici peste intersectie, pasaj care are aproximativ 750m de la urcare pana la coborare.............
#414
Postat 02 iulie 2013 - 23:58

Pasajul Leonardo da Vinci in varianta supraterana ar fi avut doar doua benzi, ca si varianta subterana si fara trotuare si piste de biciclete pentru ca nici un pieton sau biciclist nu s-ar urca pe el pentru ca ar fi total inutil. Deci, doar doua benzi pentru autovehicule, cate una pe sens...si ar fi fost construit mult mai suplu (mai subtirel) decat cel din Sagului...cu tehnica si tehnologia actuale...
Repet, nu sustin aceasta varianta in mod deosebit ci doar am lansat o dezbatere pentru a vedea ce argumente pro si contra exista. Si atat!
Aceasta postare a fost editata de mile: 02 iulie 2013 - 23:59
#415
Postat 03 iulie 2013 - 08:27

#416
Postat 03 iulie 2013 - 16:53
Aceasta postare a fost editata de Andy: 03 iulie 2013 - 16:53