STP Timișoara Forum: Despre troleibuze in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • Ultima »

Despre troleibuze in general Evaluare topic: ****- 8 Voturi

#741 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30179
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 iunie 2013 - 22:07

Infrastructura pentru firul de contact nu e lucru simplu. Stalpii care o sustin trebuie sa fie mai solizi decat cei care sunt acum si care nu sustin decat cablurile... cablistilor. :) Cred ca ar fi o cheltuiala prea mare pentru ceva provizoriu. Bun, noi doar discutam, iar deciziile se iau mai "sus". Sa vedem care vor fi acestea.
0

#742 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 28 iunie 2013 - 00:20

Sa zici cai o idee buna sa scoata tb ca se strica motorul e cam aberant hai serios... daca nu era fiabil motorul diesel nimeni din UE nu ar fi cumparat tb cu motor auxiliar, ca doar is facute durabil nare cum sa se strice... Si de aia e motorul disel sa fie folosit ce smau in cate tari is trasee pe care merg pe diesel tb lor:rolleyes:
-1

#743 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30179
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 iunie 2013 - 10:13

Si eu zic ca un motor la care-i tot cuplezi si decuplezi transmisia prin intermediul ambreiajului e mult mai solicitat decat acesta care are cuplat generatorul permanent. Sarcina variaza, intr-adevar, dar mai lent, nu asa brutal ca in cazul ambreiajului. La Conecto G e alta treaba, dar motorul unui C, este mai solicitat decat cel al troleibuzelor. (parerea mea)
0

#744 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 iunie 2013 - 12:20

Un lucru e sigur, dupa ce se termina cu nebuni asta, fiecare troleibuz trebuie luat in parte si strans fiecare surub si piulita :whistle:
0

#745 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30179
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 iunie 2013 - 18:08

Exact cum spuneam! S-a luat decizia si aceasta este:

Citeaza

În vederea evitării aglomeraţiei pe rutele 15 şi 16, RATT suplimentează numărul de troleibuze începând cu data de 1 Iulie 2013. De luni până vineri vor circula nouă troleibuze pe aceste linii, la un interval de 7-12 minute, de dimineaţă până la ora 20.00.
De asemenea, şi în zilele de sâmbătă vor fi şase troleibuze pe liniile 15 şi 16 în prima jumătate a zilei.


Deci nu vor fi autobuze.
1

#746 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 28 iunie 2013 - 21:11

Troleibuzele pot circula pe liniile 15 şi 16, prin alternanţă cu restul traseelor. Să nu fie doar câteva suprasolicitate, iar restul, deloc.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 28 iunie 2013 - 21:12

0

#747 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 iunie 2013 - 21:14

Ar fi utila acum, unirea liniilor 15 si 16. 16-le de la Sudului sa faca stanga pe Lidia si sa tina locul lui 15 practic iar 15-le sa nu intre in bucla de la Versului ci sa faca Sudului. Un fel de 7A si 7B. Astfel liniile ar fi echilibrate, nici aglomerate, nici goale.
0

#748 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 28 iunie 2013 - 21:23

Am mai vorbit pe tema asta. Ar fi foarte naşpa, pt că, călătorii s-ar urca în primul troleibuz care vine din sensul opus, făcând "roata" cu el. Astfel, 15-le ar ajunge arhi plin în "Soarelui" cu călători din "Girocului". Şi invers. Iar cei care ar vrea să mai urce, nu ar mai avea unde. Ar fi cumplit.
Eu chiar vă recomand: rugaţi-vă să nu le treacă prin cap şefilor din RATT şi primărie, o astfel de idee.
0

#749 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 iunie 2013 - 21:33

:up_arow: Nu cred ca s-ar intampla chiar asa. Poate in primele zile, mai mult de curiozitate.
Nu stiu cati de pe Naturii s-ar duce prin Sudului in oras si invers.
Iar daca 15-le ar lua de pe Girocului calatorii lui 16 in Girocului, atunci in mod simetric si 16-le ar lua "in avans" calatorii lui 15 din Soarelui...

Dar ti-ai pus vreodata intrebarea ca poate ar exista si calatori care sa mearga cele doua-trei statii intre Soarelui si Girocului si invers si care acum pot doar pe jos parcurge aceasta distanta...

Sau poate ca aceasta "bucla" ar trebui dusa pana la AEM, in perspectiva tramvaiului de Mosnita?...Treaba cu Mosnita luati-o ca o gluma insa restul am spus-o serios...
2

#750 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 iunie 2013 - 21:50

Dap, are dreptate mile :respekt: ; si stiu ca s-a mai discutat, dar acum ar fi cel mai oportun. Teoretic, nu s-ar intampla asa ceva, pentru ca si 15-le si 16-le ar pati acelasi lucru deci practic rezulta un echilibru. Plus, mie nu mi-ar conveni sa trebuiasca sa merg in centru sa zicem (a se citi I.C. Bratianu) si sa fac turul Girocului > Sudului > Judetean > s.a.m.d (as pierde vreo 10 minute sa zic) si daca s-ar face asta, cu suplimentarea liniilor 15 si 16, frecventa ar fi redusa, max 7 minute. Deci, tot mai castigat sunt asteptand dupa troleibuz decat "sa fac roata" cu el.
1

#751 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 28 iunie 2013 - 21:52

:up_arow: Mile, nu cred că eşti la curent cu psihologia călătorului timşorean. Habar nu ai de ce e el în stare. La anumite linii, iese în staţie cu 15-20 de minute mai devreme doar pt a lua mtc-ul în sens invers, ca să fie sigur că prinde loc pe scaun. Deşi, în sensul dorit nu parcurge decât una sau două staţii. Oricum, nu am de gând să mă contrazic cu nimeni pe tema asta.
0

#752 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 28 iunie 2013 - 21:53

Vezi postareaRaoul94, la 28 iunie 2013 - 21:50, a spus:

Dap, are dreptate mile :respekt: ; si stiu ca s-a mai discutat, dar acum ar fi cel mai oportun. Teoretic, nu s-ar intampla asa ceva, pentru ca si 15-le si 16-le ar pati acelasi lucru deci practic rezulta un echilibru. Plus, mie nu mi-ar conveni sa trebuiasca sa merg in centru sa zicem (a se citi I.C. Bratianu) si sa fac turul Girocului > Sudului > Judetean > s.a.m.d (as pierde vreo 10 minute sa zic) si daca s-ar face asta, cu suplimentarea liniilor 15 si 16, frecventa ar fi redusa, max 7 minute. Deci, tot mai castigat sunt asteptand dupa troleibuz decat "sa fac roata" cu el.

Lucrez în RATT de 23 de ani. Ştiu ce spun, şi spun ce ştiu. Nu toţi gândesc ca voi.
1

#753 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 iunie 2013 - 23:09

Vezi postareaemilut, la 28 iunie 2013 - 21:52, a spus:

La anumite linii, iese în staţie cu 15-20 de minute mai devreme doar pt a lua mtc-ul în sens invers, ca să fie sigur că prinde loc pe scaun. Deşi, în sensul dorit nu parcurge decât una sau două staţii. Oricum, nu am de gând să mă contrazic cu nimeni pe tema asta.


La fel ar face si cel de pe sensul invers, ar fi o chestie "in oglinda"...

Pe de alta parte trebuie facut cate ceva ca sa mai "progresam". Trebuie sa existe solutii mai bune si cu costuri mai mici decat cele actuale. Deobicei "noutatile" sunt refuzate din start de majoritatea populatiei pentru ca asa este firea umana si nu din motive obiective si abia apoi, cand se introduce o noutate cu forta, lumea-si da seama ca are avantaje...

Nici eu nu vreau sa ma contrazic aiurea ci pe argumente, asa marunte cum or fi ele...
1

#754 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 13 septembrie 2013 - 22:44

As dori să ştiu ce lungime au liniile 11, 14 şi 18 de la un capăt la celălalt.
0

#755 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30179
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 septembrie 2013 - 10:12

Pentru autobuze aveam date, dar pentru troleibuze nu. Se poate masura cu facilitatea din Google Earth. (eu asa am facut pentru autobuze)
0

#756 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 noiembrie 2013 - 22:41

In 03043 pe partea dreapta deasupra roti din spate s-a umflat podeaua vreo 2 -3 cm.
Umflatura nu e de la plasticul ala ce imbraca podeaua trolebului e si metalul de dedesupt deformat.

In poza nu e prea evident..

Imagine atasata: 2013-11-27 19.53.13R.jpg
1

#757 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 decembrie 2013 - 00:24

Desi la orele amiezi traficul e aglomerat nimic nu-i inpiedica ca circule in grup... (11,18,14)

Imagine atasata: 2013-12-02 14.33.46R.jpg

Si la 4-5 minute distanta inca 2 (14 + 11)...

Imagine atasata: 2013-12-02 14.38.16R.jpg

Asa des circula 14-le si 11-le ? Eu nu cred...
1

#758 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 decembrie 2013 - 15:35

Asa am prins si eu luna trecuta intr-o miercuri, un 14 nici nu putea sa iasa din statie a stat la 700 cred ca 5 sau 8 minute si dupa a mai venit un 14. Frecventa la firobuze este printre cea mai buna (dupa parerea mea) de aceea si merg asa, iar cand e "traffic jam" acolo ,se aduna toate liniile.
0

#759 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30179
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 decembrie 2013 - 18:33

Da, din 700 pana la Marasti faci 10 minute, deci e normal sa se adune vehiculele acolo. Daca sunt de pe linii diferite nu e nicio problema. Nu cred ca graficele sunt calculate in asa fel incat sa existe o frecventa anume la sosirea in statie, intre vehicule aflate pe linii diferite.
0

#760 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 decembrie 2013 - 08:18

:no: Intrebarea este cum de se aduna doar ele cu ele, bara in bara? Ca doar nu au banda dedicata iar restul de autovehicule circula doar pe banda 2!...Zilnic trec pe acolo dupa ora 14 (14:10 aprox) si stiu despre ce vorbesc!...
0

Arata acest topic


  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi