STP Timișoara Forum: Timisoara de altadata - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (61 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Timisoara de altadata discutii diverse despre poze vechi cu cladirile istorice din oras Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#381 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 iunie 2013 - 08:03

Poze extrem de interesante, postate de alt.core1921 si Politehnica pe forumul druckeria.ro. :coolpics: :respekt:

Imagine atasata: 424605_493132164092404_461376211_n.jpg

Colecţia Muzeul de istorie şi etnografie Lugoj - Timişoara, 1825

Imagine atasata: 996788_580147008672330_1826112191_n.jpg

Palatul Weisz

Imagine atasata: 292904_620892981272239_808577907_n.jpg

Castelul Huniazilor

Imagine atasata: 61573993616190692822527-1937706-700_700.jpg
Imagine atasata: 553801_4709468456085_116673100_n.jpg

Strada Sfântul Ioan din Timisoara 1944

Imagine atasata: 247520_386891181426030_1265220357_n.jpg

Bastion P-ta 700

Imagine atasata: 558148_453199208103835_1706460707_n.jpg

Piaţa Lahovari ( astazi Balcescu ) - vedere spre str. Gheorghe Doja

Imagine atasata: 970601_514508715263085_159441843_n.jpg

Teatrul Comunal

Imagine atasata: teatru_tim.jpg
5

#382 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 17 iunie 2013 - 13:23

Vezi postareaAnthony74, la 14 iunie 2013 - 10:20, a spus:

Reprezentanţă „Ford” în Timişoara, B-dul I.G. Duca Nr. 8 (în prezent B-dul Republicii, actualul Orange Shop Nr. 8). Firma a fost activă în această locaţie până în anul 1941, timp în care a vândut toată gama de produse „Ford”. În imagine apar 2 maşini model V8, cea din faţă produsă în 1936, cea din spate în 1932.
De observat cât de mult a fost modificat parterul clădirii de-a lungul timpului.

Atasament _1366570410_resized_1.jpg

Sper că această imagine nu a mai fost postată. :)


Am dat din greseala dislike la postarea aceasta! Nici prin gand nu mi-a trecut sa fac asa ceva. Scuze! :newhere:
0

#383 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 iunie 2013 - 09:00

Cladiri din Piata Unirii in reabilitare.

Imagine atasata: 19118_489626174451706_415891943_n.jpg Imagine atasata: 561988_489626161118374_811319724_n.jpg
Imagine atasata: 541623_489626157785041_870782659_n.jpg

Vitrinele unui magazin din anii 30'

Imagine atasata: 27997_495483003866023_1186173782_n.jpg Imagine atasata: 882293_484491374965186_819304140_o.jpg

Si bonus, o poza cu zona Fabric, vazuta de sus.

Imagine atasata: 902050_491547420926248_1804733034_o.jpg

Sursa: Arhivele Nationale Timis
2

#384 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 iunie 2013 - 11:25

Fosta gara din Timisoara.
O poza foarte rara cu cladirea veche, realizata dinspre peroane.

Imagine atasata: 406860_290064457707513_632554433_n.jpg
1

#385 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 iunie 2013 - 12:02

:up_arow: :up_arow: In ultima poza din calup, cea din zona Fabric, respectiv Piata Traian - Fabrica de Bere, se pot observa doua perechi de linii (sine) care se desprind din linia de tramvai, dintre care una intra in curtea fabricii de bere, despre care am scris pe forum, iar cealalta este posibil sa alimenteze CET Centru cu vagoane cu pacura, mergand circa 200-250 m pe actualul Pestalozzi....Interesant! Pe aceasta a doua n-o tin minte decat niste urme vagi ale ei...

Aceasta postare a fost editata de mile: 24 iunie 2013 - 12:03

0

#386 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 24 iunie 2013 - 13:34

Eu nu am stiut de acele "ramuri" din intersectia de astazi cu Pestalozzi. Chiar ca interesant!
0

#387 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 25 iunie 2013 - 20:41

Chiar daca nu-i din perioada interbelica, poza de mai jos, la multi dintre noi le va reactiva amintiri vechi din tinerete/copilarie. :)

Imagine atasata: 1013952_527860297261260_282103836_n.jpg

alt.core1921 - druckeria.ro
5

#388 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 iunie 2013 - 22:17

Chiar gasisem poza pe FB, si ma pregateam sa o postez...

Cine poate uita asa o emblema a copilariei de timisorean... :steag stema poli:

Si totusi, stie cineva ce creatie era locomotiva? Inafara de faptul ca mergea cu un motor de UTB get-pe-get, nu stiu ce alte detalii putem extrage :eusa_think:
1

#389 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 25 iunie 2013 - 22:47

Tu ai prins trenuletul?
0

#390 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 iunie 2013 - 23:05

Da clar! Ani buni chiar. Zin minte cum a trecut prin diverse sponzorizari, incepand cu cei din anii de glorie ai European Drinks, cand era verde cu interior rosu parca, oricum nu mergea deloc. Apoi au apus acele vremuri, a fost revopsit in rosu cu American Cola, iar mai apoi Coca Cola.

Pe sfarsit a ramas rosu cu interiorul albastru, si asa a si murit, din pacate. :cry:

Tin minte ca prin 2003-2004, chiar inainte de sfarsit, iesise de la o reparatie, deoarece o buna perioada nu circulase.


Chagall, Chagall... Chiar asa tanar nu sunt! :baby: :lol:
0

#391 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 iunie 2013 - 19:06

Vezi postareacseh_17, la 25 iunie 2013 - 22:17, a spus:

Si totusi, stie cineva ce creatie era locomotiva? Inafara de faptul ca mergea cu un motor de UTB get-pe-get, nu stiu ce alte detalii putem extrage :eusa_think:



Din cate stiu eu, era o creeatie UMT, ca si vagoanele, sau partial UMT, partial alte fabrici de calibru din oras...

Insusi intregul "parc" a fost amenajat cu participarea multor fabrici pe profil mecanic, electric sau din prelucrarea lemnului din oras. Un fel de "claca"...
Si iata, asa frumos sau urat, a ramas in mintea multor generatii de copii (fosti copii), care intamplator sau nu i-au trecut pragul...
3

#392 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 iunie 2013 - 23:20

Parca-mi aduc aminte ca motorul era unul diesel de pe un ARO. (sper sa nu ma insel)
0

#393 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 iunie 2013 - 00:12

Iar Aro-urile cele mai cautate aveau motor de tractor (numit de Brasov). :04:
0

#394 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 iunie 2013 - 09:37

Hmm... Nu am studiat problema, dar motorul clasic de tractor, cel de 65 CP montat pe U650 il cunosc bine si nu cred ca ar incapea pe un ARO. Ca cel de care vorbesti era facut tot la Brasov da, dar nu cred ca era identic.

Observ intr-o poza (o atasez mai jos) ca ARO are pompa de injectie rotativa, pe cand pe U650 era o pompa de injectie in linie (semana mult cu un mic motor :) )

Imagine atasata: motor aro.jpg :left: masinanoastraaro.blogspot.com

Motorul de pe U650 era mult mai mare, probabil cilindree si cursa piston mult mai mari. Imagine atasata: 1298400365_169400542_1-Fotografii-de--Vind-motoare-de-tractor-U-650.jpg

Motorul de pe U650 avea o cilindree de 4760 cm³ si un cuplu de 290Nm, pe cand cel de ARO avea vreo 3400 cm³ (parca) si un cuplu de 190Nm.
0

#395 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 iunie 2013 - 14:41

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 29 iunie 2013 - 09:37, a spus:

Hmm... Nu am studiat problema, dar motorul clasic de tractor, cel de 65 CP montat pe U650 il cunosc bine si nu cred ca ar incapea pe un ARO. Ca cel de care vorbesti era facut tot la Brasov da, dar nu cred ca era identic.

Observ intr-o poza (o atasez mai jos) ca ARO are pompa de injectie rotativa, pe cand pe U650 era o pompa de injectie in linie (semana mult cu un mic motor :) )

Atasament motor aro.jpg :left: masinanoastraaro.blogspot.com

Motorul de pe U650 era mult mai mare, probabil cilindree si cursa piston mult mai mari. Atasament 1298400365_169400542_1-Fotografii-de--Vind-motoare-de-tractor-U-650.jpg

Motorul de pe U650 avea o cilindree de 4760 cm³ si un cuplu de 290Nm, pe cand cel de ARO avea vreo 3400 cm³ (parca) si un cuplu de 190Nm.



Nu stiu... Ca si aspect, daca va amintit de evacuarea gazelor la locomotiva, si esapamentul din poza U650, sunt la fel.
0

#396 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 29 iunie 2013 - 14:50

Imagine atasata: 306691_439764812735622_1375274249_n.jpg
2

#397 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 iunie 2013 - 15:19

Aro avea motor de U450 (alta varianta sub U650 nu cred ca exista).
0

#398 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 iunie 2013 - 15:28

Cred ca este vorba de monumentul din Freidorf...din parcul Petofi Sandor, din fata Liceului Auto...deci monumentul exista sau este unul foarte asemanator...

Aceasta postare a fost editata de mile: 29 iunie 2013 - 15:29

0

#399 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 29 iunie 2013 - 18:36

Vezi postareamile, la 29 iunie 2013 - 15:28, a spus:

Cred ca este vorba de monumentul din Freidorf...din parcul Petofi Sandor, din fata Liceului Auto...deci monumentul exista sau este unul foarte asemanator...

Puteti sa-mi dati locatia exacta pe google maps?
0

#400 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 iunie 2013 - 19:29

Cu placere! Iat-o...


Imagine atasata: Parcul Petofi Sandor 01.jpgImagine atasata: Parcul Petofi Sandor 02.jpg



LE Sursa pozei: Panoramio

Aceasta postare a fost editata de mile: 30 iunie 2013 - 09:11

0

Arata acest topic


  • (61 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi