Din câte am auzit, circulaţia pe pod se va relua odată cu încheierea lucrărilor de consolidare a pilonilor. Şantierul de la pasaj va putea fi împărţit în două jumătăţi, traficul mutându-se pe partea deja construită, atunci când va fi cazul.
mile, la 18 iunie 2013 - 00:43, a spus:
Lumea (timisorenii) in general nu mai cauta presa, cu atat mai putin cea locala, televiziunile locale le putem numi psedo-televiziuni, pentru ca sunt departe de a fi ceea ce inseamna o televiziune, si ca atare nici ele nu sunt urmarite, posturile de radio locale desi ofera multe informatii de interes local nu sunt nici ele ascultate, fiind preferate cele din capitala, radio ZUZU, pro fm, kisskiss, care nu ofera mai nimic decat O CASETA pe care o asculti zi de zi, cu zdranga-zdranga si fara absolut nici o informatie de interes local.
Personal ascult cel mai mult Radio Timisoara si Radio Vest unde informatiile despre aceste schimbari de trasee erau repetate din doua in doua ore. Dar cine sa le auda?...
Insa cel mai bine era daca aceste informatii erau difuzate acustic prin difuzoarele mtc-urilor, mai ales pe liniile in cauza. Astfel ele ajungeau direct in urechile celor care folosesc liniile in discutie. Evident ca in aceasta varianta ramaneau pe din afara calatorii ocazionali. Dar grosul era informat.
Mereu am sustinut faptul ca prin sistemul de anuntare a statiilor se pot transmite repede si simplu informatii directe dinspre RATT catre calatori...
In lipsa acestor masuri de punct ochit-punct lovit avem ce avem, adica HAOS!
Prin cele scrise mai sus, nu vreau sa scuz deloc publicul calator pretentios si delasator in acelasi timp, in a se informa...
Mile, în loc de răspuns, îţi povestesc o întâmplare adevărată.
Deraiere în bucla de la "Ciocanul", combinată cu întreaga reţea electrică de alimentare pusă la pământ. Subsemnatul făcea pe bacul peste Dunăre, între "Ciocanul" şi "Balta Verde", cu autobuzul. Te rog să mă crezi, la fiecare tură efectuată, cel puţin 5-6 persoane (majoritar genul gospodină sau pensionar) mă interpelau decibelic: - De ce nu s-a anunţat cu două - trei zile înainte????????
Asta, pe lângă întrebările "de cuviinţă": - Merge până la AEM? Până la 700? Până în Traian?
Ok! Trec peste absurdul pretenţiei ca publicul călător să fie anunţat cu două zile înainte de producerea unui eveniment pur accidental, şi mă întreb: - Cum să-i anunţi pe nişte indivizi care nu citesc presa, care nu urmăresc programele radio-tv? Un răspuns logic ar fi, prin metoda "door to door". Adică, câţiva angajaţi ai RATT să bată cele câteva zeci de mii de apartamente ale zonelor adiacente, înştiinţându-i pe presupuşii călători referitor la o presupusă avarie.
Îmi daţi voie să râd?