STP Timișoara Forum: Arad - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Arad jud. Arad

#241 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 21 februarie 2013 - 11:15

Iata ca nici Aradul nu se arunca doar spre tramvaie noi precum multi colegi erau convinsi ca asa se (va) intampla. Drumul pana la tramvaie noi este destul de lung si anevoios.
Dar pana la tramvaie noi si cele vechi se mai pot "infrumuseta", se pot cosmetiza. Asta daca-ti doresti sa ai cat de cat mtc-uri "civilizate", cu conditia ca si calatorii sa fie civilizati in relatia cu mtc-urile. Si se pare ca acest lucru se intampla atat la Arad cat si la Oradea...

Digi 24 Timisoara


Numai ca nu-mi place schema lor de culori. Le-as recomanda niste valuri alb-rosii... :naughty1: ... :rad: :rad: ...

Aceasta postare a fost editata de mile: 21 februarie 2013 - 11:17

0

#242 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 februarie 2013 - 12:36

Da dar vedeti ca ei le repara "acasa", daca nu duceam acuma lipsa de personal cred ca se putea si la noi face la fel, dar... Foarte curata hala chiar imi place, trist e ca desi ne tot "laudam" ca am fost primul oras cu tramvai, la capitolul asta am decazut foarte mult.
0

#243 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 21 februarie 2013 - 14:02

Gigi: ce vezi acolo e doar cosmetizare, care sigur ca se poate face si "acasa", daca ai pitaci si o mana de oameni priceputi. Cu prima parte (poate partial si cu a doua) a venit nenea italianu'. Insa tramvaiul ala a ramas fix acelasi dpdv tehnic (atat mecanic, cat si electric) pentru ca CTP nu are si nu ar putea avea decat cu niste investitii considerabile (pe care nu si le permite si nici nu ar avea sens sa le faca decat daca se trezeste peste noapte ca aspira sa modernizeze tramvaie dincolo de propriul sau parc, mic, comparativ cu cel al RATB, care de aceea a si avut nevoie de o ditai uzina de reparatii si care intr-un final si-a permis sa utilizeze si tehnologie noua pentru propriul parc) capacitatea materiala si umana sa faca din rahat bici.
0

#244 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 februarie 2013 - 14:56

Chiar si daca e vorba numai de partea de "look" tot conteaza pentru ca la urma urmei investesti in niste rable care au ajuns in halul in care sunt din cauza ca nu s-a gandit nimeni pe termen lung. Iti spun sigur ca mentalitatea acuma este urmatoarea, se modernizeaza astea si 10-15 ani nu mai ai probleme, deci nici o modernizare de depou, de infrastructura sau de achizitie de tramvaie noi. Pe langa asta manopera nu va fii nemteasca asa cum era cand am primit tramvaiele in 90, ci romaneasca. Si nu ca nu as avea incredere in mana de lucru romaneasca dar la noi in tara nu s-a mai produs un tramvai de o gramada de timp asa ca imi rezerv dreptul de a fi sceptic.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 28 mai 2013 - 15:58

0

#245 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 februarie 2013 - 17:21

Ok... Reconditionare. Se tot foloseste acest termen pana la urma pentru ce? Pentru o folie, podea, si retapitarea scaunelor?

Ultima oara cand am fost cu colegii in vizita, ni s-a prezentat si sectia proprie de retapitare a scaunelor, care era la foc continu, inlocuindu-se saptamanal toate scaunele dintr-un tramvai. Revopsirea la fel. Ei neavand o schema de culori fixa, la fiecare reclama, daca se necesita, se revopseste integral tramvaiul (la Oradea de altfel se practica acest fenomen de ani de zile). Deci singura noutate ar fi sa zicem podeaua.

Problema e alta. Atat la Oradea cat si la Arad, toate tramvaiele din serva arata MUUUULT mai bine decat ale noastre. Ingrijite mai bine, curatate la capetele de linie, etc etc.

Cat desrpe depou si hale. CTP ca CTP, dar cine nu a fost la OTL nu va crede niciodata curatenia si ordinea de acolo.
0

#246 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 februarie 2013 - 18:19

Ca tot vorbeai de curatenie cseh_17 imi permit sa fac putin off-topic.
Mai sti cu vizita la Cluj? Unde la capat de linie se aflau inca dispecerate, unde opreau vehiculele (practic bucla de intoarcere) si acolo era femeia de servici si igieniza fiecare vehicul in parte? Cu mop, cu matura... frumos!
Noi degeaba visam (sa fiu si eu pe trend) la "cai verzi pe pereti", vrem ceva, care nu putem intretine!!! nici macar cand vine vorba de curatenie.
0

#247 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 februarie 2013 - 20:08

Corect!

Si adevarul dureros este, ca am dat dispecerizarea, si tot ce era "omenesc", pe ceva virtual, electronic, care nici macare nu este folosit cum trebe si care ajunge pe zi ce trece bataia de joc a regiei. Inafara de domnul Florin, Sorin, si inca cateva persoane din RATT, totul se face doar pentru a fi facut. Grafice inca neactualizate (desi de la prima sesizare au trecut deja vreo 3 zile lucratoare), statii puse pe harta doar de dorul de a fi, si afisaje setate aiurea ca deh, pe uni soferi ii doare in dosu lelii...

Si cireasa de pe varful tortului este dl. Robu, care ne va baga pe gat niste tramvaie de 50-60 de ani reconditionate la suprapret, la o firma privata romaneasca, si probabil in stilul romanesc. Iar daca si materialele vor fi tot romanesti...
0

#248 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 februarie 2013 - 22:32

Nu stiu... in legatura cu folia sunt sceptic. Asa se laudau la inceput si cei care puneau folie pe taximetre, ca rezista la zgarieturi, soare, zapada etc. si iata cum arata azi taximetrele din Timisoara, ca niste rable. -_- Sper ca asta folosita de aradeni sa fie mai de calitate.
0

#249 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 21 februarie 2013 - 23:23

Reabalitarea tramvaielor din ARAD
0

#250 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 februarie 2013 - 11:15

Citate din articol...

Citeaza

În privinţa culorilor alb-roşu, Marius Mariş a spus că „… nu este tramvaiul UTA” dar este o umbră de nostalgie în ale­gere: „Este mai degrabă «un tramvai numit dorinţă», fiindcă asta dorim pentru Arad: vagoane de tramvai frumoase, în culori vii, pe care să re­găsim şi culorile echipei de glorie a Aradului dar şi stema oraşului, totul făcut în aşa fel încât tramvaiul să devină chiar o emblemă a oraşului, o emblemă rulantă dacă vreţi”.

"Nu este tramvaiul UTA" dar ... "sa regasim si culorile echipei de glorie a Aradului"...adica este tramvaiul UTA...Lipsesc valurile...

Sper ca celelalte tramvaie cosmetizate sa poarte si alte culori, la fel de vii...

Citeaza

Tapiţeria a fost recondiţionată de muncitorii CTP, la o calitate remarcabilă,

Reconditionarea tapiteriei cam lasa de dorit, departe de o calitate remarcabila. Se vad si in poze numeroase cute. Nu ca ar deranja foarte mult aceste cute, ma deranjeaza doar vorbele ... exagerate.
0

#251 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 februarie 2013 - 21:15

Asta vream si eu sa scriu despre tapiterie, dar ma gandeam ca o sa spuna lumea ca sunt carcotas, ca nici RATT-ul nu le-ar fi facut mai bine etc. Rasina de pe podea va rezista doar 5 ani? Sau atat e garantia?
0

#252 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 25 februarie 2013 - 17:13

ARAD. Tramvai deraiat. Trei persoane sunt rănite

Un tramvai a deraiat, luni, pe pasajul rutier Micălaca, din municipiul Arad, iar trei persoane au fost rănite.

La fața locului s-au deplasat mai multe echipaje ale Ambulanței. Conform primelor informații, pasagerii răniți au suferit leziuni minore.

Tramvaiul a deraiat la coborârea de pe pod, pe sensul de mers spre centrul oraşului. Vagonul unui tramvai model Tatra a ieşit parţial de pe linie şi a rămas înclinat, fără să se răstoarne complet.

Trei persoane acuză diverse dureri în urma accidentului. Este vorba de două femei şi un bărbat. O femeie a fost rănită la umăr, cealaltă la faţă, iar bărbatul a suferit leziuni la cap.

La faţa locului fac cercetări atât poliţiştii, cât şi reprezentanţi ai companiei de transport public Arad.

Podul pe care a avut loc accidentul este în reparaţii.

UPDATE

Cei din conducerea Companiei de Transport Public Arad spun că tramvaiul nu circula cu viteză, iar principala cauză a deraierii ar fi terasamentul, care a cedat în urma ploilor din ultima perioadă.

„Este o lucrare aici, iar ca urmare a zilelor ploioase terasamentul s-a dus într-o parte. Zona în care a avut loc deraierea este predată contructorului. În această zonă se circulă cu viteză redusă, cam 10-15 km la oră. Nu e viteza motivul a ceea ce s-a întâmplat”, a afirmat Petru Cuvineanu, director tehnic al CTP Arad.

Polițiștii au spus că se fac cercetări pentru stabilirea cauzelor care au dus la deraierea tramvaiului



SURSA: http://www.actualita...ne-sunt-ranite/
0

#253 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 26 februarie 2013 - 02:30

Da, pai cunosc locatia si pot spune ca unghiul de coborare este destul de mare, iar traversele de lemn... Oricum acel pod e varza. Pe oartea opusa a podului, catre Ghioroc treaba e si mai naspa, acolo existand si un macaz de manevre.
0

#254 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 mai 2013 - 09:00

1944

Imagine postata
1

#255 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 mai 2013 - 11:29

Tramvai tras de mocanita?
0

#256 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 mai 2013 - 12:04

Ultimul racnet al tehnicii... :rad_masa: Sper sa nu ajungem sa avem o remorca trasa de autobuz... electric.
0

#257 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 09 mai 2013 - 00:18

Probabil si acolo multe tramvaie au fost distruse/avariate in timpul razboiului. Ma gandesc ca e o solutie de avarie.
0

#258 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 mai 2013 - 13:56

Arad, 1915. In Timisoara aveam asa ceva inainte de primul razboi mondial?

Imagine postata
0

#259 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 mai 2013 - 19:07

Nu cred. Nu s-a pomenit de asa ceva in nicio monografie de pana acum.
0

#260 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 decembrie 2013 - 22:09

Acum am vazut la stiri ca doua tramvaie s-au ciocnit la Arad. Mergeau unul in spatele celuilalt si cel din fata a franat brusc la un semafor. Doua femei au fost ranite si tramvaiele avariate serios (cel din fata avea post de conducere si in spate, deci a fost distrus si acesta)

Poza de pe romaniatv.ro: Fisier atasat  tramvaie_07694600.jpg (178.82K)
Number of downloads: 27
0

Arata acest topic


  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi