Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#282
Postat 06 mai 2013 - 14:38
#289
Postat 14 mai 2013 - 19:40
Trafic infernal din cauza santierului de la Michelangelo. Primaria Timisoara n-a terminat nici macar traseul alternativ promis pe bulevardul Sudului
14 mai, 2013 - 1:22 PM Roxana Deaconescu

Rosu: de asfaltat. Albastru: exista asfalt
TIMISOARA. Se lucreaza cu incetinitorul in Timisoara! Santierul Michelangelo a fost deschis deja de vreme buna, iar reprezentantii primariei promiteau inca de dinainte de demararea lucrarilor ca vor face un traseu alternativ pentru soferi. Ruta ocolitoare prin zona Heaven nu e gata nici la o luna de la deschiderea santierului de la viitorul pasaj subteran.
Promisiuni au fost. Chiar primarul Nicolae Robu spunea, in 15 martie, exact cu o luna inainte de inceperea sapaturilor la Michelangelo, ca “pana la inceperea efectiva a lucrarilor se va incheia amenajarea acelei cai rutiere alternative pentru o descarcare a traficului pe axa sud-nord”.
Mai pe larg in opinia timisoarei
Nu putem iesi din minciuni si promisiuni fara acoperire!!! Oare pana cand???
LE Strada Cerna nu trece prin fata strandului Heaven ci merge de-alungul caii ferate pana la strada 1 Decembrie. Cred ca Google maps are "probleme"...
Aceasta postare a fost editata de mile: 14 mai 2013 - 19:46
#290
Postat 23 mai 2013 - 19:36
Ce ar fi fost daca, provizoriu, se realizau urmatoarele:
Cu verde, zona de oprire interzista si "banda" rezervata MTC-urilor, bineinteles cu un echipaj de locali postat undeva in drept cu Rozelor.
Cu rosu, zona din dreptul podului unde se revine in circulatie "normala".
Cred ca prioritara este circulatia MTC-urilor in zona aceea. Drumul, in plina zi, pe distanta Eminescu > Complex dureaza cam 8-10 minute in medie, astfel ar fi scurtat pana la 5 minute?
#291
Postat 23 mai 2013 - 20:15
#292
Postat 23 mai 2013 - 20:30
Sper sa nu se gindeasca sa angajeze mai multi paznici... Oricum am solutii pt fotografiat si in cazul cind accesul este total interzis in perimetrul santierului.
Aceasta postare a fost editata de Doppler: 23 mai 2013 - 20:35
#293
Postat 23 mai 2013 - 20:33
#294
Postat 23 mai 2013 - 20:38
#295
Postat 23 mai 2013 - 20:46
#296
Postat 23 mai 2013 - 20:53
Toate gardurile, paravanele si interdictia de a fotografia sunt doar pentru a masca lipsa de utilaje si personal de pe santier, adica incapacitatea firmei de a realiza rapid o lucrare de importanta pentru oras, nu pentru a nu le fotografia cineva super-tehnologiile de doi bani pe care le folosesc.
#300
Postat 30 mai 2013 - 22:55

Ajutor










