STP Timișoara Forum: Piste pentru biciclete in Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (38 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Piste pentru biciclete in Timisoara Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#321 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 21 mai 2013 - 10:40

Cred ca per ansamblu ai vazut mult mai multe lucruri interesante la Cluj decat cele surprinse in cele cateva poze, foarte bine venite dealtfel.
Impresia mea din pozele vazute este ca totul este mai aerisit si realizat cu bun gust, chiar daca in vecinatatea zonelor pietonale avem si trafic deosebit sau luat invers, avem zone pietonale in mijlocul traficului....

Si o particularitate observata in poze, de-alungul statiilor de taxi exista stalpisori astfel ca masinile pleaca in ordinea sosirii si nupe sarite. In aceste conditii, civilizate dealtfel, nu stiu ce se intampla cand apar comenzi prin statie...sau se trece peste stalpisori...

:respekt: Doppler!
1

#322 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 22 mai 2013 - 21:32

Un nou centru de inchirieri biciclete in zona Oituz.
Din cate am inteles, proiectul este demarat de catre Universitatea de Vest, prin infintarea a 3 astfel de centre de inchiriere.

Imagine atasata: Image1147x.jpg Imagine atasata: Image1148x.jpg

Detalii despre acest proiect, in stirea de aici.
1

#323 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 mai 2013 - 22:50

:up_arow:

Avem informatii suplimentare (si) cu 3 postari mai sus, postarea lui Andy...

Este binevenita aceasta "concurenta"...Ambele "actiuni" in folosul miscarii si a sanatatii...

Aceasta postare a fost editata de mile: 22 mai 2013 - 22:51

0

#324 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 23 mai 2013 - 04:48

din cate anuntau cei de la universitate, proiectul e destinat EXCLUSIV studentilor si angajatilor UVT. asadar nu cred ca poate fi vorba de concurenta....
0

#325 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 mai 2013 - 08:29

:up_arow: Dupa cum se poate vedea (citi), cuvantul concurenta l-am incadrat intre ghilimele, deci inseamna un soi de concurenta, o pseudo concurenta, o invitatie si pentru altii de a crea sisteme de deplasare cu biciclete, o "invitatie" la miscare ce duce (apoi) la sanatate... :04: ...E mai limpede acum... :intrebare: :naughty1:... :D
0

#326 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 mai 2013 - 16:10

Surprize, surprize:

Imagine atasata: Biciclete 2013.05.02 - 2.JPG Imagine atasata: Biciclete 2013.05.02 - 3.JPG Imagine atasata: Biciclete 2013.05.23.JPG

Totusi cred ca in primele 2 poze (facute pe str. Marasesti) a fost vorba de un experiment sau o o forma de exprimare artistica, pt ca lantul cu care era legat cadrul bicicletei era mai scump decit bicicleta.

O bicicleta pt lenesi:

Imagine atasata: Biciclete 2013.05.02 - 1.JPG

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 29 mai 2013 - 16:13

1

#327 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 30 mai 2013 - 15:27

@Doppler: Bitza din ultima poza e superba. Sa tinem cont ca a fost fabricata cam la inceputul anilor `80. Clar, "blocul motor" in zilele noastre ar arata altfel, insa multe alte detalii le regaseesti si azi la biciclete din clasa medium sau chiar premium.
0

#328 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 30 mai 2013 - 19:03

Nu cred ca se mai fabrica biciclete cu motor. Adica bicicleta adevarata, nu moped. Cel putin in Europa.

Poze de astazi:

Imagine atasata: Biciclete UVT - 2013.05.30 - 1.JPG Imagine atasata: Biciclete UVT - 2013.05.30 - 2.JPG

Bicicletele sint in siguranta!
0

#329 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 30 mai 2013 - 19:05

Vezi postareaDoppler, la 30 mai 2013 - 19:03, a spus:

[...]
Bicicletele sint in siguranta!

Cu asa un caine de paza... :lol: !
Oare tot el si inchiriaza bicicletele?
1

#330 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 31 mai 2013 - 10:37

Vezi postareaDoppler, la 29 mai 2013 - 16:10, a spus:

Surprize, surprize:

Atasament Biciclete 2013.05.02 - 2.JPG Atasament Biciclete 2013.05.02 - 3.JPG Atasament Biciclete 2013.05.23.JPG

Totusi cred ca in primele 2 poze (facute pe str. Marasesti) a fost vorba de un experiment sau o o forma de exprimare artistica, pt ca lantul cu care era legat cadrul bicicletei era mai scump decit bicicleta.




Cred ca despre asta-i vorba...

Cat de greu este sa furi o bicicleta in Timisoara? Cativa tineri arata intr-un film nepasarea timisorenilor, chiar din Piata Unirii sau din fata universitatilor

27 mai, 2013 - 12:59 PM Roxana Deaconescu

Imagine postata

TIMISOARA. Numarul biciclistilor din Timisoara creste de la sezon la sezon. Iar furturile de biciclete se intetesc si ele. Proportional. Politistii chiar au prins 2 hoti in flagrant in ultima perioada. Prea putini insa, fata de numarul de vehicule care dispar cu duiumul de pe strazi, de langa stalpi, din rastele ori scari de bloc. Proprietarii pagubiti sunt revoltati de tupeul nesimtit al hotilor care insfaca bicicletele ziua in amiaza mare si scapa basma curata.


Exista si material video pe Opinia Timisoarei

Aceasta postare a fost editata de mile: 31 mai 2013 - 11:23

0

#331 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 07 iunie 2013 - 13:06

Din toamna, timisorenii vor putea inchiria biciclete, gratuit, din statiile RATT. Se cumpara cu bani europeni 300 de biciclete!

Citeaza

Practic, in diverse locuri din Timisoara (vezi harta), vor fi amenajate mai multe statii de inchiriat biciclete. 25 la numar. Vor fi cumparate de primarie un numar de 300 de biciclete si vor fi refacuti 25 de kilometri de piste de biciclete. Specialistii din primarie promit ca vor fi amenajate si mai multe intersectii, pentru ca biciclistii sa poata circula fara sa se dea jos din saua bicicletei.

Imagine postata

“Statiile de transport public in comun vor fi conectate la Internet, iar display-urile pe cele doua parti ale statiei vor afisa informatii de interes general, iar pentru 7 statii din cele 11 pe partea interioara display-ul va avea si o tastatura cu ajutorul caruia calatorul va putea accesa orice informatii de care este interesat”, spune Andreea Balan, manager de proiect.

OpiniaTimisoarei

Din harta se deduc urmatoarele centre:

1 Calea Aradului colt cu Grigore Alexandrescu
2 Calea Aradului colt cu Liege
3 Calea Torontalului colt cu Liege
4 Piata Consiliul Europei
5 Piata Marasti
6 Piata Libertatii
7 Bastion- Punctele Cardinale
8 Traian Grozavescu-Posta Mare
9 Piata Alexandru Mocioni-Sinaia
10 Calea Sagului colt cu Liviu Rebreanu-Profi
11 Calea Sagului colt cu Ana Ipatescu-Veteranilor
12 Piata Leonardo da Vinci
13 1 Decembrie colt cu Ripensia- Olimpia
14 Calea Martirilor colt cu Liviu Rebreanu
15 Piata Gheorghe Domasnean- aem
16 Calea Dorobantilor colt cu Simion Barnutiu
17 Calea Sever Bocu colt cu Divizia 9 Cavalerie
18 Calea Sever Bocu colt cu I.I. de la Brad
19 Calea Circumvalatiunii colt cu Gheorghe Lazar
20 Closca colt cu Grigore Alexandrescu
21 Brediceanu colt cu Sfantul Ioan
22 Catedrala
23 Take Ionescu colt cu Mihail Kogalniceanu-Piata Badea Cartan
24 Mihai viteazu colt cu Victor Babes-Fac. de Mecanica
25 Regele Carol I colt cu General Ion Dragalina

Aceasta postare a fost editata de Andy: 07 iunie 2013 - 14:15

0

#332 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 iunie 2013 - 18:42

Citeaza

vor fi amenajate si mai multe intersectii, pentru ca biciclistii sa poata circula fara sa se dea jos din saua bicicletei

De asta imi era teama! Nici acum nu le pasa ca trecerea de pietoni e pentru...pietoni si nu pentru alte vehicule, darmite daca le da nas primaria... -_-
-1

#333 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 07 iunie 2013 - 20:04

Poate asta au in minte:

Imagine atasata: Picture1.jpg
0

#334 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 iunie 2013 - 20:31

Asta au in minte si e ok acolo unde sunt semafoare si pentru pietoni, dar e foarte nasol daca fac asa ceva si unde nu exista semafor. Soferii pot vedea usor un pieton care se deplaseaza cu 5-6 km/h, dar nu acelasi lucru e valabil si in cazul unui biciclist care stiind ca are prioritate, vine cu viteza pe marcajul respectiv. Parerea mea (si nu mi-o poate schimba nimeni) e ca un biciclist nu e pieton si nu poate avea aceleasi drepturi. Bicicleta este si ramane un vehicul, vehicul care poate atinge chiar si limita de viteza impusa in orase (50 km/h)
0

#335 Useril este offline   aristotelro 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 388
  • Inregistrat: 15 noiembrie 11
  • Sexul:masculin

Postat 07 iunie 2013 - 23:35

Desigur ca au in minte acel marcaj. De acord că șoferii observă forte târziu un biciclist care vine cu viteză și intră pe carosbil. Trebuie semafoare neaparat.
2

#336 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 iunie 2013 - 10:17

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 iunie 2013 - 18:42, a spus:

De asta imi era teama! Nici acum nu le pasa ca trecerea de pietoni e pentru...pietoni si nu pentru alte vehicule, darmite daca le da nas primaria... -_-



Iata un motiv in plus pentru realizarea pistelor pentru biciclete pe ambele maluri ale Begai, cu continuitate pe sub poduri, fara interesectare cu soselele, lucru care ar conveni si biciclistilor. Un procent de 30 - 35 % din totalul biciclistilor ar folosi aceasta "ruta", fie pentru deplasarea zilnica, fie pentru plimbari recreative...



Una peste alta, acest proiect mi se pare prematur in lipsa infrastructurii pentru acest scop...

Ceea ce avem la ora actuala pot spune ca este departe de asteptarile biciclistilor iar faptul ca

Citeaza

vor fi refacuti 25 de kilometri de piste de biciclete
care abia au fost facuti mi se pare cel putin ciudat. Inseamna ca au fost facute lucrari de mantuiala si nimic serios!!!...
0

#337 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 08 iunie 2013 - 10:36

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 iunie 2013 - 20:31, a spus:

Asta au in minte si e ok acolo unde sunt semafoare si pentru pietoni, dar e foarte nasol daca fac asa ceva si unde nu exista semafor. Soferii pot vedea usor un pieton care se deplaseaza cu 5-6 km/h, dar nu acelasi lucru e valabil si in cazul unui biciclist care stiind ca are prioritate, vine cu viteza pe marcajul respectiv. Parerea mea (si nu mi-o poate schimba nimeni) e ca un biciclist nu e pieton si nu poate avea aceleasi drepturi. Bicicleta este si ramane un vehicul, vehicul care poate atinge chiar si limita de viteza impusa in orase (50 km/h)


Pai acolo e foarte simplu. Ori ai prioritate or nu o ai. Nu conteaza daca esti camion, masina, bicicleta sau pieton. Codul Rutier e legea.
0

#338 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 iunie 2013 - 11:14

Stai putin! Vorbim de o trecere de pietoni unde in paralel va exista si o trecere pentru biciclete, nu de o tecere amplasata intr-o intersectie semnalizata sau semaforizata. Codul rutier spune ca soferul "acorda prioritate pietonilor angajati in traversare", nu bicicletelor, camioanelor, motocicletelor, sau mai stiu eu cui ii trece prin minte sa treaca cu un vehicul pe trecerea de pietoni. :D
Cum spunem deja: unui pieton (chiar daca fuge) ii poti lejer acorda prioritate, vazandu-l din timp. Altfel stau lucrurile cu un biciclist care vine de pe trotuar (printre pietoni, eventual) cu viteza. Cum sunte in Romania, de la biciclete pe trecerea de pietoni si pana la scutere, e doar un pas. -_-
0

#339 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 iunie 2013 - 14:58

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 iunie 2013 - 20:31, a spus:

Asta au in minte si e ok acolo unde sunt semafoare si pentru pietoni, dar e foarte nasol daca fac asa ceva si unde nu exista semafor. Soferii pot vedea usor un pieton care se deplaseaza cu 5-6 km/h, dar nu acelasi lucru e valabil si in cazul unui biciclist care stiind ca are prioritate, vine cu viteza pe marcajul respectiv. Parerea mea (si nu mi-o poate schimba nimeni) e ca un biciclist nu e pieton si nu poate avea aceleasi drepturi. Bicicleta este si ramane un vehicul, vehicul care poate atinge chiar si limita de viteza impusa in orase (50 km/h)



Culmea ca in DE este exact cum ati spus. Nici mie nu putin mi-a trebuit sa ma obisnuiesc cu faptul ca trebe sa ma asigur la biciclisti extra. Astra e tendenta, si trebe sa ne europenizam si noi. Daca altfel nu merge, si NU, nu merge, cu forta!
1

#340 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 iunie 2013 - 19:01

Stiu ca acolo e asa, dar nu compara biciclistul german cu cel de la noi. -_- (ma gandesc ca exista prevederi si in codul rutier, nu sunt hotarari luate de primarie).
Oricum, au si nemtii aberatiile lor, de exemplu faptul de a considera depasire pe dreapta ( Autobahn Rechts überholen) deplasarea cu viteza mai mare pe o banda inferioara decat cel aflat pe o banda superioara, chiar daca fiecare isi vede de drumul lui, de fapt nimeni nedepasind pe nimeni. -_-
0

Arata acest topic


  • (38 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi