Strada Vacarescu Lot 1 (finalizat), Lot 2 (finalizat) - din fonduri UE
#81
Postat 01 martie 2013 - 11:44
Faptul ca era loc destul pentru 2 benzi pe sens, e deja alta poveste.
#82
Postat 01 martie 2013 - 11:48
#83
Postat 01 martie 2013 - 13:03

Da, asta ziceam si eu, se poate face mai mult decat si-au propus.
Pana acum am avut o strada "piata" iar de acum incolo vom avea o strada "parcare"!!! Oare nu putem iesi din acest "cerc vicios"! Nu putem vedea mai mult decat atat?...
#86
Postat 06 mai 2013 - 21:09
Dar se pare ca noi stim sa ne apucam doar toamna de lucru ca sa apucam si iarna cu santierul deschis si s-o lungim pana in vara viitoare...
#87
Postat 14 mai 2013 - 13:59
Totodată, reprezentanții municipalității au anunțat, marți că s-a încheiat și licitația pentru amenajarea străzii Iancu Văcărescu pe tronsonul de la intersecția cu bulevardul Regele Carol I spre canalul Bega. „Licitația s-a încheiat, cred că vineri expiră termenul pentru depunerea contestațiilor. Dacă nu vom avea nicio contestație imediat vom semna contractul și vom da drumul la lucrări”, a precizat primarul.
#88
Postat 23 mai 2013 - 03:54
MHN, la 31 mai 2012 - 18:46, a spus:
La noi, proiectul pare a fi realizat de amatori.
De societati ce se ocupa de amenajare peisagistica, dupa cum a observat si Doppler.

Sa pic pe spate cand vad termenii folositi pe opiniatimisoarei.ro:
Citeaza
Primarul Nicolae Robu desconsidera ideile specialistilor timisoreni
[...]
Apai o strada care se spala singura folosind aspersoare pentru irigat gazonul, inca nu am vazut.
Exemple de sisteme de spalat:


#89
Postat 30 mai 2013 - 11:55
Citeaza
Firma care a castigat licitatia incepe chiar zilele acestea organizarea de santier. Este vorba despre societatea SC Bau Center Vest SRL, sustinuta de firma Confort. Ordinul de incepere a lucrarilor a fost semnat chiar joi, 29 mai, asa ca lucrarile ar trebui sa inceapa efectiv de la 1 iunie.
Practic, va fi reabilitat intreg carosabilul, dar inainte de asta se va reface infrastructura edilitara, inclusiv iluminatul public si telecomunicatiile. Pe strada vor fi 2 sensuri de circulatie, piste de biciclete si trotuare refacute pentru pietoni. In plus, se vor face si locuri de parcare si vor fi amplasate si rastele pentru biciclete. Pe strada vor fi plantati si arbori decorativi, anunta reprezentantii Primariei Timisoara.
Mai mult decat atat, in cele 2 intersectii vor fi puse semafoare, iar chiar intr-o insulita centrala ce va fi amenajata la intersectia strazii Vacarescu cu Regele Carol se va face o fantana arteziana. Si acest tronson se va spala singur, printr-o instalatie pentru spalarea automata a carosabilului, asa cum are montat si primul tronson al strazii Vacarescu, cuprins intre Regele Carol si bulevardul 16 Decembrie.
Atentie insa! Din 1 iunie, accesul masinilor in zona va fi restrictionat vreme de 6 luni.
Valoarea totala a lucrarilor este de 8,3 milioane de lei, din care 6,5 sunt bani europeni. Potrivit reprezentantilor Primariei Timisoara, strada ar trebui redeschisa circulatiei in 6 luni, incepand cu 1 iunie.
opinia timisoarei
Aceasta postare a fost editata de Doppler: 30 mai 2013 - 11:56
#90
Postat 30 mai 2013 - 12:19
De semafoare ce sa mai zic, din 100 in 100 de metri semafoare...Si macar daca ar fi corelate, dar NU, functioneaza independent unul de celalalt...Cred ca suntem orasul cu cea mai mare densitate de semafoare pe Km2...
#92
Postat 30 mai 2013 - 14:15




#93
Postat 31 mai 2013 - 07:42
Citeaza
Un amanunt care mi-a scapat la primul comentariu...
Pai prin insula centrala trece tramvaiul...
#94
Postat 31 mai 2013 - 08:32

L.E. Nu asta e ce am vazut atunci, dar asta e un alt exemplu ca se poate (in Oslo):


Sursa: http://gettingaround...h-the-fountain/
L.L.E.
Asta e cazul de care imi aduceam aminte (Houston):

#95
Postat 31 mai 2013 - 08:39
Pai o simpla fantana arteziana facuta acum 2 ani in Parcul Uzinei nu functioneaza!!!
Artezienele din Parcul Central nu fuctioneaza conform proiectului dupa care au fost executate!
Si atunci putem spera ca o astfel de arteziana va functiona?
Ca idee mi se pare grozava o astfel de arteziana, desi asta inseamna iar sapaturi acolo unde treaba a fost finisata.
Oricum, o iau ca o gluma...

Aceasta postare a fost editata de mile: 31 mai 2013 - 08:41
#96
Postat 31 mai 2013 - 08:40

Oricum pozitie centrala nu inseamna (in Romania) exact pe mijloc.
Aceasta postare a fost editata de Doppler: 31 mai 2013 - 08:46
#99
Postat 31 mai 2013 - 09:24
Iata si "dovada" (din OT)...
Parerea mea pe care dealtfel am expus-o este ca trebuia facuta o parcare subterana sub zona actualei piete sau una pe acoperisul pietei cu conditia ca aceasta sa fi fost pe doua nivele si sa se intinda pana in Resitei (Iuliu Maniu)...
In lipsa acestor parcari avem aceasta strada parcare, o strada generoasa prin latimea ei dar plina pana la refuz cu masini...


Florin.B RATT, la 31 mai 2013 - 08:32, a spus:

Am mai "studiat" ideea si cred ca varianta Oslo s-ar potrivi cele mai bine in intersectia noastra. Rezerva mea de mai sus ramane insa valabila.
Totodata, as putea face pariu ca iluminatii nostri au alte idei...nastrusnice!...
#100
Postat 23 iunie 2013 - 22:49
Daca are careva drum pe acolo, poate face si niste poze.