STP Timișoara Forum: Piste pentru biciclete in Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (38 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Piste pentru biciclete in Timisoara Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#341 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 10 iunie 2013 - 21:46

Uite ce fac japonezi


Si noi nici rastele nu suntem in stare sa facem.
3

#342 Useril este offline   Sorin 

  • RATT Staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 03 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Temporal Mechanics

Postat 11 iunie 2013 - 18:04

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 iunie 2013 - 20:31, a spus:

Bicicleta este si ramane un vehicul, vehicul care poate atinge chiar si limita de viteza impusa in orase (50 km/h)

Am prins un exemplu din acesta de bicicliști vitezomani pe trecerea de pietoni.
S-a întâmplat pe trecerea de pietoni de la "florărie" care știe zona, ieșirea străzii Timiș în Strada Gheorghe Lazăr. Există într-adevăr pistă de bicicletă dar trecerea este DE PIETONI. NU e semnalizat niciunde că ar fi și de biciclete și mai ales că dacă nu mă înșel, și pista de biciclete are un STOP înainte de trecere. Oricum, e trecere de PIETONI.
Așadar, veneau 2 "non pietoni" pe biciclete dinspre B-dul Cetății înspre B-dul Circumvalațiunii, partea cum am spus, cea cu florăria (și farmaciile și magazinele). Aveau o viteză destul de mare, că primul dacă nu mă dădeam într-o parte cum stăteam la buticul de vis-a-vis de florărie, mă lua direct pe ghidon. Cel de-al doilea era mai in spate și o mașină era OPRITĂ la trecere să cedeze trecerea PIETONILOR. Când mașina s-a pus în mișcare fiindcă nu mai era niciun pieton, apare și "non pietonul" nostru cu o viteză atât de mare că șoferul nu l-a văzut decât când era pe trecere. Cred că doar jumătate de metru a reușit să avanseze mașina pe trecerea de pietoni nu mult, dar destul cât să îl acroșeze (că doar ea nu se poate feri așa de rapid ca și mine - știți expresia... asta lovește nu f....). Normal că "non pietonul" a căzut iar răspunsul lui la întrebarea șoferului "Ești bine" a fost "Da, sunt bine, îmi pare rău dar nu prea îmi prind frânele bine". Și răspunsul șoferului: "Noroc că îmi prind mie"...
E doar un exemplu. Mai am multe dar ideea e că foarte curând dacă nu se iau ceva măsuri pentru prevenirea acțiunilor unor teribiliști ca și aceștia, în primul rând pietonii probabil vor fi mai în siguranță pe stradă decât pe trotuar iar "non pietonii" se vor transforma probabil în "donatori de organe"...
1

#343 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 11 iunie 2013 - 19:04

În curând va trebui carnet de conducere pentru bicicletă.:naughty1:
0

#344 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 17 iunie 2013 - 21:56

"Verde pe biciclete" are un nou membru in oras. :rolleyes:

Imagine atasata: Image1222.jpg Imagine atasata: Image1223.jpg
2

#345 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 18 iunie 2013 - 15:59

:up_arow: Str. Closca, reclama unui magazin de biciclete. In locul lor urcam bicicleta velocipedul pe stilp, sa atraga atentia mai bine. :04:

Nu mi-a venit sa cred, pista de linga Casa tineretului nu era blocata de masini: :coolspeak:

Imagine atasata: Piste pt biciclete - 2013.06.18 - 1.jpg Imagine atasata: Piste pt biciclete - 2013.06.18 - 2.jpg
0

#346 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 iunie 2013 - 14:08

Imagine atasata: Biciclete - 2013.06.23 - 1.jpg Imagine atasata: Biciclete - 2013.06.23 - 2.jpg
0

#347 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 iunie 2013 - 23:08

Stie cineva, ceva despre investitia asta?
Pare sa fie vorba despre un nou centru de inchiriere biciclete.
Locatia: Str. Vacarescu, zona Iosefin.

Imagine atasata: DSC_2056 copy.jpg Imagine atasata: DSC_2057 copy.jpg
Imagine atasata: DSC_2061 copy.jpg Imagine atasata: DSC_2062 copy.jpg
Imagine atasata: DSC_2058 copy.jpg Imagine atasata: DSC_2059 copy.jpg
Imagine atasata: DSC_2060 copy.jpg
0

#348 Useril este offline   aristotelro 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 388
  • Inregistrat: 15 noiembrie 11
  • Sexul:masculin

Postat 25 iunie 2013 - 07:09

Vezi postareaChagall, la 24 iunie 2013 - 23:08, a spus:

Stie cineva, ceva despre investitia asta?
Pare sa fie vorba despre un nou centru de inchiriere biciclete.
Locatia: Str. Vacarescu, zona Iosefin.



E de mult timp acolo acea instalatie. Eu cred ca face parte din proiectul strazii, dar nu s-a gasit operator privat pentru ea... ;)
0

#349 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 iulie 2013 - 11:41

Oare i-o fi venit cuiva mintea la cap, si-a dat cineva ochelarii de cal jos de pe nas, sau este vorba doar de gargara?...


Borduri inalte si piste de biciclete impracticabile la Timisoara. Primarul da vina pe proiectanti pentru obstacolele de pe traseele pentru biciclisti. VIDEO!

29 iunie, 2013 - 10:03 AM Roxana Deaconescu

Imagine postata


[b]TIMISOARA. Biciclistii duc viata grea in Timisoara daca aleg sa respecte traseele pistelor facute de specialistii din Primaria Timisoara. Majoritatea dintre ele sunt blocate de gropi, stalpi sau copaci, iar de cele mai multe ori impracticabile din pricina bordurilor destul de inalte de la trecerile de pietoni sau intersectiile strazilor ori chiar din cauza masinilor parcate pe ele. Reprezentantii Primariei Timisoara dau vina pe proiectanti.[/b]


Imagine postata


In orice caz, edilul a aratat pe unde vor trece pistele pentru biciclete. Intrebat despre bordura inalta de aproape 5 centimetri si daca aceste piste au fost realizate exclusiv pentru timisorenii care au biciclete de tip Mountain Bike, primarul a recunoscut ca intr-adevar este o problema cu aceste trasee in Timisoara, dar a aruncat pisica in curtea proiectantilor, adica in curtea celor care “deseneaza” proiectele de reabilitare pentru unele strazi, proiecte aprobate in cele din urma tot de specialistii din Primaria Timisoara. Asadar, proiectantii sunt de vina pentru ca nu “anticipeaza necazurile pe care le produc”.

E o problema in Timisoara cu pistele de biciclete, in tot orasul este o problema care nu-si are solutia chiar asa de usor. Problema este ca pistele fiind pe trotuare, in mod inevitabil, la intersectii, se ajunge la o schimbare de nivel pana se traverseaza. E o diferenta de 5 centimetri, pe alocuri chiar mai mare, se poate aduce la nivel, dar sigur ca trebuie respectate proiectele. E o problema pe care o genereaza proiectantii, pentru ca nu au, se pare, capacitatea sa anticipeze necazurile pe care le produc prin modul in care fac proiectul”, s-a scuzat primarul.


Intregul material in Opinia Timisoarei



Personal nu cred ca proiectantii "au prevazut" in proiect cei 4-5 cm sau mai mult diferenta de nivel. Cred ca vina este exclusiva a constructorului, respectiv a muncitorilor care au executat lucrarea si care (inca) de multe ori au alcool in corp. Poate ar fi nevoie si de niste fiole pe santiere.
Aceeasi poveste o avem la baltile de pe trecerile de pietoni. Exact la treceri asfaltul este lasat mai jos si se formeaza balti in loc sa fie invers...Si toate astea pe strazi recent MODERNIZATE. Deci, BATAIE DE JOC!...in toate directiile.
3

#350 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 02 iulie 2013 - 12:28

Dar nu numai acolo e asa! In mare parte peste tot e asa! De-a lungul trotuarului din fata Politehnicii trebuie pus frana din 2 in 2 metri ca sa nu fi aruncat in sus de pe bicicleta din cauza radaciniilor. -_- Iar chiar in stanga Kauflandului din Circumvalatiunii, pe partea cu blocuri cu numar fara sot, sunt la un moment dat niste scari si langa o ''rampa'' pentru biciclisti, pe care sa coboare, ca e diferenta de vreo 40-50 de cm intre cele 2 ''nivele'' ale drumului; ei, ''rampa'' aia are inclinatie de pete 35 de grade, iar la peste 35 de grade se poate cadea, la orice inclinatie de 35 de grade. Iar rampa are peste. As putea spune chiar 40-45 de grade! Daca pui frana brusc in timp ce cobori sau cobori in mare viteza, poti sa faci ''poza la asfalt''. Iar la urcare sa nu mai zic...daca urci in viteza te arunca in sus, iar daca o urci incet ,nu se poate urca! Mie cel putin astea nu mi se par piste de biciclete normale. <<Siehe>> Olanda, Germania, Belgia, etc. Acolo piste de calitate, nu aici! :censored:

Aceasta postare a fost editata de Andy Wegmann: 02 iulie 2013 - 12:30

0

#351 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 02 iulie 2013 - 16:19

Vezi postareaAndy Wegmann, la 02 iulie 2013 - 12:28, a spus:

Iar chiar in stanga Kauflandului din Circumvalatiunii, pe partea cu blocuri cu numar fara sot, sunt la un moment dat niste scari si langa o ''rampa'' pentru biciclisti, pe care sa coboare, ca e diferenta de vreo 40-50 de cm intre cele 2 ''nivele'' ale drumului; ei, ''rampa'' aia are inclinatie de pete 35 de grade, iar la peste 35 de grade se poate cadea, la orice inclinatie de 35 de grade. Iar rampa are peste. As putea spune chiar 40-45 de grade! Daca pui frana brusc in timp ce cobori sau cobori in mare viteza, poti sa faci ''poza la asfalt''. Iar la urcare sa nu mai zic...daca urci in viteza te arunca in sus, iar daca o urci incet ,nu se poate urca! Mie cel putin astea nu mi se par piste de biciclete normale. <<Siehe>> Olanda, Germania, Belgia, etc. Acolo piste de calitate, nu aici! :censored:

Nu am stat cu raportorul sa masor unghiul pantei respective, dar te asigur ca o poti cobora absolut fara nici o problema daca stii sa o abordezi..bine...nu fac raliuri pe strada....si te asigur ca nici veleitati de acrobat nu am. Oricum nu e chiar asa crunta..daca exersezi de 2-3 ori pe ea si stii cum sa o "apuci".
0

#352 Useril este offline   Sorin 

  • RATT Staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 03 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Temporal Mechanics

Postat 02 iulie 2013 - 22:12

Probabil din cauza obstacolelor văd tot mai multe biciclete în mijloacele de transport... Cam în fiecare zi văd câte o bicicletă ba în tramvai, ba in troleibuz. Adevărul e că în autobuz nu am văzut. Dar circul mai mult cu tramvaiul și troleibuzul.
0

#353 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 iulie 2013 - 00:14

Vezi postareaAndy Wegmann, la 02 iulie 2013 - 12:28, a spus:

Iar chiar in stanga Kauflandului din Circumvalatiunii, pe partea cu blocuri cu numar fara sot, sunt la un moment dat niste scari si langa o ''rampa'' pentru biciclisti, pe care sa coboare, ca e diferenta de vreo 40-50 de cm intre cele 2 ''nivele'' ale drumului;



Nu stiu exact la ce locatie te referi, insa prin acea zona si mai ales pe Gh. Lazar, vis-a-vis de Billa/Penny, acele rampe/pante abrupte de pe langa trepte si aflate acum pe traseul pistelor au fost facute pentru carucioare cu bebe si nicidecum pentru piste. Dar ai nostri edili, isteti foc, si-au propus sa impuste doi iepuri cu un foc si astfel au marcat traseul pistelor pentru biciclete pe "vechiul traseu" al mamelor dotate cu carucioare cu bebelusi....Este o solutie ORIGINALA brevetata in Timisoara... :rad:

Exista poze si materiale filmate cu aceste trasee ciudate postate chiar pe forum si poate chiar pe acest topic...cu niste pagini in urma...
1

#354 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 05 iulie 2013 - 19:05

Vezi postareamile, la 10 aprilie 2013 - 12:36, a spus:

Ar trebui ca Politia Locala sa umble in patrulare cu biciclete si astfel s-ar impiedica de bizoni si i-ar putea si amenda...
Asa s-ar face ordine...

Iată că vorba unui forumist a fost auzită de mai marii urbei:

Polițiștii locali din Timișoara sunt trimiși, de primar, la muncă pe bicicletă

Citeaza

Pentru a rezolva mai repede problemele din oraș, primarul Nicolae Robu s-a gândit să îi trimită pe teren pe polițiștii locali… pe bicicletă. Ideea i-a venit, vineri, în cadrul ședinței Consiliului Local, când a fost sesizat că Poliția Locală trebuie să intervină în zona Mehala, unde în jurul pieței există multe mașini care sunt de vânzare și care ocupă abuziv domeniul public. Voi da dispoziție ca Poliția Locală să intervină în zona Mehala, să își crească mobilitatea prin folosirea bicicletelor, să fie prezenți în cât mai multe locuri din oraș. Bicicleta e un mijloc de succes folosit de poliții din multe țări, chiar dacă la început va părea mai ciudat, ne vom obișnui și îi vom lua în serios, dacă știu să își facă meseria, a spus Nicolae Robu, primaru Timișoarei.

Ora de Timiş

Aceasta postare a fost editata de Andy: 08 iulie 2013 - 18:34

0

#355 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 05 iulie 2013 - 19:28

As vrea sa-l vad si pe Robu mergand la primarie zi de zi cu bicicleta.
0

#356 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 05 iulie 2013 - 19:31

Vezi postareaChagall, la 05 iulie 2013 - 19:28, a spus:

As vrea sa-l vad si pe Robu mergand la primarie zi de zi cu bicicleta.

O sa o vedem si pe asta ..... NICIODATA
-1

#357 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 iulie 2013 - 23:04

Si in perioada lui Ciuhandu, undeva dupa anul 2000, politistii locali (comunitari atunci) au fost dotati cu biciclete in timpul serviciului. Nu toti ci o parte din ei. O alta parte au fost dotati cu scutere. Si umblau cate doi pe strada. Li se spunea in popor LICURICI... Deci nu-i nimic nou sub soare...
0

#358 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 iulie 2013 - 02:31

In interviul dat de Ervin Luci, directorul Apelor Romane - Banat, Opiniei Timisoarei, se pomeneste (iarasi si a cata oara) de pista pentru biciclete de pe malul canalului Bega, de la podul Modos pana la granita...

Ma tot intreb, pentru cine se face aceasta pista cand noi n-avem in oras niste piste de Doamne-ajuta care sa te duca pana la Podul Modos...

Si apoi ce sa faci acolo la granita decat sa te intorci inapoi. Te duci ca prostu' nicaieri ca sa ai de unde veni!
Si iarasi ma intreb daca s-au facut niste studii in acest sens sau doar se arunca banii caci si asa nu-s ai nostri?...

Mult mai cu folos ar fi fost asemenea piste prin oras pe malurile canalului decat pe "camp"...



Interviu cu Ervin Luci, directorul Administratiei Bazinale de Apa Banat

5 iulie, 2013 - 9:58 AM Roxana Deaconescu

Imagine postata

In momentul de fata, care este cel mai important proiect al Administratiei Bazinale de Apa Banat?

Cel mai important proiect pana o sa ne soseasca bugetul de la Bucuresti, modificat, este pista de biciclete, in valoare de 2,3 milioane de euro, pista ce se va realiza pe o lungime de 37 de kilometri. Pleaca din Timisoara pana la granita cu Serbia, pe malul drept al canalului Bega. Deci pleaca din Timisoara pe malul stang de la Podul Modos pana la Utvin, apoi pe podul de acolo traverseaza canalul Bega si merge pe malul drept, pana la frontiera.

Vom putea trece granita cu bicicleta sau pur si simplu vom face o plimbare pana la frontiera si apoi ne vom intoarce spre Timisoara?


In prima faza ne intoarcem, pista nu continua mai departe.


:excl:
Pai ne intoarcem ca avem acolo o granita, o frontiera de stat, pe care n-o putem trece cand vrem noi, iar pana o vom trece cand vrem noi, vor mai trece 12-15 ani, daca lucrurile nu se intorc cu dosu' in sus... iar pana atunci pista va ajunge in paragina...

Vorbim de ani buni de acest proiect, cand va fi gata acest traseu pentru biciclisti?

La sfarsitul anului viitor speram sa fie gata, la sfarsitul anului 2014…

Aceasta postare a fost editata de mile: 06 iulie 2013 - 02:34

1

#359 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 06 iulie 2013 - 07:50

:up_arow: Pana atunci va fi un drum comunal excelent pentru utilajele agricole.
1

#360 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 16 iulie 2013 - 17:29

Minunatul nostru primar doreste sa (re)interzica circulatia bicicletelor in centru (Piata Victoriei si Unirii, strazile Marasesti si Alba Iulia).

Citeaza

...
Adio, plimbări prin centrul Timişoarei pentru biciclişti. Nicolae Robu a pregătit un proiect de hotărâre pentru consiliul local prin care intenționează să le interzică bicicliştilor să se mai plimbe prin zona centrală a oraşului. Şi asta pentru că, aşa cum se arată în proiectul de hotărâre propus de primarul Timişoarei, “deşi, în oraş sunt amenajate piste speciale pentru biciclete ce ocolesc Piaţa Victoriei, Piaţa Unirii, strada Mărăşeşti şi strada Alba Iulia, bicicliştii folosesc această zonă atât pentru tranzit, cât şi pentru agrement, obstrucţionând astfel circulaţia pietonală şi desfăşurarea în bune condiţii a manifestărilor/evenimentelor cultural-artistice”. Cei care vor fi prinşi că circulă prin aceste zone vor risca amenzi cuprinse între 100 şi 200 de lei.
...

press alert

Citeaza

...
Reprezentanţii Poliţiei Locale Timişoara, cei care au elaborat noul proiect la iniţiativa primarului Nicolae Robu, spun că problema o reprezintă faptul că unii biciclişti circulă cu viteză prin centrul oraşului şi există riscul ca persoanele vârstnice sau copiii să fie accidentaţi.

„Problema este viteza cu care circulă unii biciclişti prin centru. Domnul primar a primit mai multe sesizări de la cetăţeni pe această temă, oamenii ne-au sesizat şi pe noi, aşa că am studiat vechea hotărâre şi am zis să propunem nişte reglementări clare. Este o iniţiativă a domnului primar, dânsul o susţine, vom vedea ce se hotărăşte în consiliul local. Ştim că părerile sunt împărţite pe această temă, întotdeauna au fost şi argumente pro şi contra, unii spun că ar trebui să se circule cu bicicletele prin centru, alţii că nu suntem pregătiţi şi că se merge cu viteză, că sunt copii… Consilierii vor vota, noi vom proceda după cum stabileşte consiliul local”, ne-a declarat directorul adjunct al Poliţiei Locale Dorel Cojan
...

tion

sau:

opinia timisoarei

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 16 iulie 2013 - 17:35

0

Arata acest topic


  • (38 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi